2014-03-02

New computer, new life to blog

Täällä taas parin muuttujan kautta. Olin tätä viimeks jo lainakoneella kirjottelemassa, mutta se sit vähän jäi kun koneen omistaja tuli hakemaan kultansa ennen kun mä neropattina sain mahdollista videobloggausta ikinä tänne asti.

Viimeksi unohin postauksessa kertoa mm NPn poikien paluukeikasta. Voitin tosiaan sinne arvonnasta liput eli kerranki oli jotain hyötyä siitä, että oon hidas hoitamaan asioita. Lippuun kuulu onneksi myös narikka joten sen kanssa ei tarvinnu ruveta sähläämään. Keikka oli ihan huippu, yllättäen. Ja porukkaa oli  aika vähän. Harmi tietysti esiintyjille, mutta itsellä oli mukavampi olla kun ei ollut järkyttävää tungosta ja tunkua. Keikka oli tosiaan 7.2 ja tässä on ehtinyt taas kertymään postaustaukoa...






Hiihtoloma tuli ja hiihtoloma meni... Perjantaina koulusta tullessa kävin lääkärissä puhumassa tosta mun selässä 5vkon päästä alkavaa työssäoppimista ajatellen. Työssäopista myöhemmin lisää, mutta lääkäri ei YLLÄTTÄEN...... löytäny selästä mitään vikaa ja sano vaan että kyllä se siitä. Toivotaan näin. Viikonloppu meniki sit pikkuveljen kans mummolassa ja sieltä päästiin kotiutumaan maanantaina. Maanantai iltana oliki sit pitkästä aikaa ratsastustunti keltissä ja menin siis Henrikki Pajulahden estetunnille. Alku vaikeuksien jälkeen tunti meni jo ihan mukavasti ja tajusin miten paljon mulla on opittavaa.

Tiistaina lähettiin Emman kans taas pitkästä aikaa "kahville" veturille ja pörräiltiin siellä useampia tunteja. Ihana päästä näkemään vanhaa kaveria ja puhumaan kaikesta taas kun ei tuu muuten yleensä ees hirveesti puhuttua mistään muuten ku kasvotusten :')

^ Oliverilta terveiset kaikille, pitää olla välillä vähä hölmö :D

Keskiviikkona oliki sit iltapäivällä koulutunti keltissä ja treenattiin C-merkin kouluratoja läpi eli jokainen teki yksittäisen "kisasuorituksen" ja se arvosteltiin ja tehtiin pöytäkirjat. Tunti meni ihan hyvin, radanki jopa suoritin vaikka olin opetellu alunperin väärän radan. Menin vaan tippumaan taas ja en ymmärrä. Siin ei olis ollu mitään syitä miksen olis pysyny selässä, mutta kesäsen tapaturman takia mulle on jäänyt kammo ja pelko päälle josta olisi nyt päästävä eroon. Tippumisen jälkeen meni hetki ennen kun kiipesin takasin selkään ja koko lopputunnin ajan jokasessa pienessä säpsähyksessä olis tehny mieli poistua ihan itsenäisesti kyydistä.... Mutta! Mä tein sen, mä suoritin radan, mä ratsastin koko lopputunnin ja mä selvisin hengissä. Nyt on vaan päästävä tekemään tolle asialle jotain, kouluun tukiopetukseen ratsastustunneille ja pakko yrittää iltapäivisin päästä ratsastamaan ratsutallin heppoja jonkun valvovan silmän alla niin josko se tästä kehittyy.

Torstaina oliki sit iltapäivällä töitä, mutta ennen sitä näin Heidin kans. Heidin kaa oli taas kerran super hauskaa niinkun aina ja päästiin puhuu paljon ja paljosta. Heidin kans mentiin niiltä vielä keskustaanki jossa pääsin näkee pienen hauvapalleroni eli Rockyn joka muutti vissiin kohta vuosi sitten kaverilleni Vilmalle periaatteessa vahingossa. Keskustasta bussilla töihin ja siellä ihan normi päivä taas. Ei vaan meinannu osata taas laskee mut kyl se siitä.... Onneks Lauriki on palannu töihin nii ei pitäis olla sitäkää vähää tylsää siellä. Onneks mul on parhaat työkaverit <3
Töitten jälkeen sit pääs näkemään taas Janikaa pitkästä aikaa ja tuli katottua pari lähtöäkin. Sisällä tuntu kaikki sekoavan kun näin sen kasilähdön lopun... Xtreme Kemp juos ittensä voittoon ja päästessään takakaarteen läpi, kaatu sairaskohtauksen takia maahan ja kuoli.... Hirveetä nähä livenä miten joku vaan menehtyy... Osanotot hevosen omistajille ja valmentajille..

Perjantaina oliki sit koko päivä juoksemista paikasta toiseen. Aamulla lähettiin äitin kans kahestaan ajamaan kohti riihimäkeä moikkaamaan isomummoa vanhainkodissa ja Vaaria naisystävineen. Pikavisiitin jälkeen kouvolaan kuntotalolle jonottamaan Uniikin keikalle ja olihan siellä muutamia tuttuja pikkuräppäreitäkin + Move Upin tanssikoulun esitykset joista sit taas lähetettävä kuvia.

Tänään olis luvattu että olis artisteille kuvat lähetetty perjantaista enkä oo saanu edes alotettuu.... Tästä päästiinki tähän aiheeseen minkä takii mä pääsin kirjottelemaan. Eli oon jo jonku aikaa ehtiny olemaan ilman konetta jonka takia blogiin ei olis tällä välilläkään onnistunut ilman ihanaa Oonaa <3 Mutta nyt oon vihdoinki saanu uuden koneen itelleni ja asiat vaihtelevasti reilaan! Lauantaina minulle tosiaan kotiutui uusi rakkaus pakkaus, Apple Macbook Air 13".

Työllä ja tuskalla on nyt sit opeteltu tän käyttöö. Tänään pitäis tosiaan saada kuvat muokattua ja lähetettyä että tiiänpä mitä teen ens yön..... :D

Eilen oliki sit aamu tosiaan juoksua elektroniikka (hemmetin vaikee sana...) liikkeissä hakemassa millon mitäki ja sen jälkeen koko ilta töitä. Eli kouvolassa oli Studio Move Upin Samba Carnaval tapahtuma joka alkoi Manskilta puoli kuuden aikoihin ja jatkui illalla puoli kymmenen aikoihin Sokos hotel vaakunalla ravintola Aulassa. Olin tosiaan ennen puolta kahta yöllä kotona kuvaustöistä vähän päälle tuhannen kuvan ja muutaman videon saldolla... Ja perjantainkin noin 800 kuvaa olis kattomatta ja muokkaamatta. Tänään oon vaan löllöilly omas sängys ja kirjottanut tänne. Hirvee romaani postaus, mutta toivottavasti joku jaksaa lukee ja toivotaan, että tää tois vähä uutta elämää mun blogille :) Katotaan jos sais jotain videobloggaustaki tehtyy jossain vaihees, muutamii julkasemattomia ainaki löytyis. 

Mut mä rupeen miettimää pakkaamista koululle. Paljon jäi vielä kertomattakin, mutta jätetään seuraavaanki postaukseen jotain aihetta :)

Rakkaudella EllusTellus

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti