2012-06-28

Who am i trying to cheat?

Ei täst tuu enää mitään. 

Mun unet rupee oikeest pelottaa mua!
Toissayönä näin unta että lähdin äitin kans tallille bussilla. Äitin oli tarkotus tulla kattomaan Kajta mun kans.
Se paikka mistä lähdettii ei edes näyttäny kuusankoskelta eikä kouvolalta. En ees tiiä mistä me lähettii.
Lopult oltiin jossain missä oli samanlainen kenttä kun kekkolan kartanolla, mutta talli ja ympäristö muuten ihan erilaiset. Seisoin pitkään kentän reunalla ja mietin, että pitää mennä liikuttaa PANU(?). 
Menin talliin ja mun kaveri oli siellä menossa omalla vuokrahevosellaan ratsastamaan. Kaveri oli hakenu panunki suojat valmiiks ja suojia ei ollu ku kolme? Katoin karsinaan ja Panu oli ihan riutunu luukasa :'(

Hetken päästä olinki jo siellä karsinassa ja siesoin vieressä vaan kattomassa kun sinne karsinaan tuli joku ihan mun näkönen tyttö ja se hyvästeli panun.Näin lauseen "Hevosen hoitaja hyvästelee hevosen"
kuin tv-ohjelman tekstityksen. Muistan miten rupesin unessa itkemään. Itkin ja multa tippu jalat alta. 
Panu ammuttiin mun silmien eteen. Mä sorruin siihen paikkaan!
Heräsin siihen, että istun sängyllä ja itken. Mä vaan halusin takasin siihen uneen, en halunnu herätä!


Viimeyön olin Juulialla. Unessa olin tulossa kuusankoskelta muutamien "kaverieni" kans kouvolaan ja kaverit oli jäämäs prismaan. Mä puhuin, sanotaan nyt että Maisalle. Mun piti mennä Maisalle yöks mutta mun piti käydä hakemassa kotoa mun kirjat (kouvolasta, koulua varten). En mä löytänykkää itteäni kotoa, olin mun entisen parhaan kaverin luona (sanotaanko että Kaisan). Molempien tyttöjen kans ollu tosi hankalat ja ahistavat välit enkä kummankaan kanssa oo ees puheväleissä. Sanoin Kaisalle että käyn kattomassa sen huoneesta että onko multa jääny niille jotain. Kiersin huoneen enkä löytäny mitään mun tavaroita. 
Olin tulossa pois huoneesta kun Kaisa tuli ovella mua vastaan. Kaisa nosti mut riveleist ja heitti mut rappusista alas. Olin ihan shokissa ja paniikissa ja Kaisa kävi vielä mun kimppuu. Maisa kuvas todisteeks mutta mitään kuvia ei lopulta edes ollut. Heräsin sydän kurkussa ja tosi ahistavan olon kourissa. Mun oli pakko nousta ylös ja käydä vessas kattomas että oon kunnos ja tarkistaa kamera ettei siellä ollu mitään uusia kuvia. 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti