2013-04-08

Kind of mysterious day?

Mun oli pakko päästä tää päivä purkamaan johonkin ihan vaan sen sekavuuden takia.

Illalla oli ihan järkyttävä kriisi, että monelta nyt piti olla kenenkin ja missä. Terveisin siis tänään tallin aloittanut talipää. Kaikki tallihommat ihan hukassa taas, tuntu että loimen laittaminenkii olis halunnu olla taas jotenkii yli haastavaa. Ei meinannu millään muistaa, että mihin talliin kuuluu mitäkii ja mitä pitää tehä ja AARGH. 
No onneks selvisin kuitenkii ja tässä sitä istutaan: kattomassa poneja, pelaamassa Farmvillee, kuuntelees musiikkii ja kirjottelemas tänne. Normi ilta <3 


Mä en oikeestaan tiiä oonko ilonen vai normi vai jotenkii alakulonen vai mikä oon. 
Eilinen meni hyvin maaten pyjamassa, kattoessa MLP:tä ja syöden, mutta sitten taas sitä ideaa mä en ihan ymmärrä että täysikänen ihminen rupeaa pelämään puolenyön aikaan huutaen ja kiroillen puoleen kahteen asti. Ei mulla muuten mitään, mutta herätys aamutalliin oli 5.45..... No aamulla ei onneks tehny tiukkaa herätä ja siitä sit reippaaasti tallipäivä. Päikkärit tietenkii tauolla ja normi tallit. Nyt sit en tiiä mikä fiilis sit lopulta pitäis olla. 

Makun, Vilman ja Jimin piti tulla tänne harjuu piristämään mun viikkoo ja hakee mut ajelee yms. Nyt sit ei oo autoo millä ne tulis ja hyvin epätodennäkösesti mitään järjestyykää.... Mullon niit ääliöitä vaa liian ikävä nii tuntuu, että suunnillleee oikeesti masentaa, mutta ei se tietenkää niitten vika oo. Vilmaa ja Jimii pitäis kaiken järjen mukaa kerkee näkee tallin jälkeekii iltasin, mut Makku on taas viikonloppuna töissä. No, ei vissii voi minkää vai?? Nooralle olis kuitenkii mentävä korvaamaan ja treenaamaan niinku oon luvannu ja päättäny treenaa? *Huoh* kyl tää täst varmaa..... Liian ikävä vaa sitä ponipönttöö.....


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti