2012-06-19

Guess what?! I don't care a fuck!

Nyt oli pakko tulla kertoo. Oon ihan pilvissä! 

Oon saanu kuulla, että mun elämä on kuulemma täydellistä.
 Saan kaiken mitä haluan, kenet haluan ja millon haluan ;) 

 Jep se on! :D Jep mä saan :D

Oikein imartelee huomata miten mä oon niin ihana joittenki mielestä, että olen heidän elämässään heille uhka! :D Mä en vaan voi sille minkään, oon tällain pieni ja täydellinen prinsessa ;) ♥ 
Mä oon erittäin hyvä ellen täydellinen ;) 

Mä oon kerenny saamaan niin paljon paskaa niskaan että oon jo oppinu että "se mikä ei tapa se vahvistaa!"
Jos haluaa mennä sanomaan, että toisen elämä on täydellistä niin vois ees kattoo sen verran, että tuntisi edes kyseisen henkilön jolle näytä viisauksia latelee. Nyt kuitenkin ollaan päästy siihen pisteeseen, että saat mitä ansaitset. 



Heetkonen, palataas takas. Mähän oonkii kelvoton huora kuka vehtaa kaikkien kans kuka kävelee vastaan!

Stop! Taas uus mietintä hetki, MÄHÄN OON OLLU KOHT VUODEN AJAN SINKKU?!
En siksi että en saisi ketään
en siksi että olen huorannut niin kiireissäni
enkä siksi että mussa olis mitään vikaa!
oon vaan tajunnu, että en ollu löytäny ketään kenest sillä tavalla olisin kiinnostunu!

Joten sanokaa mitä sanotte, mutta nyt mulla on se mitä tarvin ja siihen listaan ei kuulu muiden mielipiteet! :D
I'm back bitches!♥




Mut mulle on ihan yks paskanhailee mitä mieltä musta haluut olla. Kiva vaan jos tykkäät ja mitä sitte jos et tykkää ;) ? Mulla ei oo mitään mielenkiintoo miellyttää ketään! Mul on mun täydellinen oma Muwu♥, Omat pienet lemmikkini, oma rakas perheeni,oma rakas harrastukseni, oma ihana tempperamenttinen persoonani, oma just hyvä näin kroppa ja AIDOT IHANAT YSTÄVÄT. 
Jos tuut haukkuu nii koen kyllä että sult kyllä todella puuttuu joku näistä ;D 
Tää kaikki kuitenkii pitää mut sen verran kiireisenä, onnellisena ja maan päällä että mun ei tarvi ruveta haukkumaan ketään, mulla on muutenkin jo omat ongelmani ja näen tärkeemmäks keskittyy niihin! 

Mutta kiitos siitä että osotatte mulle miten ihana oon ;) 
Jos sä välität musta niin oon sun mielessäs ja jos vihaat mua omine syines nii oon VARSINKI sillon sun mielessäs ;) ♥



Nyt kuitenkii oon saanu hoidettua vakuutusasiat skootterin osalta ja löytäny itelleni uuden kullan ;)


Ja nyt kuhan saan rahat myydyistä kamoista,töistä ja mun puhelimesta nii sitte saan iPhonen ja jos nyt rahaa jää nii sitte pääsen hankkii kameraan itelleni jotain kivaa + lellii mun rakkait ♥


Ja arvaa mitä?! Mua ei kiinnosta jos sä et tykkää ;) !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti