2012-03-11

Is there anything important?

Hejsan! On ollu taas pikkasen taukoo mut eipä oo ollu hirveest mitään kummallist kirjoteltavaakaa...

Heti alkuviikost kävin maanantaina tallilla eli kävin paskan jalan kans ratsastamas kolmena päivänä putkeen :D
mut pikkuvikoi ku kepit on kouluu varten ;) 


Käytiin Annin&Annin kans maastossa ja poneilla riitti virtaa ::) Oli kyl huippukivaa ja ihanaa vaihteluu!

Seuraavana päivänä lagittelin koulus :D Jannin ja muitten mahtavien kans oli kyl taas kova meno ;) 
Keppostelin koulus ja meil oli just sellain liikuntatuntiki, että oisin halunnu kerranki osallistuu :( 
Mut onneks Tommi kävi meijän koulul ennen ku se lähti Wanhojen risteilylle nii kerkesin näkee sen PPIIIIITTTKKKÄÄÄÄSSSSTTÄÄÄÄ aikaa ♥ 

Lopult kerkesin kahen jälkeen jo kotiin asti ja tajusin oven takana, että mulla ei oo avaimii :D
Oottelin siinä sit 45min oven takana, että äiti tulee kotiin ja avaa mulle oven... Juttelin samalla Nean kaa puhelimes ja oli kyl ihan random jutut mut eipä ollu uutta ku meist on kyse ;D
Porukat tuli,heitin repun sisälle,otin kameran ja painuin ulos :D Oli niin hyvä keli että päätin lähtä kuvaamaa :)





^ Mikä ei kuulu joukkoon???








Mun piti sit keskiviikkona mennä selänpäähän siskoni luo käymään, mutta pää jylläs miljoonaa nii arvatkaa huviksee et unohinko koko jutun :( Olin kuusaalla asti bussis ku sain viestin et "Olitko tulos meille??"
No onneks sisko anto anteeks mun kömmähdyksen ja oltiin loppu pvä kouvolassa :) 

Torstai ja perjantai meni suunnilleen lagies kotona...
Torstaina huomasin Täplän poskessa oudon kohdan ja sen että etujalkojen sisäpuolilta on alkanu lähtemään karvat... No eihän se vanhuus tule yksin kun herralla alkaa olemaan jo ikää sen 8vuotta... Kävin kanin kans suihkus ja se nautti siitä yli kaiken ^^ ♥




^ Viimiset vuodet alkaa olemaan käsillä?? :(

Perjantaina oli taas yksi nimeltä mainitsematon henkilö meijän koululla ja sain sen takia sit kohtauksen... 
Sitä ennen oli ollut  vielä opon tapaaminen jossa yritettiin päättää, että minne haen ;O
Kaikki se ahisti niin pahasti, että seuraavana en enää saanu henkee ja meinas lähtee taju....
Oli tarkotus mennä tallillekkin, mutta kaikki muut paitsi minä oli oksennustaudissa...

Lauantaina oli tarkotus lähteä Anna Abreun keikalle inksaan, mutta kuinka ollakkaan just viimisil minuuteil iski mulle oksennustauti.... Täshän tää on sit menny viikonloppu sairastaes...

Tänää heräsin sit siinä paniikkissa että huomenna on tehtävä yhteishaku enkä tiedä edes mihin olen hakemassa :O Koko päivä meni panikoidessa että mihin meen ja pari tuntii sit saatiin äitin kans jutut puhuttuu halki ja päädyin tälläsee ratkasuu:

1. Harjun oppimiskeskus, hevosenhoitaja

2.Vaatetusompelija

3.Kokki

Oon ihan tyytyväinen päästessäni ihan mihin tahansa noista :) Tää on vaan nyt että muutama vuos pitää tehä jotain yleishyödyllistä ja miettiä että mitä haluaa vielä tulevaisuudeltaan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti