2012-03-04

It's horse time ♥

Perjantaista ei oo hirveest kommentoitavaa. 
Aamulla lähettiin äitin kaa hakemaan mulle keppejä, koska jalka ei ollu vieläkää kunnossa :(
Onneks päivässä oli jotain hyvääkin sillä mulla oli jo kauan odotettu kampaaja - aika ^^
Rakastan mun hiuksii yli kaiken ♥





Lauantai oli jälkärääkin huipentuma :D Aamulla yhentoista aikoihin tallille ja menin kaitsul ilman satulaa tän jalan takii :) Poika oli yllättäen super hieno ja vein sille muutamii tavaroitaki soviteltavaks ^^ Ei ne oikein sille sopinu ja toinki ne kamat sit takasin kotii :) Kyl niist jotain pääsee varmaa kesäl sit käyttää mut en viittiny jättää niit sinne viel tielle ^^ 

Sunnuntaina hyppäsin kaitsulla yhtä yksittäistä estettä :) Korkeimmillaan 60cm koska kenttä oli niin jäässä ja jäisen kentän takii en pystyny hyppäämään oikein rataakaa :( Mutta poika meni kuitenkin niin hyvin, että oottelen jo innolla tulevia kisoja ^^ Meillä on siis ekat yhteiset kisamme 18.3 kiviharjun tilalla :) ♥
(Jänskättää ;) )

21.2.2012:
 ^Anteeks mun istunta mut ei me olla kukaan täydellisii!



 ^Rakastan mun poikaa ♥



4.3.2012:

^50cm




^ Kuinka rakastankaan tota poikaa ♥









Anteeks tää kuvien paljous, mutta en vaa osannu päättää ;) ♥





9 kommenttia:

  1. Rakastan mun poikaa ♥ ??? eihä toi sun oo :o

    VastaaPoista
  2. Minäkin rakastan hiuksiasi<333Ihan kivoihan nuo kuvatkii on, vaik niit nyt on vähä enemmänki. Jos huvittaa,, voi kurkata miunkii plokii, http://askeliaauringonnousuun.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos ^^ Ja kyl mie kurkkailin ja lisäilinpä itteni sit lukijakski :)

      Poista
  3. vähän sul on kivat hiukset ! :) siistejä kuviaki :) kiva blogi :)

    VastaaPoista
  4. mikä sul on tos kypärän päällä ;OOOO iha järkky, anteeks :s

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vaan, ite tykkään ja jos kyseinen asia hiertää sun takapuoltas niin haluan muistuttaa että kukaan ei ole pakottanut lukemaan/kommentoimaan :)

      Poista
  5. :D:D:DDD ei saatana et oo tosissas voisin kuvitella ton kypärän joku 10 vuotiaan päähä ehk :DDd nolo vai nolo ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen täysin tosissani ja jos minä sitä tykkään pitää niin ei sun tarvi siitä silti tykätä :)

      Poista