2012-07-20

It's my life, it's now or never.

No jossei suju nii ei suju mut elämä jatkuu! 
Mulla on onneks mun ystävät ja kaverit ja niitten avulla mä pysyn pystyssä! :)

Gilerasta on hirttäny kaasu kiinni ja kaasarin kaula oli murtunu. Viat ymmärtää koska Gillu oli seissy 
1-1½ vuotta omistajan autokortin takia. Gileralle oli kuulemma ollut pari henkilöä jotka olivat tulossa katsomaan sitä mutteivät koskaan soittaneet tai muuten ilmoittaneet etteivät tulekaan Mulla osu kuitenkin hyvä tuuri ja olin mopon tarpeessa ja löysin kyseisen Gileran viime hetkillä! Kolmen päivän päästä ostosta Gileran entinen omistaja lähti armeijaan jolloin myynti olisi hiljentynyt todenteolla. Nyt kuitenkin Gillu vietiin tänään aamusta mopotohtorille ja tulee toivottavasti pian takasin! Se kuulemma laitetaan samalla vakioks mutta se pysyy vakiona tasan niin kauan ennen ku mulla on työkalu kädessä. 

Oli pikkasen sanomist porukoitten kans ihan arkipäiväsist asioista ja porukat ilmotti ettei gileralle tehä mitään. Aiemmin sunnuntaina sovittiin Vilman kans, että voin mennä niille tiistaina syömään pitsaa :) 
Pääsin Janin kyydissä sinne ja takasin ja oli kavereitten kans ihan huippu hauskaa :D !!

Lari tuli keskiviikkona Imatralta kouvolaan päästessään äitinsä kyydillä :) ! Mä päätin että teen mitä vaan että pääsen näkee Larin ! Aamulla sato vettä ja yritin kysyy porukoilt kyytiä ettei tarvitsisi Jopon kanssa konkeloida kuusankoskelta kouvolaan 8km. Aiempien päivien sanaharkka jatkui ja pääsin polkemaan sateessa Kouvolaan. Mut oli se sen arvosta! :D 
Lari oli Oonan kans Intersportin vieressä oottamassa mua ja mun jälkeen siihen tuli vielä Nea & Jenna.
Pyörittii millon missäkii ja käytiin H&M:ssä sovittelemassa Oonalle kaikkee ihan ihmeellist xD! 
Käytiin Hesessä ja sen jälkee pitkälti istuttii hesen eessä tai assalla.
Assalla tuli paljon uutta porukkaa ja siinä sitten uusii ihanii tuttavuuksii! <3 
Tulipa jonku verran vanhojakii tuttuja vastaan ;))) Trololo!
Ai että oli kiva nähä mihin mä nykyään kuulun. Ei mun tarvi olla muitten kyykytettävänä, mä KYYKYTÄN ;)
"****n kyrvän päällä on hyvä istuu" etc

Rullaan,rullaan,rullaan. Täältäpäin tullaan, tullaan, tullaan ;D

Lari onnistu jäämään Juusolle yöks ja pojat oli ihanii ja tuli kattomaan mun gileraa seuraavana päivänä! :)
Ei sitä saatu kuntoon, koska meilt ei löytyny uutta kaasarin kurkkuu mut nyt se on tohtoril ja tulee kuntoo :)!
Pojat laitto klemmarilla ilmanputsarin paremmin kiinni ja nyt jää sekii halvemmaks korjaamol :D
Juotiin meillä kahvit ja syötin pojille meijän jäätelöt xD
Sen jälkee lähettiiki kohti kouvolaa meijän äitin kyydil ja nähtii Elias ja Nea kouvolas. Käytiin nopeest heses ja jätkien junat lähti ihan peräjälkeen että Lari lähti eka ja suoraan sen jälkee Elias.
Jäätiin sit Juuson kans viel kouvolaa ja sit parin puhelun kautta nean kyydis kuusaalle :) !
Ootan niin innolla että BanaaniMonsteri tulee tohtorilt, rupee kuumottaa ajelee....

Tänää sit käyny vaan aamul kouvolas viemäs gileran ja illal kymmenen aikaan Lukiolla moikkaamassa Vilmaa, Sallaa, Alluu ja Lassii :) Muuten mennykkii rakkaitten tietokoneitten kans säätäes koko päivä mut toivottavast huomeen ois jotain rakentavaaki tekemist (klo.2.51 eli tänää :D)


tommosen mie tänää väsäsin tapellen tän saakelin Live Kalun kans ku en tykkää täst windows live elokuvatyökalust yhtää mut ehkä ton nyt eka kertalaiseks kelpuuttaa :D
  

2 kommenttia:

  1. kaitsu kyl sai olla onnelliin ku sil oli noin ihana ja hyvä hoitaja (: <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en mie ny kovin taitava oo mut mä oikeest välitin pojast ja toivottavast sille löytyy hyvä uus vuokraaja :)

      Poista