2013-04-12

Jewelry!

yks väsyny bloggaaja ilmottautuu!

Kyllä toi tallijakso kerää jo ekas viikossa hyvin voimat ja tuo tilalle vaan lapsenomaset päiväunet ja aikaset nukkumaanmeno ajat. Nyttekii viimisillä voimilla nipinnapin hereillä ja tän jälkeen kyllä suorinta tietä nukkumaan. 

Talliviikko menny ihan joutusasti ja murusetkii käyny mua muutamanakii päivänä moikkailees. Maanantaina kirjottelinkii parii kertaan jopa ja en tiiä muistaako kukaan sitä turhautunutta avautumista. Mä en vaan tajuu mikä mua riivaa.... Aamulla saatan nousta sängystä silleen "tänään ei tuu onnistumaan mikään eikä varsinkaan innostamaan yhtään." Heittäny heppoi ulos niin hypin ja kirmaan ihan innoissani pitkin pihaa ja taas seuraavana ku saan seuraavan hevosen ulos nii ei kiinnostais pätkääkää hakee kottareita. Paskanmättö menee ihan helposti joraillen karsinas jotain omii ja seuraavana ei taaskaan kiinnosta mikään ja kaikki ottaa päähän. Seuraavana taas hypin ja oon ihan sikapirtee. Mikä mua vaivaa ?! 

Talliviikollakaan ei oo tapahtunu mitään mainitseminen arvosta kylläkään. Satsa yllättäen taas vinkuu ja vittuilee kaikesta, kun mikään ei kelpaa mutta se nyt ei taas oo uutta millään tasolla.... 

Makku kävi kaverinsa kaa tiistaina noutaas mut haminasta ja siitä mentiikii kämpille. Jätkien kaa muutama tunti meillä ja sit jätkät joutukii jo lähtemään kaverin lapsen kaipaillessa. Makku lainaskii sit vielä seuraavaks päiväks äitinsä autoa ja tulivat sit viel porukalla käymään Joonas, Vilma, Jimi, Makku. Menin käymään iltatallissa Emman kanssa ja sieltä kun kerkesin takasin niin lähettiinki sit käymään vielä haminassa Lidlissä ja siitä taas takas harjuun. Aika pikasestihan ne joutu vaan käymään, mutta super ihanaa että ees tulivat mun vuoks sinne asti vaan nähdäkseen mut. Eiks täst rumast naamast jo yhes päiväs viikossa saa tarpeekseen??

^ Sen siitä saa ku menee leikkimään mun kameral ;)

Nyt sit tänään kotiuduttu vaikkakin pitkään sitä kotiin pääsyy jo tuli venailtuukii. Ennen sitä kuitenkin hyvä tallipäivä takana ja kämpillä odotti pienoinen yllätys. Jallu kissa oli löytäny jostain tiensä meijän kämpille ja siellähän sen nukku hyvin sikeesti Melinan sängyssä. Lopulta se sitten siirtykii mun kaveriks mun huoneeseen, leikkasin siltä vähän takkuja ja nukuttiin sit yhessä lyhyet päiväunetkii. Metu tuli mun kaa kämpille oottamaan Makkua kun herra oli yllättäen taas noin tunnin aikataulusta ulkona ja lopulta päästiin sentään kouvolaan silleen että Melindakii kerkes junaan.



Kotona kävin jopa semmosen 10min visiitin ja siitä sit vielä voikkaan nuokkarille näkemään Mattia ja Nikiä.
Hartiat vieläki arat Matin hieronnasta, mutta pyydän kyllä joskus toistekkii vaikka se koville otti, että kestinkö siinä istua. Lopulta sit huippu illan jälkeen Panun kyydillä Matin kanssa kotiin ja nyt mä sit kirjottelen täällä silmät ristissä..... Nyt on sit kauan odotetut Summer Up liput taskussa ja sitä odotellessa! 
Sain tänään mun synttärilahjankin jostain melkein vuoden takaa ja uus AKK:n kortti oli tullu Lapsi on aika tyytyväinen kyllä päiväänsä vaikkä tää ailahtelevaisuus pistkääkii ihmettelemään.




XOXO, öitä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti