2012-03-15

What's wrong whit me??

Toi on ollu mul tän viikon ikuisuuskysymys...

-Mikä mussa on vikana kun:
•en kelpaa kellekkään?
•mikään mitä teen ei kelpaa?
•kaikesta mitä teen valitetaan?
•otan kaiken itteeni tosi helposti? 
(^ei millään tasolla yleistä)
menee hermot KAIKKIIN JA KAIKKEEN?

Maanantai oli ihan sellain norm päivä. Paskoin jalan juoksemalla terveyskeskukselle ja nähtävästi rupeen hermostuu aina kaikille jos minuu yhtään sattuu mihinkää. Soitto äitille ja kärsin loppu päivän sen jalan kans. 
Kirjaimellisesti... Äiti toi mulle kepit ja käytiin kaupungilla kattomas vähän uusii juttui mulle ja veljelle. 
Mulla tarttu mukaan GinaTrickoon kirkas persikanpunainen toppi, Seppälän ISO hiuslakka, Matte Mousse, Meikkivoide, Uus ripsiväri ja tiistaina viel kävin noutaas itelleni yhet housut minkä kokeiluun ei ollut aikaa maanantaina.
^Toppi ja housut tulee varmaa johonki tulevii kuvii. Molemmat siis pinkkejä.


Tiistaina siis koulun jälkee hakemaan housui ja olin sit Jonin kaa pitkäst aikaa. Oli äijän kaa ihan mielettömän kivaa ja pitää yrittää useemminki taas nähä! Lopult menin Vimbulalle ja se oli ollu kipeenä nii annoin läksyt ja tein sen kaa matikan tehtävät. Illalla tulin sit kotii, hoidin kotityöt ja kävin nukkuu.

Keskiviikkona meninkii sitte tallille. Olin koulus jo jotenki tosi hermona ja ragesin ihan turhist jutuist koko ajan... Ei missään välis tullu parempi olo. Lopult kitenki pääsin tallille asti ja karstasin ponista varmaan puolet karvoista. Mäki tätä karvanlähtöö ♥ Olin ite niin jännittyny ja hermona, että alottaessani ravaamaan, poni ei halunnu enää toimii... Onnistuin onneks rauhottamaan itteniki lopulta ja poni vastasi siihen kiittävästi ja oli nätisti. Se vaan on niiiiin paljon pelkästään minusta kiinni! Illalla taas kotihommat kasaan ja nukkumaan. 
Hetken kyllä jaksoin koiriakin kuvata ku ne sattu otollisest olee paikal. Tulos oli karmee mut EVVK!

^Söpöilyä

^Sylven mielipide tähän hommaan!

^"siis sun salamas vähä niinku häikäsee"

^"Tsihi, et ees tajuu miten tyhmä oot..."

Jopa yks "siisti" kuva!

^Meillä ollaan hyvin suvaitsevaisia mitä homoihin tulee!

^Mun täydellinen söppänä :3

Tänää sit ollu IHAN RAIVOON ja eniten ärsyttää ku en itekkää tiiä mistä tää johtuu. Eli eka mua vituttaa, sen jälkee hermostun jollekki jostain ihan turhast, sit suutun itelleni ku en tiiä mist tää johtuu ja sekotan itteni niin täysin että suutun muille heti hirveen helpost ku ooon ihan sekasin. Ihana oravanpyörä ♥
Tänää oli meijän pappaki riihimäeltä kyläilemässä ja oli ihan mukava nähä sitäki pitkästä aikaa. Se anto viel joululahja rahatki ku ei oltu nähty eli sain silt 50e mikä menee suoraan säästöön! Mua suoraansanottuna V*TUTTAA käyttää ees hymiöitä koska ei mulla oo millään tavoin sellain olo et ne kuvais mun tilanetta mitenkään! (Toivottavast tää on vaa kisajännityst tms et sais tän loppuu!)

Päätin tänää että meen huomenna irokeesissa kouluun joten saa nähä miten paljon päitä putoilee jos joku rupee aukoo päätään... Ei pahal etten kestäis mitään mut oon täl hetkel ihan hallitsematon! 
Toivottavast tää alkais sujuu....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti