2012-03-28

Where is my guardian angel??

Viikko menny taas ennen ku oon ees kerenny tajuta. 

Maanantaina kävin tallilla. 

Tiistaina kävin tallilla ja näin yhtä taivaallisen ihanaa ja tärkeetä ihmistä. Nyt kuitenkin pelkään, että oon taas pilannu kaikki mahdollisuuteni pelkästää olemassa olollani....

Tänää... No mitä nyt sanois.... Aamun ihan onneni kukkuloilla.... Mutta kaikki ei mene niinkuin toivoisi. 
Juttelin äitin kanssa pitkästä aikaa ihan vakavista ja tärkeistä asioista. 
Kysyin neuvoa huoliini ja äiti on kyllä paras apu vaikkei se aina ekana tulisikaan mieleen.
Mä vaan mietin, että miks tää alamäki alkaa taas?
 Sen jälkeen kun olin äitille vuodattanu kaikki huolet ja saanu neuvoja niin lähdin lenkille.
Mietin ihan liikaa kaikkia asioita ja lähdin juoksemaan lenkille. 
Juoksin niin piippuun itteni pahan olon takia, että aiheutin itselleni hyperventilaation (taas)
Loputa nyt sit illalla sortunu ihan täysin. Oon itkeny ties kuinka paljon ja mulla on tosi epätoivonen olo.

Mulla ei oo varmaa ikinä ollu näin ikävä mun elämän tärkeintä miestä! 
Isi oli kaikki kaikessa ja tulee aina olemaan! En edes halua muistaa etten kerennyt edes hyvästellä.
Kukaan ei vaan ymmärrä miten paljon muhun sattuu...


Olin isin tyttö ja tulen aina olemaan. Itken vaikka silmät päästäni tai ihan mitä vaan, mutta aion todistaa miten paljon sä mulle merkitsit. Toivon vaan että kuulet mua siellä pilvien päällä. En olisi ikinä halunnut päästää susta irti. Anteeks ne kaikki hölmöilyt, anteeks kaikki tyhmä mitä oon menny tekemään. En voi korjata mennyttä enkä olla täydellinen, mutta sun vuokses yritän kaikkeni. Tiedän, olet joka liikkeessäni, joka henkäyksessäni, joka ikisessä asiassa mitä teen. 

Haluan vaan tietää vielä miten voin tyriä aina kaiken näin totaalisesti. Mä oikeesti rakastan sitä, ihan tosissani! Voitko isi kertoo mulle, mitä oon tehny väärin? Miks en ansaitse saada ketään rakastamaan mua?
Miks se äijä ei vaan voi ymmärtää, että mä tarvin sitä?? Mä tarvin tukee, mä tarvin olkapään, MÄ TARVIN APUA. Mä en selviä tästä yksin. Yksi ihminen voi saada oikeasti toisen tosissaan rikki vaikkei haluaisikaan. Haluaisin vaan että kaikki sujuisi. Onko se liikaa pyydetty? 
-Haluisin vaan, että mua rakastetaan...


^Tää saa mut uskomaan kaikkeen mitä mulle oot sanonu♥

Kohta pitäis vissiin käydä nukkumaan jos tän hengen sais kulkee...

4 kommenttia:

  1. elisa rakas miä oon tääl tukemas sinuu vaikken miä aina osaa<3 mut lupaan auttaa parhaani ! Mullaki on meijän mummii ihan kamala ikävä ja tuntuu etten jaksa tääl ilman sitä ! En miekää kerenny hyvästellä mummii ja tää on vaa niin kamalaa ku menettää jonkuu tosi tärkeen ihmisen ! mut muista muru et oon aina sun vieres <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sulle tosi paljon ! ♥ Ja muista toki että sullakin on aina minut jos jotain sattuu tai ylipäätänsä haluat jutella tai tarvit jonku sun avuks ♥ En mäkään aina osaa mutta parhaani yritän ja tarkotan aina hyvää ♥

      Poista
  2. Täälläki on olkapää :)<3 nimenomaa sentakia koska itekki tarvin tukee samois asiois ni haluun omalt osaltani auttaa kans :--) kyl ne isit sielt kattelee, usko mua ;) ja me ollaan tosi nuorii, sulle on miehii ja vaikka mitä viel pilvin pimein tuolla. Yritä nauttia siitä et oot ns. vapaa kaikesta. Sit ku se oikee tulee vastaa ni sä huomaat sen kyllä :-) mulla on vaa itelläni ollu ihan liian vaikeeta, ni en oikeen osaa kuunnella ketää mut mä yritän oppik kuuntelemaa muita. Oot mulle tärkee, vaikken sitä sanokkaa usein :-)<3

    VastaaPoista
  3. Kiitos sullekkii ♥ Jos kerkeisit joku päivä nii haluisin jutella...? Tiedän että varmast kattelee, mut jos siitä sit juttelis ihan kasvotusten enemmän?? Tiiän että niitä on ,mutta sä ny tiiät mun maltin.... Tiedän että sulla on ollu tosi rankkaa ja ymmärrän ton kyllä. Toivon että tiedät sun olevan mullekkii ihan mielettömän tärkee ja yritän olla iaina aivuksi jos vaan tarvit ♥ Ja tiedän kyllä :3 ♥

    VastaaPoista