2012-03-01

"Miksi rakkaus ei voi riittää vaan siihen pitää ongelmia liittää"

On kyllä ollu taas menoo ja on paljo jääny kertomatta aiemmissa postauksissa :D Mun on pitäny yrittää rauhottaa mun menoo nytte, koska Viron matkalla kävi sellanen surullinen juttu että mun oikeesee polvee tuli luultavasti rasitus vamma :(  Ei tälle kivulle voi oikein muuta selitystä antaa....

Jalka ollut nyt sitten tiistaista asti virallisesti kipee ja kinkkasin itteni ulos laivasta :D Kävelemisestä ei vaan tullu mitään! 
Keskiviikkona jalka oli jo vähän parempi ja aamulla ei vihotellu ollenkaan kun laitoin yöksi linimenttiä jalkaan. Kuitenkin jo bussille mennessä jalka rupesi vihottelemaan ja päivän myötä se rupes olee niin arka ja kipee ettei mitään rajaa :( Yön levittelin linimenttii ja aamulla taas menoks :D

Torstaina ekana äitin kyydillä kouvolaan :) Näin pitkästä aikaa mun vieläkin tärkeetä ex poikaystävää ^^ Oli ihana jutella pitkäst aikaa ja muistella sitä kaikkee vanhaa :) Vaikka en enään yhteen haluiskaan niin tää jätkä tulee olee mulle aina tärkee joka tapauksessa ^^


Nyt kuitenkin puhaltaa uudet tuulet ^^ Oon ihastunu ehdottomasti maailman vallottavimpaan jätkään :3
Se on komee, mukava, pikkasen hömppä ja erittäin kohtelias ja reipas :) Sporttinen tapaus ♥ Toivon vaan, että muakin kohtaan löytyy tunteita sekä etten nyt ite tyri tätä hommaa ihan täysin jos tästä mitään on tullakseen... 


Eli tänää aamulla lähin äitin kyydillä kouvolaan :) Siellä sit näin pitkäst aikaa jätkii ja oli tosi kivaa ^^ Sen jälkee sitte rekolasta kouvolan keskustaa  jonka jälkeen kattomaa "veljee" ja rakasta siskoo raviradalle :) ♥ Päivä meniki lopulta oikein mukavasti siellä ja äiti tuli hakemaan mua vähän vaille yheksän. Huomenna sit kyselee keppejä lääkärist ja yhelt kampaajalle tekee hurjaa muodonmuutosta ;) Siitä sit kuvii myöhemmin :D

 ^Törmäsin sit hepalla seinää ::D

 ^ *Pikakorjaus* En tietenkää meinannu kaatuu ;D
 ^Kaunis taivas ♥

^ Siskorakas ♥

^Selitysten voittamaton kuningas ;) ♥

^Miehii tulee ja miehii menee mut sisaruus on ikuista ♥




2 kommenttia:

  1. varmaan sä laitat tänne jotain sun ex'ises pusukuvia, ne ja niiten uudet muijat varmasti tykkää hyvää..

    VastaaPoista