2013-11-16

Now I got enough

Nyt rupee tuntuu, että riittää tää pelleily.
En enää ymmärrä.

Koulun alussa kaikki tuntu olevan ihan jees ottaen huomioon tiettyjen ihmisten ongelmat mua kohtaan ilman syitä. Kesäloman lipuessa ohi palattiin takasin kouluun, kaikki oli entistenkin kavereiden kanssa ihan jees ja sitten taas ei niin jees. Hyvä uskosena luotan ihan liian helposti ihmisiin joten jos sanottiin, että joku ilkeyly oli vaan känniavautumista niin uskoin sen.

 Lopulta ihan yhdessä viikossa kaikki räjähti käsiin. Parin päivän sisään loppui yhden kanssa puhuminen kokonaan ihan vaan toisen manipuloinnin takia ja seuraavana sama kaksikko levittää niin järkyttävää paskaa musta, että lopulta kaikki tuntuu vittuilevan mulle paitsi meijän luokkalaiset.
Ymmärtäisin tän jos mä olisin oikeesti tehny jotain jollekkin, mutta kun en oo nyt moneen kuukauteen ymmärtänyt mikä vittu porukalla on mua vastaan?! Mä oon tyyppinä semmonen, että myönnän kyllä jos oon tehny jotain väärää jotain kohtaan ja osaan kyllä pyytää anteeksi. Mä en vaan oo saanut mitään vastausta mistään, että mitä mä olisin tehny? 

Voitteko ihmiset ymmärtää, että mä en harrasta mitään paskanjauhantaa muitten selän takana?! Tää on nyt se yleisin mistä mulle on tultu sanomaan. Mä sanon asiasta ja jos mulla menee hermot nii siitä saa kyllä kuulla, mutta siinä on vissi ero paskanpuhumisen kanssa. Aiheeseen liittyvätkin ihmiset saavat kyllä kuulla siitä, en mä harrasta tunteitten piilottamista. 



Mulla on omanlaiseni suku, omanlaiseni perhe ja minkä minä sille voin. Mä saatan arvostaa eri asioita kun joku muu, mitä sitten? Voisko mun antaa vaan olla mitä mä oon? Mä oon jo oppinu asennoitumaan tähän ja mulla on ihmisiä mun tukena vaikka kuinka mua yritetään saada olemaan yksin. Mä tiiän olevani ihana ihan ilman muitten huomiotaki ;) 
Mutta henkilökohtasuuksiin meno on mun mielestä jo törkeetä, meijän iskän sotkeminen keskusteluun jossa mut haukutaan ihan pystyyn on mun mielestä täysin asiatonta paskaa ja mun mielestä osottaa sen että kyseisellä ihmisellä ei ole minkäänalaisia käytöstapoja (jonka oon oppinu kyllä jo aikasemminki....) Äiti on aina opettanu, että jos ei oo mitään hyvää sanottavaa niin voi pitää turpansa kiinni. Joku vois joskus ees yrittää leikkii että olis joskus oppinu jotku käytöstavat, yksin leikkiminen on aika tylsää....


Seuraavana se, että mun parisuhteisiin tungetaan nokat ihan törkeesti ihan kun ei olis omaa elämää. Mun mielestä on järkyttävää huomata miten jollain voi olla niin tylsää, että tarvii tulla mua syyttelemään moneen kertaan esim pettämisestä edellisessä suhteessa ilman että on mitään oikeeta tietoa tai todistetta. Siinä vaiheessa kun kertoo miten asia on (vaikkei asia edes kellekkään kuuluisi) niin tullaan syyttämään valehtelijaksi? Mitä te oikein haluutte multa?? Valheen?? "Joo kyllä, menin pettämään sitä monta kertaa sen suhteen aikana" <- ihan nyt teijän mieliks heitin täyden valheen, tonhan te oisitte halunnu kuulla. 

+ Mitä vittua se kuuluu kenellekkään, että kenen kanssa mä oon onnellinen? Mä oon kenen kaa oon ja se on pelkästään kahen ihmisen välinen asia. 

Viimisenä tää mun hius asia. Joo, näihin tuli radigaali muutos. Toiset tykkää, toiset ei. Mut tän toiminnan vedän jo kateuden piikkiin. Ensin tullaan vittuilemaan kuviin mitä julkasen näytöksistä, sen jälkeen kun suljetaan toinen reitti tai joku sanoo vastaan niin vaihdetaan seuraavaan paikkaan puhumaan paskaa ja haukkumaan. Etkö oikeesti tajuu miten säälittävää toi on ja nolaat vaan ittes tolla?? :D Ja enköhän mä saa tehä päälleni ihan mitä ite haluun ilman että sen pitäis kutittaa kenenkään muun persettä pätkän vertaa. Näyttää nimittäin kutittavan ja pahasti.... Hyvä ettei toiset ämmät heitä jo penkilläki ympäri kun pitää päästä kyttäämään mun astuessa kaverin kans huoneeseen ja seuraavana pitää tulla aukomaan päätänsä facebookissa. Ei jumalauta oikeesti porukka, voisko ees yrittää hankkia aivot.....

Mutta se siitä, pääsin avautuu ja toivottavasti joku edes ottaa henk koht nii pääsen näkemään sen paska hurrikaanin joka tulee pyörimään ympäri koulua. Jos ette oo vielä tajunnu nii toi teijän paska on oikeesti parempaa viihdettä kun mikään muu :D Uikaa vaan omassa paskassanne, mä ainaki meinasin lähtee ihan puhtaille vesille simmailee täst. 

Niin makaa miten petaa ja sen tuutte kokemaan :-* 
Oma vika, kuka käski olla sika.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti