2012-06-18

Everything's gonna change

Tällästa pientä viikkoraportin poikast.

Maanantai, keskiviikko ja perjantai meni tallilla. Tuuppasin koulua maanantain ja keskiviikon ja perjantaina lähettiikii Anni - Tuure & Minä - Kaj uittamaan :) Molemmat meni hienosti sinne päin ja tuli heitettyy talviturkki samalla. Rannasta ei edes tiennyt millon se olisi alkanut syventymään joten ei saatu poneja uimaan mutta Kaitsu kastu kokonaan ja Tuurella jäi selkä kuivaks :D Takasin päin matkalle vaihdettiin heppoja.
Kun laukattiin niin ponit innostu ja lähti aika loistavasti hanskasta :D Päädyttiin Tuuren kans Kaitsun vierelle ja ponit alko kilpailee. Tuure heitti perään viel komeet pukit mut en onneks tippunu :D 






Tiistai meni jotenkii tosi hämärästi, en edes muista mitä olisin tehny.

Torstai oli varmaan yks parhaist päivist mitä mul on ollu. Olin yhen mulle tärkeimmän ihmisen kanssa koko aamun. Makoiltiin vielä aamulla ku menin niille ja iltapäivä syötiin ja otettii aurinkoo ♥ MUWU ♥
Torstaina sain aamulla viestin Tommilta että oonko kattonu minne pääsen opiskelee. Olin aamulla lähteny sen verran vauhdilla etten kerenny edes ajattelemaan koko asiaa. Lopulta mulle selvis että sain paikan Harjusta ♥
Elämä muuttuu, mutta muuttukoon. Kaitsun vuokraaminen tosin loppuu kesällä, mutta se on sinänsä väistämätöntä ja pääsenhän mä onneks poikaa näkee sitte viikonloppusin kun vaan koulusta tuun kotiin :)



Nyt kun Skootteri meni paskaks nii menee luultavasti lunastukseen. Kunhan se juttu nyt selviää nii mun uus kulta näyttää toivottovasti tältä :



Lauantaina olinkii sitte Kymi GPissä töissä ohjelmanmyyjänä :) Niska palo, mutta pikkuvikoja :D 
Kivaa oli ja meen mieluusti uudestaaki! :D 

Raveista suoraan Selänpäähän Nean skootterin kyydissä ja selänpäässä odottikii kakun koristelu! Porukan kans oli ihan huippu hauskaa ja tehtiin hienot kakut ;)
Seuraavana aamuna oliki sitten Nean ja Nikon konfirmaatio sekä rippijuhlat. Mut oli määrätty kuvaajaks ja siellähän mä nökötin Tommin ja Paulan kans. Suvivirsi täyttä tuskaa, mutta selvisin.
Kirkosta Tommin kevarin kyydis mekkopäällä Selänpäähän ja juhlien jälkeen kouvolaan vielä käymään Wimpulla :) Onneks on Tommi ♥

Mut taas alkaa uus viikko uusine paineineen.
Ei elämästä selviä hengissä, mutta tavoite olisi selvitä vielä pitkälle!

2 kommenttia: