2013-03-19

Harju is back

Tää kirjotus on kyteny ties kuinka kauan jo ja nyt oon vihdoinkii saanu aikseks tehä tän! Täs nyt ei hirveesti vissii oo alkuun mitään kerrottavaa perus meiningeistä.

Välit menny ihmisii millon mitenkii mut onneks kaikki on nyt onneks hyvin.
Viimeviikosta en muista mitää muuta merkittävää ku että Makku ja Vilma ajo kuusaalta tänne ku ne ihanat ilmotti että haluavat nähä mut nyt ku olin harvinaisesti kaks viikkoo täällä putkee. Meinas ihan itku tulla tosta ihanasta ajatuksesta :3 En tiiä millon must on tullu näin tunteelliin mut ei se mitää :'D
Käytiinkii sit ajelees tietysti vähän klamilas ja kattilaisessa ja sydänkylässä vai mikä olikaa.
Lopult illal takas harjuu ja nukkumaan ennen viikon viimist koulupäivää!

Perjantaina sit jäätiinki kämpästä melkein kaikki viikonlopuks tänne, syystä tai toisesta.
Melina meistä viidestä oliki ainut kuka puuttu. Meitähän täällä 8 henk kämpässä on siis 5 eli minä, Anniina, Melina, Chrisse ja Suvi. Chrisse ja Suvi asuu kahestaa, mie ja Ansiina ollaan vastapäisii huonenaapureita ja Melinan möksä on meist kattoen käytävän toises pääs Chrissee ja Suvii vastapäätä. Kolme ihmistä muuttanu pois, kaikkilla tietty omat syynsä.

Chrisse ja Suvi avusti viikonloppuna vammaisratsastajia niinku Anniinakii lauantaina.
Anniina oli lähdössä sunnuntaina Jyväskylään Melinan ja Indin mukaan raveihin ja mie olinkii sit tallissa palkallisena. Oli ihan super kiva viikonloppu vaikka kyllähän se työstä kävi, mutta jos sitä tekee tääl jo ilman mitään vastinettakii koulun takia niin kyllä sitä ny parinsadan viikonloppu taksal tekee :D


Anniina petty pahasti ku ei saanu lippuja Cheekin 21.3 keikalle helsingin jäähalliin, mutta nyt oli onni myöten ja Cheek pitääki 22.3 vielä toisen vastaavan jäähallikeikan! SINNE SIIS! Keskiviikkona varattiin viimisten joukossa Anniinan kaa sinne liput ja äiti kävi ne meille hakemassa ärrältä heti seuraavana päivänä :3
Awwww, odotan jo!!!


Ja nyt olis sit ilmottauduttu kunnon treeniikii ;) 
28.3 koululla Piia Pantsun estevalmennus
29.3 Noora Nisulalle Kelttiin kouluvalkkaan
30.3 Suursuolla koulutunti

huhhuh, tuleepa ainaki treenattuu :'D 

Nyt sit perjantaina pääsen pitkään venatulle justimusten ja Nost3&Protron keikalle :3 
Sinnekkii äiti mulle onneks osti liput ku pyysin ja ostettii nean kaa samaa aikaa nii ainaki päästään! 
Oven taakse sit jonottamaan varmaan viideltä tai jotain :DDDD
Sen jälkee onki lauantaina taas aamulla ratsastus ja siitä suoraan TYÖHAASTATTELUUN!
Äääääääääääääääääääääääääääääää, mua on nyt jännittäny ainaki viikonverrran :D No lauantaina se sit on ohi ja siitä pääseeki sit hierojalle pariks tunniks rentoutuu ;3
Sunnuntaina onki sit vaan töitä ja siihen ne suunnitelmat sit jääkii :D 

Nyt on sit urakalla suunniteltu ja hoidettu meijän koulun reissua tampereen hevosmessuille ja josko sitä nyt sit vois olla jo ylpee itestään miten paljo onkaan saanu aikaseks.


Haluisin tänne nyt vihdoinkii kirjottaa täst asiasta mikä on nyt kauan ollu jo ilmoilla. 
Mä en ole oikeasti mikään Mamma betalar lapsi vaikka niin on vissiin muutamatkin ihmiset ymmärtänyt.
Kaikki keikat mistä oon täällä puhunu, maksan ite. Kamerat, Puhelimet, laitteitten uusimiset, -huollot, -lisälaitteet maksan täysin itse. Nyt olin koululla töissä, mulla on vakituinen työ kouvolan raviradalla ja nyt sitten oon hakemassa itelleni vielä lisää viikonloppu työtä, että olis omaa rahaa ostaa silleen mitä haluaa ja mitä tarvitsee.
 Tietysti mä myönnän, onhan mul hyvät olot. Äiti ja Aki osti mulle skobon kun sitä tarvin ja se oli mun synttärilahja. Vaari laittaaa joka vuos mulle sekä veljelle rahaa tietyille tileille jotka on ajokorttien hankintaa varten joten siitäkään ei pidä huolehtia itse. Multa on löytyny auto jo monet vuodet joka jäi iskältä mulle ja mie tiiän, ettei mun ite tuu tarvita miettiä rahaa kun hankin itelleni ekaa autoo jos äiti ei mulle omaansa pysty jostain syystä luovuttamaan.
Valmennukset, ratsastustunnit, ratsastusvarusteet, hevosten vuokrat, kurssit, leirit menee kaikki MUN rahoista. Porukat vaan hoitaa maksamisen siltä osalta, että äiti hallinnoi sitä tiliä mistä noi kaikki maksetaan.
Mutta silti, kaikki mitä harrastan ja tarvin menee kaikki omasta "pussista"

En siis ole mikään lellipentu vaikka tämmöstä onkin ilmoilla ollut, mun asiat on vaan hoidettu mulle helpoks :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti