2014-03-20

Everybody needs a little love

Ja täällä taas.... En tiiä mikä mua vaivaa ku tuntuu taas, että mikään ei oo hyvä ja mikään ei kelpaa.
Ajattelen vaan koko ajan, että muilla on asiat paremmin ku mulla. Oon ollu/olen nyt tän viikon poissa koulusta ja oikeeta syytä ei asiaan tiedä kukaan muu kuin minä. Kaikenlaisten menojen ansiosta tää oli ihan helppo ja selvä päätös jäädä nyt kotiin. 

Perjantaina mä tänne viimeks kirjottelin, mutta perjantaista ei tullu siltikään kirjotettua tänne mitään. Tuli otettua gilera pois tallista ja lähettyä ekan kerran tän vuoden puolella ajelemaan. Kävin kouvolassa könkkäämässä ilman keppejä jolloin näin pitkästä aikaa Heidiäkin. Hetken aikaa kerettiin Heidin kanssa näkemään ja sen jälkeen oottelin, että nään Paulan vielä ennen ku se lähtee junalla kohti mikkeliä. Päivän aikana oli alustava tarkotus lähtee käymään vekaralla kattomassa Mattia, mutta oli niin järkyttävä tuuli, että jouduin parkissaki pelkäämään että gilera kaatuu joten ei tuntunu hyvält ajatukselt lähtee avoimien peltojen väliin ajamaan pitkää matkaa vielä kun oli luvattu lunta ja pakkasta... Illalla lähin pitkästä aikaa näkemään vielä Kataa ja sinne tuli sit muitaki jonki verran. Mulla oli pitkästä aikaa äärettämön hauskaa ja ekaa kertaa pitkään aikaan musta tuntu siltä etten ollu yksin vaan mutki huomioitiin. Mun kanssa oli hauskaa, eikä silleen että muilla oli hauskaa mun ollessa paikalla. 

Lauantai meniki sit töissä. Yheltä alko työt ja pääsin Akin kyydissä onneks. Olis pitäny olla normaalii isommat ravit, mutta huono keli rajotti ihmismäärää jonku verran.Tuntu että joittenki promillet oli jo numeroiltaan isommat kun koko ravien kävijämäärä... Mutta ei niistä sen enempää. Kerran sain yhen äijän tupakkapaikalla kimppuuni lääppimään, mutta siitäkin selvittiin kun oli oma henkivartija (Heidi <3) mukana. Töiden jälkeen Heidille hetkeks ja siellä oli taas uusii tuttavuuksii. 
Koko päivä meniki sit siinä ku oli ensin menny töihin, sen jälkeen Heidille ja siitä kotiin...


Maanantaina oikeestaan koomailin vaan kotona.... Eli siitä ei sen ihmeempää kerrottavaa.
Maanantaina oli tarkotus loppuu saikkuki, mutta tiistaina rappusiin könkätessä jäin ekojen rappusten jälkeen matkalle ja siinä sit mietittiin, että millä pääsee ylös.... Äitin kyydissä sit parollin kautta veturille jossa oli taas hiusmalli juttuja. Sain mun pinkki-blondiin sotkotukseen uuden värin ja nyt saatiin reilummin leikattuaki. Innolla oottelen miltä mun pää tulee näyttämään sit ku kerkee hiukset enemmän kasvamaan. Siellä nyt sit meniki taas koko päivä, 4h kampaaja penkissä ja sen jälkeen vielä 2h "esitys" kinolla. Aamulla kymmeneltä menny sinne ja illalla kaheksalta pääset kotia kohti. Mukana oli tällä kertaa Mariakii ja Maria heitti mut onneks näytöksen jälkeen kotiin.


Keskiviikko eli eilinen.... No tietty NIKO KIVELÄ! Kian kanssa oli tosiaan jo ennen jouluu ostettu liput sekä Hedbergiin, että Kivelään. Keikka oli ihan huippu, mutta oli se Hedberg parempi...
Mutta kiitokset Kialle taas mahtavasta seurasta <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti