2012-06-10

Too long stop for this trip

Otsikko jo kertooki, tää on ollu liian pitkä tauko tälle matkalle :)
Viimeks ku oon kirjottanu nii oon ollu ihan maissa ja ollu tosi huono olo.
Nyt kuitenkin kaikki on jo paljon paremmin! Onhan meillä tullu viel riitaa kotona ja kerran oon nyt lähteny kotoa. Olin Juulialla yötä to-la ja pe-la oli vilmakii :) 
Lauantai aamuna sato vettä ja meijän piti mennä Vilman kans skootterilla kuusaalta kouvolaan :D
Ajettiin normaaleis vaatteissa niille kouvolaan, mulla oli vaan mekko ja meikit mukana. 
Laitettii ittemme niillä valmiiks ja käveltiin kouluun sateenvarjon kans. Molemmilla oli kengät ihan märät mut ei voinu muuta ku nauraaa xD
Koululta käveltiiki pois korkokengissä ja ilman sateenvarjoo, IHAN VITTUILLAKSEE :D
Mut se on ohi nyt ja tulee kyllä ikävä mut onneks hyvät muistot säilyy :3






 ^Matikkaluokan ysienjuhla kakku :)






 ^ysien juhla :)
 ^Helsingin luokkaretki :D






Olin ysien juhlakomiteassakin ja järjestin viimisen viikon ihan kympil noit juhlii ja yritin väsätä mun käsitöitten mekkoprojektii kasaan :D Juoksin siis suunnilleen 9-16 kaikki päivät pitkin kouluu ja olin max puol tuntii aina välillä jossain tunnilla missä olis pitäny olla :D Juhlista tuli kuitenki mun mielestä super onnistuneet vaikka mie ny sen 9B:n ohjelman olinkii tehny ja esittäny :D 

Kaitsun kanssakii ollaan kehitytty tosi paljon ja pojasta on tullu aivan mahtava :) 
Melkein pelottaa ens torstain koulutulokset, sillä ne tulee määräämään joudunko luopumaan Kaitsusta vai en :/ 





Siinä ois muutamii alkutaipaleen kuvia. Muistan niin elävästi kun ihmiset tulivat haukkumaan ja kertoivat kuinka heillä käy tuota ponia sääliksi kun ponille on valittu TÄLLÄNEN ratsastaja. Mä kuitenki katoin tulevaisuuteen ja ajattelin että "Joskus mä vielä näytän mihin musta on!" 
Niimpä tullaan tähän päivään....

 ^70cm :)




 ^ranteen asento KORJATTU! :D


^ Voitettiin Pilkanmaalla meijän eka ruusuke :) 
50-60cm

Haters Gonna Hate ;)

Tässä jää kyllä paljon kertomattakin mutta kyllä nekii varmaan joskus selviää :D

Eilen käytiin melkein koko perheen voimin Linnanmäellä :) Oli kyllä porukan kanssa ihan huippu hauskaa ja oli kyllä kiva yllätys että Tiahu, T.L & Comeettaki oli eksyny paikalle samana päivänä! :D Kameraa en tietenkään ollu ottanu mukaan.... -.- Mutta iPod laatu saa luvan kelvata :D




Sain myöskin sovittua välit tätini kanssa ja sain rakkaan poikani takaisin :333


^Tallilla oli vanhoja tuttuja sekä uusia tuttavuuksia ;) 
Ei lopu heppailult kesken tältä kesältä!


Viiminen päivitys tilanne vielä ! Nimittäin mun hiukset on tehny muodonmuutoksen niinku varmaan huomasittekin :)


Nyt aion kyllä yrittää parhaani mukaan pitää blogia yllä!! :D

1 kommentti: