2012-03-25

I Won Myself!

Tuli voitettua itsensä viime sunnuntaina ja poni oli aivan mahtava :) Ristikko luokassa 4.sija 4vp ja kaikki puhtaalla radalla palkittiin :) Tultiin sarjalle liian kovaa josta tuli kielto, mutta virheistä oppii ja se mikä ei tapa niin vahvistaa :) 40cm meni kuitenki jo tosi hyvin ja oon pojasta super ylpee!! Muistin jopa uusinnan ja hengissä selvittiin vaikka se uusinta meniki ilman toist jalustint :D 6.sija ja 0vp :) 
Tavotteisiin päästiin ja sehän se oli tärkein! Tavoitteina oli selvitä hengissä, muistaa rata ja saada hyviä kokemuksia ja intoa lähteä uudestaan ^^





Tiistaina oliki sit Hansassa rasismin vastainen keikka jossa oli esiintymässä Lc Nick,Atfo & Wil ja Slim :) 
Mun rakkaalla siskollaki oli synttärit ja käytiin sen kunniaks Paulan ja Nean kans hesessä syömässä :) 
Keikalla olin sitte Juulian, Tiian, Nean ja Paulan ja tytöt on kaikki ihan mahtavii!! ♥
Keikka oli mahtava ja skootterikausi on virallisesti avattu!










Keskiviikkona päätin lähtee skootterilla kouluun :) Ihana auringon paiste ja sulat tiet ♥ Ja meijän pihassa on varmaa lunta viel kesälläki... Piha täys jäistä lunta ja jostain kohtaa se on jopa sohjoo jos hyvä tuuri käy... Ai mitennii meijän pihaan ei paista aurinko ;D 

Torstaina oliki sit vähän toinen meininki :D Aamulla lähin puol kaheksalt ajamaan kouvolaan päin. Hyvin meni steiner koululle asti, mutta sit ku tajus että tie on ihan jäässä eikä kesäläskit pidä yhtään nii rupes olee mielenkiintost ;D No en mä ollu ku kerran poikittain tiellä mut pystyssä pysyin sentää ja kotiin oli ihan helppo ajaa :D Kävin kotona ja sen jälkeen lähin bussilla tallille :) Menin Poitsulla ilman satulaa ja sillä riitti virtaa :D Mutta se oli ihana joka tapaukses ♥ Ja kulki ihan täydellisest lopulta :)
Illalla kävin vielä puolen tunnin juoksulenkin Rockyn kans ja Sylven kans viel kävelees loppu verryttelyt :)
Mandariinii turpaa ja nukkumaan ;)

Perjantaina menin suoraan koulusta Nean kans Valkealaa ja mentiin auttamaan lastendiscon järkkäämises :)
^Mulle sanottiin että noi korvat sopii mulle ja ne tungettii mulle :D


^Että sellast ;D

^Illan Dj Niki :)

^ N&N

^ N&E

^Kioski työn hupeja :D


^Nean rakas kirjailtuna sen käsivarteen :D 


^Nea käski piirtää muumin :D

^ (C) NIKI


^Lc Nick ♥

Siellä oli max vuosimalli -98 ja meno oli ihan mahtava! :) Ja oli paljon söpöi pikkusii parei hitaissa ;) ♥ Ite hilluin nimittäin seas xD

Lauantaina oli aikanen herätys ja mentiin kouvolaan Nean rakasta vastaan :) Lopult mentii selänpäähän viel porukal ja oli ihan tosi kivaa ^^ ♥ Olin sit nukahtanu ja ruvennu unissani huutelee muumeja :D Muilla oli ollu hauskaa ku kuunteli mun juttui xD 











Tänään pääsin kokemaan jotain niiiiiiiiiin uutta ja sitäkin ihanampaa! Taluteltiin vasikoita ^^ ♥
Lisäks kävin navetassa silittelemässä vähän lehmiä ja pääsin karstaamaan karvaakin :) 
HALUUN ELÄÄ NÄÄ PÄIVÄT UUDESTAAN! ♥




^ INNOSTUNUT SONNI :D






^Mun huominen fiilis ku pitäis mennä kouluu.... :D






^ Muodonmuutos kaupunkihintiks ja tähän on hyvä lopettaa :D
Öitä kaikille, tää mutiainen lähtee uneksimaan jostain muusta kun muumeista :D


3 kommenttia: