2012-08-23

Is this MY life?

Mä en ymmärrä, että kenen rooliin oon oikein hypänny :O 
Mul ei oo varmaan ikinä menny näin putkeen ! Tai ei ainakaa TOSI pitkään aikaan :D
Nyt on pakko koputtaa puuta! *kops*

Saatin kaikki välit puhuttua kuntoon tääl asuntolassa ja kaikki on nyt hyvin! :)
ja siis meijän sunnuntai Niinan ja Anniinan kans näytti tältä ja kuulosti kiljuvalt likkalaumalta ku oltii kolmestaa sohvalla ihkuttamas <3 ;333


Maanantaina oli aamulla liikuntaa koulussa ja niinku varmaa tiiätte nii meillä oli viimeks kalliolaskeutumista :D Tällä kertaa lähettiin autolla taas vahtivuorelle ja käytiin sota-ajoilta olevassa bunkkerissa ja se oli oikeesti pelottavaa! :D Sen jälkeen rohkeimmat meni kalliolaskeutumisen vielä uudestaan ja sen jälkeen mentiin laavulle keittämään nuotiokahvit,-teet,-kaakaot yms :) Ajettiin lenkki autolla, käytiin uimarannalla ja rantaharjussa. On tää oikeesti hieno paikka! <3 Mä oon kyl oppinu nukkumaan tunneilla.... Pitäis oppii siitä pois :D Nukahin nimittäin vissii työturvallisuus tunnilla :D Koulun jälkeen kävin vielä kuvaamassa Tiiaa ja Ilkee mut Ilke satutti jalkansa :/ Onneks oli vaan joku pieni tärähdys ja parani kylmäämällä :)









Tiistaina aamu alko  2x1,5h ratsastus "tunnilla" eli meillä oli ratsastuksessa luokasta keskustelemista ja itsensä esittelyä ensin, sen jälkeen päästiinki laittamaan hepat kuntoon ja ratsastamaan :)
Menin kirpulla eli samalla hepalla millä kävin ratsastuksen ohjaajan ratsastuskokeenki :)
Kirppu on kyllä muksa ja kyl mäkii viel joskus opin :D
Ratsastuksenohjaaja puolesta puheenollen.... Mä en oo ihan varma lähenkö erikoistumaan ratsastuksen ohjaajaks vai pitäiskö lähteä ihan harrasteohjaajaks :/ Ratsastuksenohjaajana vaaditaan ihan järjettömästi ja se vaatis vapaa-ajallakin tosi paljon ja lopulta ehkä jopa "omaa" heppaa johon meillä ei ikinä varat riittäis....
Ja harrasteohjaaja puolella saattaisi päästä Mika Malaskan tunneillekkin sekä sielläkin kehittyy huimasti ja pääsee monipuolisemmin töihinkin :)
Kuitenkin jos palataan takasin koulupäivään nii seuraavana oli tallidemoo eli katottiin ruokintataulut, lantala, rehuhuone, lämpöpinteleiden laitot sekä erilaisten suojien ja pinteleiden toiminta tavat :) 
Sain myöskin kehut opettajalta :333! Vastasin loimien korjaamiseen liittyvään kysymykseen ja opettaja ihan innoissaan rupes siellä tallissa että "tossa on kyllä sellanen tyttö että susta tulee täys ammattilainen! Vastaukset on asiallisia, napakoita ja oikeesti ammattimaisia. En oo tommosta taarmoa nähny! " Tuli oikeesti ihan huippu olo kuulla että opettaja todistaa mun olevan ihan oikeessa paikassa ja oikeesti tuleva ammattilainen alalla! Tän jälkee olikii sit opon tunti ja arvatkaa onnistuinko tekee niinki epäammattimaisesti että menin ja nukahdin opon tunnille... Olin ihan rennost nukkunu semmosen vartin verran kunnes havahduin :D


Keskiviikkona alkokii aamu paloturva tunneilla. Käytiin auditoriossa läpi palohälyttimen käyttötarkotukset ja palon etenemis nopeus. Sen jälkee oli noin 30min välkkä ja sen jälkee päästii kokeilemaan käytännössä jauhesammutinta, sammutuspeitettä ja sammutusletkuu. Se meni helposti ja nopeesti ja oli ihan kivaaki :) 
Sain TAAS KERRAN kehuja :D Palovartija sano mun suorituksesta että se meni ku elokuvis että mie todella tiiän mihin oon ryhtyny ja mitä teen ;) ! Rupee koht nousee jo kusi päähän ku tulee vaan hyvää palautetta :D Mä oon vissii joku opettajien lemppari meijän ryhmäst :D Meil oli 1h 45min taukoo siin välis ku paloturvallisuus meni niin nopeesti ja meillä on viel normistikii 1h ruokatauko :D 
Ruoan jälkeen oliki sit eka ratsastusta ja sen jälkeen ajo tunti :)
Ratsastuksessa tehtiin siirtymäharjoituksia ja ajo tunnilla päästiin kävelee pellolle :) se vaati kyl jo niin hyvin veronsa että sen jälkee oliin kyl iha valmis sohvalle ja sen jälkee joskus jo yhentoista maissa nukkumaan :D


(Kuvien laatu 10+ koska puhelin....)

Torstai onkii sit menny täs ihan kivasti. Aamulla suihkun kautta ilman meikkii ja kaikkee aamupalalle ja sieltä liikunta tunnille. Käytiin Esan kans sotabunkkereilla ja tällä kertaa oli kamerakii mukana :) !











Tänää nyt sit puol kahen jälkee lähettii ajaa kotiin ja nyt sit käytii viel kokeilemas Gileraa että lähteekö käyntii.... NO EIPÄ LÄHTENY. Se jäi nyt sit hautalaa ja haetaa sieltä sit joskus :D 
Olin tänää viel myöhemmin koulutukses töitä varten ja mut unohettii napata mukaa sinne lipunmyyjien koulutuksee sielt yleis infost mikä jatkukii sit järkkäreitten infoks :D olin ihan jouhevasti yli tunnin järjestyksenvalvojien koulutukses ja sit tajusin kysyy että onks niil jotaa ohjeistust lipunmyyjille nii mut saatettii oikeesee paikkaa :D Mut oli vaan UNOHETTU ku ne ei tajunnu mun olevan lipunmyynnissä :D
No sainki sit lopussa koko tunnista vartin tiivistelmän ja nyt on asiat sen verran hyvin että osaan mä sentää kassakonetta ja kortinlukijaa käyttää xD 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti