2013-03-07

Sairastuvasta terveisiä....

Heipsaan ja köh köh, täällä taaas. 
Hiihtolomalta vissiin jotain kirjottelin, ei oo nyt ajatukset hirveesti kulje. 

Mutta palaten vielä haikosesti viime viikkoon ja lomaan niin olin tosissaan Mielakassa kuvaamassa perjantain.
Mielakassa oli Mielakka open air ja Eetu mua sinne vinkkas kuvaamaan. Samalla Eliaski sit pääs laskemaan ja koitin mennä takarinteille kuvaamaan hyppimisiä (, jonne siis pääsin ihan vapaaehtosesti kävelemään......) ja sieltä sit viel kasin aikaan takasin kuvaamaan Nikiä ja Eetua! Meno oli ihan huippu vaikken mie hirveesti siellä kerennytkään olemaaan ennen sulkemista! 

^Laatu nytt ei oo paras mut pitihän tänne joku todiste olla että mä oikeesti kiipesin sinne :D



Lisää kuvia löytyy täältä jos kiinnostaa ->

toi oli kyllä semmonen päivä taas, että ei ollu valokuvauksellisesti mun huippuhetkiä. Mutta artistitkin onneksi itse sanoivat, että vaikeet olosuhteet oli kaikille ja kuvat onneks heille kelpas :) 

Viikonloppuna tuliki sit käytyä pienillä yöretkillä ;D Loman aikana tuli käytyä jonain päivänä Antin kaa pikkasen kävelyllä pitkin kuusaata ja kello tietysti sen ehkä kolme aamuyöstä ja viikonloppuna pääsinki sit perjantaina käymään vähän ajelemassa ;3 Vilma soitti että missä oon ja haluunko lähtee ajelee ja olin sit yllättäen kotona eikä ollu tietenkää mitää tekemistä nii miksipä ei. Tomi, Jimi, ja Vilma napppas mut tomin autoon ja toises oli viel Joonas, Lassi, Tume ja Makku. No porukkaa tuli ja meni ja joskus kun neljän aikaan tulin kotiin nii oli kuusaan autos enää Tomi, minä ja Lassi :D Oli kyl ihan super hauskaa ja korian abc ei petä ikinä ;D


Lauantaina kävinki sitte taas tunnilla ja menin yllättäen Roope ponilla
Roope on kyl paras poni täl hetkel ! Pitäis varmaan nyt vaa varmaa välil mennä jollain muulla välillä kunhan sais vaan eka luvan liikkua saati sit ratsastaa..... Roope oli aivan mahtava koko tunnin ja itelläkii onnistu työskentely yllättävän hyvin, rupeen jatkossakii lähtemää tunnille 3-4h yö unil!
Tunnin jälkeen sit bussilla keskustaan ja Heidin kaa liikuskelemaan ♥ Heidi oli mun pelastava enkeli taas ja pääs juttelemaan ummet ja lammet, tutut ja tuntemattomat läpi! Ja silleen, että tietää asian menneen luotettaviin korviin. Heidi sit meni ja ruokki minut sekä osti mulle ihanan leffan :3 
Haikein mielin erottiin illalla, mutta onneks pian uusiks! :3

Mut tää on vaan legendaarinen ja tälle nauretaa vieläki :
^Moni ei tiedä, harva arvaa ja lopuille ei kerrota ;)

Mulla nyt sitten meni ja hajos mun ulkonen kovalevyki eikä oo ees sitä uutta konetta joten nyt sitten jotkut tiedostot on henkihieverissä "turvassa" tääl koneella ja ulkoselta en saanut pelastettua mitään.... Viimisimmät kuvatut on vielä kameran muistikorteissa. Huhhuh, koitetaan selvitä.... 

Nyt sitten oli joka ikinen lihas ihan jumissa ja aivan järkyttävä olo sunnuntaista eteenpäin. 
Su-Ma yönä en nukkunu parhaillaan ees tuntia putkeen ja useimmiten olin hereillä parhaillaan vartin välein ku oli niin paska olo. Löysin itteni asennoista mistä en vaan enään päässyt pois ja nukkuminen oli ihan sula mahdottomuus. Jouduin sit se olon takia perumaan tiistailta kokonaan koulussa ratsastustunnin ja maanantaina rupes järkyttävä tärinä ja vapina ja jalatkaan ei meinannu millään kantaa. Makoilin sitte kämpillä kaks päivää ja tiistaina pääsin lopulta onneks kotiin ku mun urheet Prinssi rohkeat tuli hakemaan mut koulusta  ♥ "Kossuvissy tuplakossulla ja ilman vissyy" "Hyviä palleroita"

Tiistai iltana sitte äiti tuli hakemaan mut, Vilman ja Joonaksen Korian apsilta, että Makku kerkee töihin. Sieltä sit suoraan kuusaalle päivystykseen viimisillä minuuteilla ja lopulta pyysivät menemään aamulla varaamaan ajan kuusaan terveyskeskuksesta. Sinne olikin sitten aika kymmentä yli yks ja ihan kivaa infoo oli...
 Mulla on nyt sit semmonen hevoskuuri, että huhhuh. 750mg joku ihme kapseli 3kert(?)/pvä, 500mg x2 3 krt/pvä, maitohappobakteeria ja 1000mg särkylääkettä 3krt/pvä jos tarvetta.... 
Eli Influenssa ja epäiltynä keuhkokuume..... Ja ens tiistaihin asti vuodelepo.

Sitä oon kyllä ihmetelly, että en pelkää riehuvaa väh.500kg eläintä joka voi tappaa mut pariskymmenes sekunnis, mutta pelkään kuollakseni HEMOGLOBIINIA yms tommosii. Nytteki oli paniikki lähellä ku piti pistää sormenpäästä.

Mut tähän loppuun kuvii mun yhest tylsäst päiväst ku päätin heittää jotain uutta päälle ja rakastuin niihin :3
Huppari on siis alunperin EMP:ltä ja on jo poistunut väri ja housut lastenpuolelta 158 seppälästä ;D






Hyvää kouluviikon jatkoo niille jotka siellä koulussa pystyy olemaan! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti