2012-01-07

Old friends can be the most important

On tullu täs mietittyy,että mitä kaikkea vanha hyvä tuttu jonka kanssa et ole tavannut pitkään aikaan voi sinulle merkitäkkään.Olen ruvennut nyt pitkästä aikaa juttelemaan ERITTÄIN pitkäaikaisen hyvän tuttuni kanssa jonka olen tuntenut koko ikäni perheeni/isäni kautta. Oli aivan mahtavaa päästä näkemään ekaa kertaa yli neljään vuoteen ja juttelemaan ummet ja lammet. Tuli kerrattua kaikki ihanat yhteiset muistot kaikista yhteisistä jutuistamme ja reissuista. Ihania tarinoita myös edesmenneestä isästäni, joka oli kyseiselle tutulle ollut mielettömän tärkeä tuki ylipäätänsä kaikessa. Myöskin on aivan taivaallisen ihana kuulla kun joku maanittelee kuinka olenkaan kasvanut ja kuulla kaikkia entisajan juttuja itsestäni. Lopulta kuitenkin korkein huippu oli kuulla kuinka paljon kaikkia luonteenpiirteitä ja muuta olen perinyt isältäni!♥

Olen aina tiennyt ,että olin isin tyttö mutta en ikinä ollut ymmärtänyt kuinka vahvasti meijän iskä mussa elääkään. Olen aina kuullut siitä kuinka kukaan ei ikinä kuole täysin vaan jää elämään meissä kaikissa,mutta nyt vasta ymmärsin mitä se oikeasti tarkoittaa. 

♦Vanhat tutut♦
Kerro rehellisesti itsellesi, oletko koskaan ajatellut kuinka paljon joku ketä et ole tavannut pitkään aikaan on kuitenkin vaikuttanut elämääsi??!! Joku pitkän ajan takainen perhetuttukin on voinut vaikuttaa elämääsi niin radikaalisti ettet voi koskaan ikinä ymmärtääkään sitä! Ei sitä käsitä kunnes tapaa toisen pitkästä aikaa ja tajuaa kuinka monta yhteistä kokemusta teillä on joissa olet hänen olemassa olonsa ansiosta ollut mukana ja jotka ovat kaikki tapahtumat yhteen punottuna luoneet sinusta sen mikä olet tällä hetkellä.

Minäkin ymmärsin tänään kuinka paljon yhteiset rallireissut ja muut matkat ovat vaikuttaneet siihen mikä olen nykyään. Jos olisinkin joskus ollut kovastikkin äitin tyttö ja halunnut jäädä aina kotiin äitin kainaloon kun johonkin kisareissulle oltiin iskän kanssa lähdössä niin pelkään pahoin etten olisi läheskää tällainen kuin olen nyt. Kun tarkemmin ajattelen niin minusta tuntuu etten olisi ainakaan näin itsenäinen, reipas, puhelias, rohkea enkä mitään jos olisin pienimmänkin asian päättänyt tehdä toisin tai jättänyt tekemättä.Loppujen lopuksi kaikki menneisyytemme pienimmätkin päätökset ovat vaikuttaneet erittäin suurelta osalta siihen mitä olemme nyt. 

Myöskin harrastukset muuttavat ihmisiä erittäin paljon! Olen todennut että erinäiset harrastus ryhmäläiset omaavat tiettyjä yhteisiä piirteitä vaikka pysymmekin yksilöinä. Kuitenkin yhteinen kiinnostuksen kohde muuttaa ihmisiä ja luo kyseisille ihmisille tiettyjä yhtenäisyyksiä. Musta tuntuuu, että kun puhutaan esimerkiksi aktiivisesta heppatytöstä niin sen kyllä varmaa ihmisestä näkee jossain vaiheessa, viimeistään kun oppii tuntemaan ihmisen hyvin. 


(P.S Minulle saa kertoa kaiken mitä minun blogistani pidät,mitä sieltä haluaisit lukea,mistä jutuista olet pitänyt eniten ja minkä tyylistä asiaa sinua kiinnostaisi lukea. Myöskin saa kertoa suoran mielipiteen blogista jos on jotain mitä haluaisit minun muuttavan tai muuta sellaista. Positiivista palautetta on aina kiva saada ja en ole onneksi kovinkaan herkkä nahkainen joten jos jotain paskaa haluat tulla tonne jauhamaan niin sanon vaan että enhän minä ketään ole pakottanut blogiani lukemaan. Kaikkia ei voi miellyttää ♥ 
Rakkaudella Pieni ja ikuisesti pippurinen!)

1 kommentti: