2013-12-10

Christmas is coming!

Näin joulun lähestyessä ajattelin tehdä tämmösen joululahjalistan tänne blogiin :) 
Monet on tehnyt jo joulukuun alussa, mutta mä päätin että nyt kun on tasan kaks viikkoa jouluun niin nyt mä sen sit teen :) 

Mun toiveet on pitkälti semmosia mitä oon miettiny, että mitä tarvitsen. 
Ja mun toiveet on kyllä vähän semmosiakin että "ainahan voi toivoa", mutta onneks mun harrastuksia on ruvettu ottamaan nykyään oikeesti tosissaan :)

Tamron - AF 18 - 200mm XR DI II LD


"18-200mm Di II objektiivi jatkaa Tamronin legendaaristen megazoomien perinnettä, siinä on 11.1x zoom, joka vastaa 28-300mm täyskoossa. 18-200mm Di II:ssa on käytetty innovatiivista XR lasia (extra Refractive index) optimoimaan optista suoristuskykyä koko polttovälialueella

Sopuhintanen ja hyvä putki pitkällä polttovälillä eli ei jatkuvaa putkien vaihtelua kun lähtee kuvaamaan ja elävän tarkennustilan ansiosta mahollista saada tasasta kuvaa hämärässäkin tilassa.


1000GB = 1TB ulkoinen kovalevy
Tää lahjatoive on varma minkä oon jo saamassa, äiti multa kyseli tarkkaan mitä siinä pitää olla tilaa ja minkä värinen ja ja ja. Viimesimmillä puheluilla paljastu äitin käyneen jo hankkimassa mulle jonkun pyyntöäni vastaavan. Meijän äiti on paras <3


Manfrotto MKC3 - HO1 jalusta + videopää
"Manfrotto MKC3-H01 Erittäin kevyt ja helppokäyttöinen jalusta valokuvaamiseen ja videointiin. Kamerapäässä on ainutlaatuinen valokuvaus/videokytkin, jolla muutat pään toiminnan nopeasti haluamaasi tarkoitukseen."

Tossahan ne faktat sit tuliki :) Tosiaan aluuminijalusta kyseessä jossa säädettävä pallopää jolla saa nopeasti videokuvauksen käyttöön joten video tasaisempaa kuten myös valokuvat suoremmassa :) mulla on paha tapa käännellä kameraa kun kuvaan.....


Canon BG - E9 akkukahva 60D

"Canon BG-E9 -kahvassa on pystykuvauslaukaisin, AE/FE-lukitusnappi ja AF-tarkennuspisteen valitsinkiekko helpottamaan kameran käsittelyä pystykuvausasennossa.

Virtalähteenä toimii 1-2 LP-E6 -akkua (lisävaruste) tai kuusi AA-akkua/-paristoa (lisävaruste)."

Nää molemmat eli akkukahva ja seuraavana tuleva salama on semmosia mihin sit ite säästän rahat jossei oo mahollista niitä jouluna saada.

Canon Speedlite 320EX

"Langattoman apusalamatekniikan, kääntyvän välähdyspään ja jatkuvan LED-videovalon ansiosta Canon Speedlite 320EX antaa uusia luovia mahdollisuuksia EOS-järjestelmäkameroiden käyttäjille"

Tiiän, että halvemmallakin saa hyvän salaman, mutta päädyin tähän ihan tuon videoledin takia. Gigantilta löytyi ihan hyvä hinta tälle, luonnollisesti expertillä oli melkein 50e kalliimpi tää sama salama. 

Lisäksi nyt sit toivon, että saisin vaikka lahjakortteja ja jos lahjakortteja saan niin olen pyytänyt esim Horzelle :) Muun vanhat saappaani pois koska ne on pehmetessään paljastuneet minulle liian isoiksi ja santsaan nyt kunnolla sitten oikeankokoisiin ja hyviin saappaisiin :)


Eipä mulla muuta tällä kertaa, mulla on vähän tyyrislapsi olo tällä hetkellä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti