2012-06-29

My life is fucking whit me !

Joo nyt kyllä rupee jo suoraan sanottuna vituttaa tää homma!

Vakuutusyhtiöllä on menny jo ties kuinka monta viikkoo hoitaa mulle yhet saakelin rahat! Voisin huolii jo sen uuden mopon! Äiti yritti mulle puhuu yhtenä päivänä, että onks mun järkee vielä sitä mopoo ostaa jos kerran muutan harjuun yms. MIEHÄN EN ILMAN MOPOO KESTÄ KOKO KESÄÄ!
Jo se että mulla ei oo nyt mopoo ollu on rajottanu ihan helvetist mun menemist. Ihmiset kysyy mua millon mihinkii ja mitä voin vastata "sori, ei oo mitään millä tuun, tuun heti ku on !" Mul on jo noin miljoona paikkaa mihin pitäis sännätä ku oon luvannu -.-" 
Myöskin tiettyjen kavereitten näkeminen on vähentyny koska en vaan pääse liikkumaan. Onhan mulla joo bussi mutta helvetti ku siihen matkustamiseen menee aina puolet koko päiväst ja sit ku sattuu olee huono päivä niin kaikki mummelit ja vammaset tulee istumaan viereen vaikka muuallakin olis tilaa ja rupee keksii mitä tyhmimpii kysymyksii. Yritä siinä sit kiltist vastata niille... Joukkoliikenne ei vaan oo mua varten, sori.

^Repikää siitä huumorii, multa menee järki jo ton julkisenliikenteen kans!

Käytiinpä sit tiistaina Mummin ja Äitin kans riihimäessä. Käytiin kattomassa mun isomummoa vanhainkodissa ja oli ihana nähdä miten hyvä sillä oli olla siellä. Monta kuukautta oli jo viettänyt sairaalassa ja dementian takia tosi sekavana. Nyt kuitenkin jutut tosi täysjärkisiä ja oli tosi ilosena :) ! ♥ Viime kerralla kun Mamman näin, se makas sairaalasängyssä tosi sekavana ja itseäni rupesi ahdistamaan ja käymään sääliksi. Rupesin itkemään siinä ja mammakin rupesi kun huomasi mun itkevän. Se vaan hoki että antakaa tytölle kaikki mitä se haluaa, se ei saa olla onneton ♥ Nyt kun lähettiin vanhainkodilta niin mamma jäi sinne tosi ilosena ja onnellisena ja näki kuinka sillä oli hyvä olla :) 
Muistutti mua vielä että "Pidä Ellu housut jalassa ja jumala mielessä" ♥ Mamma ♥

Käytiin ostoksilla prismassa ja löydettii mulle Stockerin ihana napillinen huppari, 2 t-paitaa ja punanen toppi, Jim&Jill'ist :) Myöskin Prismast löyty yhet varrelliset kengät mitkä ihan täydelliset ajokengiks!
Ostin seppäläst viel yhet musta/kultaset pantterikynnet, ne oli päivän ja mul meni hermot niitten irtoiluu. Nyt ne on mun laukus... Sit käytiin takasin tulles viel Kärkkäisellä ja siellä kenkämekassa! Löysin aivan täydelliset kengät ja äiti onneks osti ne mulle ! :3 Ostoksista kuvia kunhan jaksan ottaa :D 

Toissapäivänä olin Juulial yötä ja keskustas pyöriis :) Ennen sitä ollu vilmallakii ja käyny tallil. Tätä perus arkee. Tulee TOSI myöhäs mut teen viel jossain vaihees juhannus päivityksen tänne kuvallisena :D

Tänää kuitenkii heräsin puol ykstoist, tulin koneelle ja puol kaks reipastuin ja kokkasin taitavasti itelleni aamupalaa xD Eli siis kävin hakemas pakastimest suklaajäätelöö ja keitin kaks kuppii kahvii! :D 
Puol viiden maissa kävin AAMU suihkussa ja koht meinasin jos lähtis ulos :D 
Yks ongelma täs tuli vaan eteen... EN LÖYDÄ ITELLENI VAATTEIT! :D 
Kokeilin niitä uusia t-paitoja, molemmat kokoa S. Toinen on liian PIENI ja toinen liian ISO! 
Sit ku löysin mun vanhat ihanat seeprahousut niin tajusin jalkaan vetäessä että niissä on korjattu nappi, viilat rikki ja perseessä reikä... JEP, tästäkin voi tehdä vaikeeta....


Hajotkaaa siihen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti