2012-11-11

Oli ihan pakko tulla jo heti tänään postaamaan tästä! :)
Eilen siis aamulla kasilta herätys että kerkeän ajoissa tunnille. 
Lopulta olin melkein sovittuun aikaan autossa, mutta unohin ottaa rahaa, kypärän ja piiskan mukaan :D Aki oli onneks ihana ja haki ne mulle ja pääsin menemään Roopella ! :) Roope oli kyllä ihan kiva ja reipas, ei vaan oo ehkä ihan mulle sopiva heppa. Tietty sekin, että ekaa kertaa sillä menin enkä oikein tienny että miten just sillä ajetaan xD Kyl se siitä ku vaan rupee käymää enemmän :) ! 

Päätin siis rupean käymään suursuolla suunnilleen kerran viikonlopussa, harvemmin/useammin, tunneilla :) Ihan siksi, että viikonloput pitkälti aika tylsiä ja turhia ilman tekemistä joten miksei sitä keksis jotain hyödyllistä ja kehittävää tekemistä! :) 

Tajusin muuten eilen, että musta ei oo paljon mitään kuvia ratsastamisesta viime ajoilta, oikeestaan ei ole MITÄÄN. Olisi ihan kiva päästä itsekin näkemään miten on kehittynyt joten semmosta kuvaa varmaan ilmestyy heti ku semmosta jostain onnistuu järjestää! :D

^Toi ny tuli vaan hätäsesti jostain ja tosta oon kyllä todellakin kehittynyt vaikka itse sanonkin! :D

Tunnin jälkeen töihin jossa jäädyin äijien kans pääportilla ja siitä sit äitin kyydillä kohti Inksaa ja Mäkitupa Areenaa! :)))) Siellä siis Neemu&Evidentti sekä Nost3&Protro :)! Pieni porukka, mutta maailman mahtavin meno! Iso kiitos siitä jätkille. Kaikki esiintyjät aivan mahtavia sekä mulle tuttuja :D Eli keikan jälkeen vaan ihan normist juttelemaa ja kyselee millain fiilis jäi keikast, haluuko kuvia keikan jälkeen etc :) Noikii jätkät aivan mahtavia tyyppejä oikeesti, parempii ette tuu löytämään vaikka kuinka hakisitte! <3

Nost3 ja Protroki hassutteli mun kaa keikal ja oli kyl hauska jutella jätkien kanssa keikan jälkeen kun kyseli suoraan, että tuliko hyvii kuvii ja saavatko he niitä käyttöönsä taas! :))))) Jäädyin keikan aikana jossain vaiheessa ihan totaalisesti ja Nost3 rupes heittää läppää, että "tääki likka ihan masentuneen näköseen tääl" nii Protron kommentti oli heti perään että "Älä ny! Meijän vakkari kuvaaja ja meijän tuttu nii rupeet kiusaa!" Nost3 heitti perää vaa että "okei, ollaan saatu kunnia käyttää sen kuvii ja hyvii on ollu nii ehken härnää enempää" ::DDDD

OISITTE NÄHNY NIITTEN LIKKOJEN ILMEET SIIN MUN VIERES XDD!!




















  

 ^ Jätkät on parhaita!! <3

Sisso rakas <3

+
 Mun aarteet!
   ^Settilistat! <3

Tänään onki nyt sit käyty aamusta hautaumaalla. Lähettiin äitin ja pikkuveljen kanssa käymään viemässä iskän haudalle kukkia ja kolme kynttilää. Rankka reissu, mutta oon kyllä ihan ylpee itestäni että pystyin sinne lähtemään. 

Hyvää isänpäivää kaikille ! 


Lepää rauhassa rakas !
  

2 kommenttia:

  1. ikävä kalvaa vieläki..:( lepää rauhassa jari <3
    t:toni

    VastaaPoista