2013-12-08

My First Videoblog



Jee, oon saanu ekan videopostaukseni tehtyä :D Paljon on parantamisen varaa ja ekaa kertaa taas varmaan vuoteen tuli käytettyy tota elokuvatyökaluu joten jälki on sen mukasta :D

Mutta tosiaan, videolta löytyy periaattees kaikki tarvittava tieto ja laitelkaa mulle kommenttia mistä tekis postauksia, mitä piditte, kumpi on parempi kirjottamalla vai videona ja haluutteko lisää videopostauksia & mitä aiheita sitte videoihin? :)



Tän julkasu vähän kesti ku oon ihan käsi näitten googlen juttujen kaa mutta Riina onneks autto mua ja neuvo mitä tehä :D 

Nyt on sit yhtä iltatallia vaille koko palkallinen talli suoritettu kunnialla läpi! 
Huomenna ja tiistaina oliski sit "vapaa" päivät eli meen tekee huomenna neljän tallin, että pääsee torstaina kouvolaan töihin. Semmosta tossa vähän pistin mietiskellen, että oon huomenna ja tiistaina menossa talliin kuvailemaan ykkösille matskuja ja meinasin omanki kamerani siis ottaa mukaan joten onko jotain toivetta teenkö tallista jonku sorttista esittely videon poikasta tms?? :)

Eipä täällä muuta, väsyny tyttö kiittää ja kuittaa ja jää oottelemaan ilta kasin tallia :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti