2013-04-07

Cuckoo

Kukkuu! Täs onkii taas ollu mutkia, käänteitä ja jopa U-käännöksiä matkassa. Mutta eteenpäinkii on lopulta selvitty. 

Viimeks kirjottelin muistaakseni noin viikko sitten?? 
ja pahottelen jos tulee sekava postaus, nälkäsenä on vaikee keskittyy enkä viitti mennä täs välis nyt tekemään ruokaa.

Viikon alusta sen verran, että maanantaina kävinkii töissä ja sieltä sitten suoraan koululle.
Oli ihan perus työpäivä taas takana vaikka kipee olo oliki. Illalla Harjuun päästessä alko taas nukkumaan mennessä ihan järkyttävä yskä ja enpä sit oikeestaan ees nukkunu koko yönä.
Keskiviikkona en ollut koulussa paljo mitään ihan yleisesti vaan väsymyksen takia ja laiduntalouden tunniltakin jäin pois, koska olin nukahtanut katsoessani MLP:tä ja olin sit unissani önissy Anniinalle etten mee tunnille. Keskiviikkona tulinki jo siihen pisteeseen, että ei muuta ku Sannan kyydissä kotiin ja seuraavana aamuna TK:hon lääkäriin.... Oikeella puolella poskiontelotulehdus, antibiotiit turpaan ja yskänlääkettä perään. Torstain makasinki sit vaan kotona ja koitin selvitä. 

Perjantaina päätinki sitte, että nyt riitti kotona istuminen ja mä lähen ulos ku kerran mua on jo monet kerrat pyydelty. Äitin kaa oli ollu muutenkin jo sanomista aiemmin ku ei perkele mikään kelvannu ja nyt sit tuli vika niitti. Päätin mennä ulos ja mähän menin. Kavereitten kaa ihan sika kivaa ja näin taas monii ihanii <3 
Lauloin Singstarissa äänen pois ja juttelin Makun kanssaki asiat kuntoon. Katotaa mitä tästä tulee.


Lauantai aamu mulla nyt ei kovin putkeen taas menny. Aamulla oli viel edellisen päivän meikit naamassa, meni hetki putsata pois. Sen jälkeen sitte hiustenlaitto mihin meni melkein tunti ennen ku tajusin, että oon menossa ettimään itelleni heppamessuilta uutta KYPÄRÄÄ joten sekin olis ollu turhaa..... No lopulta sit vaan meikki ja puol juoksuu tavaroitten kans bussipysäkille. Pysäkillä kerkesin sylkästä päälleni ku tuuli vaihto suuntaa, bussikuski ei meinannu ymmärtää mikä on Lidl ja jotkuu mummot jäi turisemaan paskaa just mun SELÄN TAAKSE vaikka koko saatanan bussi oli tyhjä..... Lopulta kuitenkii selvisin paikanpäälle asti ja pääsin jopa messuille asti :D Messuilta tarttu heti alussa mukaan pinkki koulupiiska blingbling- käsiosalla ja sit alko se järkyttävä urakka. Etin nimittäin itelleni ratsastushousuja ja ARVATKAA MITÄ. En löytäny! Mul on normist housuista 34-36 normaaleja farkkuja esim etsin, mutta messuilla niistä housuist jopa 42 olis ollu mulle just ja just hyvä..... Rupes sen verran masentaa, että päätin jatkaa tätä mun kuntokuuria ja katotaa mihin tässä vielä päästään. No hesen kautta kylläkin kotiin, mutta kyllä sitä ny kerran kuukauden aikana voi herkutella. 
Kotimatka oli ihan järkyttävän levoton ja ihan liian hauska. Malaskan lapset + opon lapsi, Malaska, Tytti, Jaana, Minna, Minä Ja Anniina. Voitte vaan sielunnesilmin nähdä mitä siitäkin matkasta tuli..... 
Kiitos kuitenkin kaikille lopulta onnistuneesta reissusta, katotaan vaan mihin mennään seuraavaks ;) 

^Ihana iPhone laatu mut koittakaa selvitä....



Mun uus rakkaus oli nyt viel pakko jakaa tänne <3 !


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti