2013-11-01

Long time no see!

Kukkuu! Mäki päätin ilmottaa elonmerkkejä taas :)

No alotetaan siitä että nyt onneks sain jo jopa oman koneen takasin ja kaikki matskutki talteen nii saa tännekkii kunnon kuvat ynnä muut. Hirveesti tapahtunu kaikkee tällä välillä, joten teksti tulee olemaan sekavaa, paljon jää kertomatta ja voi olla että joutuu jotain kertoilemaan vielä seuraavissakin postauksissa kun en oo jotain muistanu kirjottaa.

Tosiaan nyt sit on ollu syysloma joka oliki mulla vähän pidempi. Talli alkaa vasta huomenna aamulla niin pysty lomailee toissa viikon perjantaista nyt tiistaihin asti. Eli melkeinpä puoltoist viikkoo aikaa tehä kaikkee. Vaikkakin tää tauti ihan pikkasen hidasti menoo... Viikko ennen alko olee ihan järkyttävä olo ja alko tulee kaikkii uusiaki oireita ja torstaina lähti sit ääniki. Onneks sain itelleni lääkäri ajan ja siellä todettiin, että mulla on vissiin ollu viimisimmät 3kk poskiontelot ihan täys ja tulehus olis levinny nieluun asti. Antibiooteil puksutettii 10pvä ja levättiin joten eipä täs lomal oo paljo tullu tehtyy.


Mitä nyt noitten lisäks pysty tekee.... SYÖMÄÄN SYÖMÄÄN JA SYÖMÄÄN
Eli oon herkutellu ihan urakalla :D Mun pitäis varmaa ettiä jotain vanhoi kuvii ja yrittää vähän kattoo että minkä kokoin oon oikein ollu esim viime vuonna, nimittäin viime vuonna yritin ettiä uusia Hell Bunnyn seeprahousuja koska viimisimmille kävi vähä huonosti.... Eka irtos nappi ja se sit korjattii ja vahvistettii. Sain housut takas kotiin nii viilat ei kestäny kiinni koska mun perse ei halunnu mahtuu niihin. Kiedoin ponnarin vetoketjun vetimeen ja kun sai viilat kiinni nii laitoin sen ponnarin kiinni nappiin. Lopulta ne viilat sit hajos...
Ja tosiaan jos joku ihmettelee miten tää nyt liittyy mihinkään niin nyt mä sen kerron.
Noi kyseiset seeprahousut oli mulle nimittäin melkeinpä pienet jo sillon toissa vuonna kun ne ostin, mut pakko mun oli ne sillon saada kun ne kerran jalkaan mahtu. Melkein vuoden ne oli pois käytöstä ja nyt sit ne on mulle isommat kun sillon ostaessani ne :O Ja oon tosiaan ainoastaan makoillut, käynyt vähän ratsastelees ja HERKUTELLU.... Eli herkuilla, kotiruoalla, roskaruoalla ja sohvalla voi näköjään laihtua :D


Vasemman reunimmaisessa kuvassa näkyy kyseiset Hell Bunnyn seeprafarkut :'3

Nyt oonki sit koulussa talliviikolla, ensin oli viikko tallia ennen lomaa ja nyt loput 10pvä putkeen mitä tätä on jäljellä. Ens viikon perjantaina pääsee kotiin ja oman murun kainaloon <3
Ja tulipa hakeuduttua hiustropiikin hiusmalliksikin, varasijalle listan päähän, mutta kuitenkin :)
Tätä tekstiä kirjoittaessani tiistaina bussissa tuli soitto vieraasta numerosta. Vastasin ja toisesta päästä kuuluu naisen ääni joka sanoo "tässä _____ hiustropiikista moi!Olit halukas tonne hiusmalliksi. Sulle olis paikka niin pääsetkö tulemaan 11.11. Veturille aamu kymmenen aikoihin" Hyvä etten ruvenny hyppimään ympäri bussia ja kiljumaan <3 Ihana ylläri!
Kaikkien mun hiustyylien jälkeen mä pääsen ilmasiks kampaajan käsittelyyn ja pääsen antamaan vapaat kädet ilman, että mun tarvii tietää mistään mitään :)!! Have to love it!


Joitain heppauutisiakin varmaan olis, mutta niitä ei viitti ruveta paljastelee ja taivastelee ennen aikojaan :')

Ja oon kotiuttanu itelleni uuden rakkaan jonka kanssa tää mun harrastusmatka jatkuu. Nikon pääsee eläkkeelle ja uudeks harrastuskaveriks on perheeseen liittyny Canon 60D :)

Mutta mä vissiin jatkan kämpällä löhöämistä ja nyt kun on jotain saanut purettua niin josko sais taas lähiaikoina ihan säännöllisesti taas kirjotettua :)
Hellurei!


2 kommenttia:

  1. Kelpais mullekkin tollanen hiusmallina olo :) mut ei mun hiuksia sais leikata.... Lisää posatailua ja vähä opiskeluistakin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle ainakii kelpaa kun viimeks puolisen vuotta sitten päässyt käymään enkä enää ite keksi mitää kivaa näihin :D Pitää yrittää josko nyt säännöllisesti sais kirjotettuu ja jos on jotain toiveita nii vois tehä jotain erikoispostauksiaki :)

      Poista