2012-01-12

What's in it for me

◘Tulevaisuus◘
Olen miettinyt tätä asiaa jo liiankin pitkään. Minulla ei vaan ole mitään harmainta haisuakaan siitä, minne haluaisin lähteä opiskelemaan ja mitä haluaisin tulevaisuudeltani. Valokuvaus kiinnostaisi, mutta siinä vaiheessa on edessä muutto helsinkiin ja töistä ei voi tietää yhtään. Kirjoittamisesta en tiedä miten selviäisin eikä mikään pilkunnussinta koulu ole kyllä yhtään mun juttu. Hevosala on tietysti pyörinyt liikaakin mielessäni, mutta en halua antaa itselleni mahdollisuutta luistaa tuttuun ja turvalliseen vaan haluan haastaa itseni ja kohdata jotain uutta.

Tuntuu, että sukulaiset olisivat jo melkein valmiiksi päättäneet minne pitäisi mennä. Koko ajan tyrkytetään lukiota vaikka en koskaan ole pärjännyt lukuaineissa alkuunkaan. Kaverit yrittää innostaa lähtemään sinne missä itse ovat olleet tai ovat tällä hetkellä, mutta olen kuitenkin huomannut että en ole millään tavoin samanlainen kun muut. Tarvitsen toiminnantäyteistä,reipasta,itsenäistä,luovaa ja jotain missä saat mielipiteesi ja taitosi näkyviin ja pääset vaikuttamaan aikaansaamilla asioilla paljon kaikkeen! Kaikki tuntuu vaan että on erittäin hankalaa yrittää kyseistä opiskelu alaa itselle löytää, ehkä oon vaan liian tarkka??

Täs ois viel muutama kuva mitä nyt tuli nopeest muokattuu :D

^Löysin tällasen mun ja iinan kuvareissun photojen seast ja muokkasin :)


^Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa ♥


^Bunjerone 21.7.2010 - ?.5.2011 Ikävä on kova :(

2 kommenttia:

  1. Tuo Bunjerone on vaan niin kivan näkönen. :) mitä sille kävi tai miks et enää vuokraa sitä? :( Tiedän miltä ikävä tuntuu, eilen lopetettiin mun hevonen :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo Panu on :) Mä jouduin lopettaa sen vuokraamisen ku mul tuli kesäl sen verran valmennuksii et mul oli liian vähän aikaa vuokrata sitä :(

      Poista