2012-07-28

Totuuden torvi!

Aijai toi Nost3en, Protron ja Justimusten yhteisbiisi on kyl niin jotain priimaa!! :3
Otin kyllä vapauden ja muokkasin itestäni siihen sanat ;) Ihan sama mulle mitä te haluutte musta ajatella, mä oon onnellinen ja elän mun elämää miten ite haluan! ;)


Kaupungilla siitä kuulen, että miesten kesken vietän aikaa.
Vaikka säkin ehkä kuulit niin, mä en oo huora.
Kaupungilla siitä kuulen, että miehii "töitä" varten meikit laitan.
Vaikka sä et sitä usko niin niin mä en oo huora ;) <3

Mä tykkään hev...AUTOISTA.
Ja urheilusta, etenkin juoksusta.
Poitsujen kaa tapana riehua tuolla,
timanttinen takki aina mulla.
Ihan turha mitään vihjailla sillonkaa,
vaik epäilyttävän läheiset välit Mikon kaa.

Enkö oo naisekas jossei oo mielessä meikit vaan katon vaa kamuja vierestä.
Mitä sitten jos en tykkää teistä tai jos jätkien kans ollessa nautin.
Moni mulle usein nauraa ja haukkuu mut ne ei tajuu "se on teijän oma ongelma"
Vaikka pystyssä ois ripsiväri, pikku vinkki EN OLE PRINTTI ;) !

Naiset kysyy että oonko pissis ku on naamas meikkii ja lempivärini on pinkki.
En oo se oli normii vaan kun sanoin noitten kynsien olevan ihanat.
Sikana mua pidetään ja haukutaan, minä vaan halusin sun mieltäsi mullistaa.
En oo hutsu vaikka niin sä haluut ymmärtää, kun hymy tulee naamalle ku jätkät messis säheltää! <3


On ihanaa huomata kuinka mua on kiva haukkuu vaikka ite ei oo yhtään sen parempi  X DD ! 

^Jonon jatkoks vaa, tervetuloa ;)

Et vaan näytä ymmärtävän, että mulla on:
-tapana kommunikoida, 
-mahdollisuus kuulla kaikki puheet
-taito lukea
-oma elämä
- Kaikki mitä haluan ja tarvitsen!
Ja jos jollain on tarve puuttua johonkin näistä vaikke se sille kuulu nii siltä raukalta puuttuu kyllä vähintään omat asiat mihin sotkeentuu eli kiitos että kerrotte ja näytätte sen kuinka teiltä puuttuu elämä mut hei
ME NÄHÄÄN SE ILMAN INTERNETTIIKII ;)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti