2014-01-17

Dear Stress, lets break up.

Hohhoh, täällä taas. Viimeks aika paljon jätin kirjottamatta viikonlopusta ja lupailin videota. 
No...... Tää nyt meni vähän miten meni. Yks video OLIS valmis laitettavaks tänne joka on siis mun mielenkiintosesta (?) kauppalöydöstä kasattu. Toinen video on osina tuolla jossain tietokoneen perukoilla koska en oo saanu tuotua siihen kuvia joita olisin siihen videoon kaipaillut joten joutuu näköjään ottamaan taas mun tekniseen tukeen yhteyttä. 

Viime tiistaina tosiaan tuli lähettyä kotoa Tonille. Toni kävi nappaamassa mut luokseen lukiolta illalla niille yöks.

Seuraavana päivänä hyppäsin sit valkealasta mummin kyytiin. Kävin kotona, lähettiin kouvolaan ja illalla sit mummille. Mummilla olin perjantaihin yhteen putkeen kunnes perjantaina lähin sit toisen mummon luo kirjokiveen ja siellä tuli oltua sunnuntaihin. Sieltä löytyy jonkulainen videopostaus MUTTA siitä uupuu ne kuvat niin kasaan sen joskus jos kasaan. Sunnuntaina takasin hillosensalmelle ja maanantaina lähinki sit illalla vielä toisen mummon kanssa nurmaalle yöks koiravahdiksi ja pääsin pientä rakasta viliponia kattomaan ja kävin ponin harjaamassa <3 Pitkästä aikaa pääs käymään nyt kun ei ollut täti paikalla.....
^ Sylven kans kevyt 3km lenkki

^ Kirjokivessä yöpyminen mun lempparihuonees <3

 ^ Mummin russeliristeytys Oodi <3

^ Nurmaalta löyty uus tuttavuus!

#lovemilla2

On ollu kyllä paras viikko koko loman aikana ku on vihdoinki tehny muutaki ku ollu vaan kotona....
Nurmaalta kerkesin hillosensalmelle tiistai aamuna ja lähettiin mummin kanssa kohti kuusaankoskea ja kouvolaa. Olin jopa yhen yön kotona ennen kun tulinki tänne missä nyt oon eli Mouhijärvelle Eijan luokse <3 Kouvolasta junalla eka riksuun josta vaihto tampereen junaan. Kahden tunnin matka todellakin kannatti! Nyt sit oltu pari päivää, käyty illalla ajelemassa ja tänään olis sit tarkotus olla kuskina nii pääsee ajelee vähän lisää ;) Katotaan jos itekki eksyy johonki jos sattuu pääsee sisälle ? Täällä ei ikinä tiedä mitä ilta tuo tullessaan. Kissat vihas mua ekan päivän/illan ja kartteli mua, mutta aamulla löysinki niistä sen kauempaa kiertäneen osapuolen mun sängystä ja eilen illalla löyty molemmat. Koiran kans tuli tänään lenkkeiltyä noin 3km ja nyt sit suihkun kautta kruisailemaan sit illalla :)

^ Pörri ja Retku

^ Ajattelin merkata kalenteriin tulevii menoi, mut Pörri oli eri mieltä

^ Elisa kuorruttaa osa 1, toista osaa odotellessa...

Otsikko oikeestaan kertoo sen mikä täs postauksessa oli tarkotus olla aiheena. Eli must tuntuu, että nuppi on taas ihan sekasin kaikesta tästä. Mä oon nyt innolla odottanu että täytän 18v. Koneella oltu aika menee pitkälti aina autojen kattomiseen, asuntojen ettimiseen ja asioitten selvittelyyn. Lisäks tietysti tietyt ihmiset ilmestyy facessa millon milläki uutisella ja se sotkee aina päätä entistä enemmän. Oma tunne elämä ihan solmussa. Mietin menneitä asioita, mietin mitä vois olla tulevaisuudessa vai voiko olla mitään. Tuleeko mistään mitään. Vissiin jossain välissä olis mentävä työssäoppiinki enkä tiiä onko nyt suunnitelmana sinne saksaan vai ei ja se oma kämppä on nyt aika lähellä jo niin miten sen kans menettelee ja ARGH. Aikuistuminen on hankalaa.....

Ja tosiaan äiti oli mun ollessa pois kotoa katsonut astioita kotoa läpi ja lähetteli mulle kuvia, että tahdonko niitä sit omaan kämppään. Kotiin päästessäni löysin kolme muuttolaatikkoa mun huoneesta, täynnä astioita! Että kyllä se kotoa lähtö alkaa näköjään häämöttämään. 


Täst nyt tuli tämmöin liirumlaarum romaani pelkkien puhelinkuvien kera, mutta ei voi minkään.
Uusia aluevaltauksia ehkä tulossa ton kuvaamisen kannalta, mutta siitä ei vielä sen enempää. Hirveesti olis suunnitelmaa mutta ei tiiä sit tuleeko koulu tielle asioitten kannalta.
Ja tuleeko muuttoa kotoa millon kun on kuitenkin toi koulu tossa, ehkä 6vkon reissu saksaan ja sit vielä noita kamera tarvike hankintoja + kesätyön hakua että saa kameraankin jotain ja muutakin rahaa kun vaan kuukauden ruokiin ja matkoihin.... 
Mutta näihin kuviin ja tunnelmiin, mä lähen suihkun kautta happy houreille! 

XOXO EllusTellus 


3 kommenttia:

  1. Mikä kiire sulla on muuttaa kotoota? Mä muutin vasta nyt 21- vuotiaana, kun pääsin opiskelemaan tänne Savonlinnaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä on niiiin tulehtunut tilanne kotona, että oon miettiny tätä jo kauan. Aina tulee sanomista ja haluan itelleni paikan missä olla omassa rauhassa ja elää omaa elämää ilman että tulee esim isäpuoli huutamaan ovelle että tulee paskomaan mun kaiuttimet tai kuinka oon ylimielinen paska joka yrittää pompotella kaikkia kun itse olen yrittänyt olla vaan rauhassa omissa oloissani alakerrassa ja yrittäny saada ajan kulumaan ilman että oon minkäänlaista ylimäärästä ääntä pitäny.

      + Mä tuun täysikäseks ja mulla on vähän eri rytmit ja meno kun muilla meijän kämpässä joten kahden 12v ja 14v likkojen kans samassa huoneessa asumisesta ei tuu ku sanomista ja riitaa.

      Ei jaksais jatkuvasti kuitenkaan miettiä että jääkö mieluummin kouluun viikonlopuksi vai minne sit lähtis kotoa taas karkuun....

      Poista
    2. Tossa tilanteessa on kyllä parasta muuttaa pois kotoa. Toivottavasti löydät hyvän kämpän. :)

      Poista