2012-11-28

Weird....?

Tasan viikko taas siitä ku viimeks kirjotin. Tääl menee jotenkii aina joskus hyvin, joskus huonosti, joskus hyvin huonosti ja joskus vaan tosi hyvin :D

En oikee tiiä mitä täst viikost osais kertoo.
Tääl ny on ollu millon minkäkilaist sanomist ja nyt sit asunkii omas kämpäs. Mullon täysin OMA HUONE meijän pienes, kivas, söpös mattilas :3 Jos mun kaa haastaa riitaa nii mä en luovuta. Puhu vaa paskaa, teet musta kuuluisan ;) Eka paskaa käytöst, itsekäst toimintaa.Toinen ei saa nukuttuu, ei aamuin eikä illoin. Yksityisasiat levii, paska kulkee. Tervetuloo mun todellisuutee.

Mua on turha syyttää ilman todisteita, siit saat vaa itelles ongelmii ;) On se hyvä että MÄ oon ihan perseestä, hirvee ihminen, paska kämppis, järkyttävä kusipää ja paskanpuhuja :D Must tuntuu että kyseinen ihminen on totaalisesti kuvaillu tossa itteään muttei haluu myöntää tulleensa kaapista ulos ja tunnustaneensa just oman oikeen persoonansa. Kiitti ja kuitti ;D


Nyt oonki sit ruvennu heppailee ihan urakalla ja alottanukkii vakituisesti ratsastustunnit suursuolla joka lauantai klo 10 :)  Molemmat kerrat tähän mennessä menny Roopella ja viime tunti oli kyllä paras ikinä!
Minna piti aivan mahtavan tunnin ja mun ratsastusasento sekä ulko-ohja saatiin korjattua ja sain isot kehut tunnin jälkeen että nyt rupee kuulemma näyttämään jo tosi hyvältä ja rupee olee tekemisen makuu täs hommas! Oon niiin ylpee, tää on niin makeeta hommaa etten ikinä luovu tästä! Ja oon huomannu, että oon löytäny itelleni täydellisen hevosenki, mutta oma/ylläpito/vuokra- tulee jäämää haaveeks :/ Mut kyl tää täst :D


Viime viikonloppuna oli mielenkiintonen aikataulu :D Torstaina kerkesin jo kotiutuu ku oli taas perjantai vapaana. Perjantai aamuna lähinkii Veeran kans kattomaa illalle vaatteita raviradan pikkujouluihin. Edellisen illan keskustelussa tajuttiin, että kummallakaan ei muuten oo MITÄÄN päällepantavaa pikkujouluihin :D
No ei auttanu ku läht kaupoille ja on se Veera vaa ihana <3 Ens kerral vois kyl koittaa nähä ilman että on pakon edessä löydettävä jotain päällensä mut meni kyl ihan huipusti toi päivä tolleeki ;D Loppuilta Nean ja Nikon kans raviradan pikkujouluilla :3 Laulettii Nean kans karaokee ja myytiin arpoi :D Ja oli ihan LIIAN HYVÄÄ RUOKAA <3 
Nomnom ;3

Lauantaina oliki Minnan pitämä ratsastustunti ! Oli ihan mahtava tunti ja mahtavalla ponilla, niinku jo ylenpänä mainitsin :D Olin edellisenä iltana lähteny pikkujouluista puolen yön aikaan ja eihän sitä ny tietenkää voinu käydä suoraan nukkumaan vaan piti nähä eka perjantain salkkarit jonka jälkee tietty viel lauantai ennakkoon.
Minä järjen jättiläinen olinki sitten varttia yli yks suunnillee nukkumas ja seuraavaan aamuun oli herätys seiskalta että kerkee klo.8.05 bussiin, tunnin odotus kouvolassa ja 9.25 bussil lehtomäkee :D Kävin sit manskilla ostamassa metrilakuja ja käpöttelemässä. Sain kuulla mun heppakamoist kaikkee hyvää juttuu ja loppujen lopuks onnistuin tiputtaa mun raipan ku keskityin liikaa lakujen syöntiin ja joku mies huus mulle että "tyttö tyttö, sä tiputit sun ruoskas" Olin kuolla nauruun xDD Mun kootut toilaukset taas :D



Joulu rupee uhkaavasti lähestymään ja joululahjatoivomuksia on äiti kyselly jo yli kuukauden ja mullon onneks ihan selvät toivomukset täl hetkel ja toisen lahjan tiiän jo saavani ku meijän äiti paljasti xD 

1# Angry birds kaiutin

2# Canon 550D 


Muuta en sit oikein uskalla ees toivoo :D 

Mut ens viikkoo kohti ja siitä sit lisää myöhemmin :)

2 kommenttia:

  1. onneks mul on jo kaiutin (; ja oli sillon alennukses (;

    VastaaPoista