2013-12-04

Finally good week

Täällä taas kirjottelee yks sekopää. Keskellä yötä tietenki ja paras idea ainaki tälleen kesken talliviikkoa kun aamulla pitäis olla seittemält viimeistää ylhäällä. No, eipä tässä. Mä oon kyllä kuningasideoiden kuningatar. 

Mä oon kirjotellu viimeks tossa viime viikolla vissiin enkä tosiaan muista millä netillä mä oikein oon kirjottanu. Vissiin kotona jos en ihan väärin nyt muista.... Mulla meni nimittäin jonku aikaa sitte saldo kiinni eikä ollu nimittäin kivaa, ei saanu kehenkää tietty yhteyttä millään eikä ollu sit nettii koneessakaa ku tää pyörii tolla puhelimen netillä.

Mutta tästä turhasta läpinästä eteenpäin. Tosiaan ollaan nyt sit tehty 10henk voimin tallia tää viikko taas ja niin tehään vielä seuraavat kaks viikkooki. Tallissa on menny ihme kyllä hyvin, ei ees ota päähän toi homma vaikka onki ratsutallissa. Mut mul onki parhaat pikkuset mun seurana sekoilemassa siellä nii ei ihmekää <3 

Maanantaista ei ollu mitään havaintoo oisko mun pitäny olla tallissa vai ei mutta siinäpä se ihan sujuvasti meni. Ei vaan taas yllättäen ollu oikeita ihmisiä paikalla. Tiistaina tuli oikee tallimestari paikalle ja sainki sit tiistain vapaaks. Mutta kuningasideoiden kuningattarena mä sit keksinki että "Porukkahan lähtee tänään Nurmaalle yritysvierailulle nii mähän lähen sinne sit kartturiks että ne osaa ajaa sinne" No en nyt tiiä oliko niin hyvä idea, paska reissu mut tulipa tehtyä. Ja minäpä lähden uudestaanki sitte helmikuussa. 


Ton reissun tiimoilta löytyis vähä video matskua joten pitäiskö tehä elämäni eka videopostaus nyt kun löytyy laitteistoki siihen sopivasti :)? Kommatkaa nyt ihmeessä, että miltä kuulostais josko mie huomenna tallin tauolla kuvaisin ja kasaisin sen ja uppaisin tänne :) ? Matskuu löytyy menomatkalta, paikanpäältä jotain klippei ja kuvii ja takasin mennessä valkealaan asti.

Mä oon nyt tehny vähä vaikeita valintojakin, mut oon nyt vaan todennu että vaikka tää ei menis ihan putkeen nii mä oon ainaki seurannu sydäntäni. Ahistuski on  helpottanu onneks, ihmeesti tää harju saa sen aikaan kun on hyvii kavereita täällä<3 Eilinen paniikkikohtaus oli kyl jotain jännää ku mua koitettii saada hankee, sit alko hyperventilaatio ja lopulta läks taju silleen että muistan vaan jotain pätkiä siitä kun mua raahattiin tyttölään. Mut avaavaa vaan turpaan ja nukkumaan nii pääs seuraavana aamuna talliin ja nyt on kyl taas kaikki jees :) 

Eipä täältä varmaan muuta tältä kertaa, josko sitä tän viikon aikana palailis astialle vaikka sen videopostauksen kans vai mitä ootte mieltä? Ja jos on jotain mitä haluaa täältä videona saada postaukseen nii kertokaa rohkeesti ideoita :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti