2014-01-18

What the fuck I'm doing

Kello on neljä, huomenna eka herätys soi kaheksalta ja mä päätän kirjottaa blogiin....
Huoh.... Huomenna (tänään) olis lähettävä kotiin.... Ja kaikki menee vituillee!

Mun puhelin HAJOS, vissiin koko USB portti paskana siitä koska ei nimittäin lataa virtaa ollenkaan. Aiemmin latas katkonaisesti, nyt ei enään ollenkaan. Ja sit kun ottaa toisen puhelimen ja iskee samaan piuhaan niin ei mitään ongelmaa eikä mukinoita etteikö toimis.

Tietokone hyppäs tänää sohvalta alas, mutta ei onneks hajonnu. Kyl tääki mulle tänään vittuili eikä sit halunnu millään mun kaa kattoa Gleetä. Muuten koko päivä onki menny nukkuessa. Aamulla heräsin pikkasii oloihin ja tajusin taas miten hyvältä ihan pelkkä vesi voi maistua. Tänään oli tarkotus lähtee käymään yksillä Eijan kans ja en ees jaksanu ottaa omii papereit mukaan ku eipä alaikäsen papereista hirveesti hyötyy oo. Eiköhän eilisest paikast missä tuli istuttuu nii tullu joku kukkahattutäti kysyy papereit, ei ollu mukana niin suuntahan oliki sit seuraavana ulos. 
Eipä menny tääkää päivä niinku piti taas.



Se tunne kun tänään heräs päivällä ja tajus että "ei prkl, tänään on lauantai eli huomenna pitää mennä kotiin" Kiinnostus totaalisen 5/5... Isäpuolen lapset on taas paikalla eli missään et saa olla rauhassa, koko viikko jotain ohjelmaa ettei voi olla poissakaan kotoa missään välissä ja ulkona on kylmä ja mun pitäs mennä ulkotöihin vaikka mun haalariki hajos....
Huoh, onneks mulla on sentään pikku Oliver kotona minkä kans mä tuun viettämään kaiken ajan! 
Nyt on sit Nokian Lumia käytössä, toi LG lentää ensimmäisenä giganttiin ja kovaa kunhan ehtii kotiin ja äitin kaa pitäis tehä kululaskelmat asunnon yms kannalta + lähtä tekemään vähän hevostarvike hankintoja Horzelle josko vihdoinki pääsis ilman kolmatta (neljättä) maailman sotaa.
Seki tulee kyllä menemään takuuvarmasti pieleen koska mun elämä ja toi talon henkilöstö kokoonpano mut anti olla, katotaan jos sais aikaseks tehäkki jotain.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti