2013-11-29

What am I and where I'm going?

Hellurei, täällä taas.

Viimeks kirjottelin siitä kun olin ollu töissä ja taas täältä kotoo terveisiä.

Viime viikko menny ihan vaan teoria tunneilla eikä siellä sen ihmeellisempää.
Opolle toimitettu todistuksia, käyty selvittämässä vähän tallijakson juttuja ja koitettu nyt hoitaa kaikkii juttui kuntoon koululla. Tällä viikolla pitääki sit muistaa ottaa verokortti mukaan koululle ja käydä allekirjottamassa taas työsopimus nii oonki nyt sit itsenäisyyspäivästä - sunnuntaihin palkallisena tallissa oman tallivuoron lisäksi. Maanantaina tai keskiviikkona alkaa talli (en itekkää tiiä vielä että kumpana) ja siitä sit oon viikonlopun, sit taas ma ja ti vapaat josta sit seuraavan viikon perjantaihin asti putkeen tallissa.
Eli suomeks tuun olemaan seuraavat kolme viikkoo pelkästään koulussa (Y)

Mut en oikein tiiä onks se hyvä vai huono asia. Nyt taas ku on alkanu tulee talvi niin mun pää rupee hajoomaan, jos joku kysyis että onks kaikki hyvin nii en tiiä mitä osaisin vastata. Jatkuva ahdistus. Koulussa olo on periaatteessa tuskaa, mutta tavallaan taas pelastust. Kotona ollessa ahistaa toinen ongelma ja koululla ahistaa kaikki asiat vähän päällekkäin + vielä moni ihminen, mutta siellä on sitten taas mun pelastajatki. Kotona äiti ei välitä pätkänvertaa mistään. Kaikki on vaan että tungetaan nokka mun henkilökohtasii asioihin, mutta sit ku koitan saada äitiltä apua niin sanotaan vaan että "anna niitten olla, jätä ne omaan arvoonsa"


Mut oikeestaan ei mul oo mitään kerrottavaa tänne ees.
Mua ahistaa taas ja on paha olo, ehkä tää on vaan alkuvarotus siihen että varautukaa angstiin myös blogin puolella. Kasvotusten sen on saattanu joutuu jo kohtaamaan.....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti