2012-07-02

even the beautifullest storiest must end someday

Ei täst haluais ees alottaa. En haluis ees muistaa, että oon joutunu tähän tilanteesee...

Kävin viime viikolla kaitsulla keskiviikkona. Menin kouluu ilman satulaa. Poika toimi YLLÄTTÄEN ihan täydellisesti ♥ Hoivasin ja hellin sitä oikein urakalla!

Kotona ei oo ihmeemmin muuten tapahtunu mitään. Eipä siinä mitään raportoitavaa.

Perjantaina tuli varmaan vaikein päätös mitä oon koskaan tehny. Mietin, että mun pitäis alkaa käymään jossain tunneilla ja treenata tosissaan. Soitin sitte mun tädiltä apuu, nimimerkillä tätini tietää jokaisen kouvolan hevosihmisen jotain kautta ja osaa neuvoo mihin kannattaa mennä. Tätini ehdotti, että lähtisin heidän luokseen, siellä olis mulle hienoja hevosia, asuin tilat, ihmisii neuvomas ja kattomas mun perään ja mulle oli sit mietitty jo tutuntutun kauttakin tunteja jos se onnistuis. Sinne siis menossa treenaamaan Harjun ratsastuksenohjaaja kokeita varten. Ensi kevääseen mennessä olisi tarkoitus päästä kokeet NIIN priimasti läpi että pääsen siihen ammattiin mihin haluan! Työtä se vaatii eikä tuu olemaan ilmasta, mutta mulla on onneks niin paljon apua ja tukea että se laitetaan onnistumaan! Vaikka meijän suvussa on tietyt ongelmatkin niin maailman ihanin asia on, että meillä ei tingitä tavoitteiden eteen tehtävästä työstä!

Mutta siinä on kuitenkin toinenkin puolensa asiassa.... Perjantaina jouduin tekemään päätöksen kaitsusta. Jouduin lopettamaan kaitsun vuokraamisen! Mietin asiaa pitkään, mutta totesin ettei mulla oo muuta vaihtoehtoo :/
Kävin lauantaina tallilla Nean kanssa ja Nea kuvas mulle must ja kaitsust viel viimiset jutut. Menin kouluu ja hyppäsin. Hyppäsin sillon korkeimmillaa 90cm ja poni oli loistava! Sunnuntaina menin tallille ja Anni oli just samaan aikaan lähdössä ajamaan Annilla. Pääsin niitten mukaan vielä maastoon! Meillä oli tosi kivaa ja sitä tulee todella ikävä. Hukattiin putsi, mietittiin kaikkee tyhmää ja juostiin heinärekkaa karkuun :D
On kyllä jäänyt ihan parhaat muistot ja tulee ikävä! Onneks pääsen ponia kattomaan kun on aikaa ja se on mitä parhaimmissa käsissä tuolla! ♥








Mun kone on ihan hajalla ja hyvää videota kaitsusta en saa tehtyä ennen kun saan uuden :/
Esim Nean kuvaamat videot on väärän muotosia tiedostoja joten mun kone ei suostu niitä käyttämään ja kun niitä yrittää muuntaa niin kone sammuu.....
Tämmösen mä nyt kuitenkin alkuun tein ja myöhemmin sit parempi enemmällä materiaalilla:

Tää viikko aikaa 
1. Hankkia mopo
2.Saada "paperiasia" kuntoon
3. Hoitaa iPodin vakuutukset
4.Saada kotona asiat kuntoon harjuun lähtöä varten pakkaamista vaille.

Perjantaina yritän päästä lähtemään ajamaan nurmaalle. 10.7 pitää tulla käymään kotona, koska on pikkuveljen synttärit ja sit ois reissu helsinkiin mummon siskon, mummon ja pikkuserkkujen + niitten äitin kanssa. Mennään käymään korkeasaares, yövytään hotellissa ja käydään linnanmäellä :) Sit meneeki loppukuuhun ennen ku tuun taas kotiin varmaan käymään menojen takia ja vielä alle viikoks takas tädille. 
Näin ois suunnitelmissa, mutta katotaa onnistuuko :)




Tänään kävi jotain sellasta mitä en kyllä oo aiemmin kokenu ja jota en tuu unohtaa! :D
Lähin viemään Rockya pihalle ja yht äkkii Pipsa juos Rockyn kiinni. Pipsa lähti mukaan iltalenkille! Eihän mulla mitään sitä vastaan ollu :D ! Kun mentiin toiselle puolelle peltoo jossa tuli eteen polku niin pipsa ei halunnu ekaks sinne tulla. Sit ku mentii Rockyn kans edeltä nii hetkenpäästä kuulin sellast kysyvää mourimista/naukunaa ja vastailin sit takasin että "Me ollaan täällä, tuu tänne" yms :D Kävelin Pipsaa takasinpäin vastaan ja voi sitä onnen määrää ku se näki että tultiin hakemaan :3 Armoton kurina, mouruna ja jaloissa pyöriminen ihan onnessaa "ette unohtanu minuu!" Jatkettii eteenpäin ja kissa katos pari kertaa väärään suuntaan :D Loppumatkasta se hävis pensaikkoon ja ajattelin että se jää varmaan sit sinne ku ei kuulunu ku huutelin. Päästiin Rockyn kans jo tielle asti melkein pihaan ku kuulu oikein matala mourasu ja kissasta vilahti korvat ja häntä ku se hyppi tuol heinikossa nähdäksee missä ollaan :D Se oli huvittava näky ku heinikko oli minuuki kaulaan asti :D Pipsa tuli meijän kans ihan läähättäen pihaan ja jäi makaamaan tohon pihaan hiekalle putsaamaan itteään. Nyt se on sit yön ulkona taas ja tulee sisälle ku porukat lähtee töihin :) 





^Anteeks videoitten huono laatu, kuvasin communikaattorin kameralla xD 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti