2013-06-25

Summer is here

Kesä on siis virallisesti täällä, minullakin alkaa kesäloma jo kahden työpäivän jälkeen koululla :) 

Mulla on ollu varmaan elämäni paras juhannus ikinä! Mites teillä?? 
 Pääsin torstai iltana kotiin ja oltiin torstaina Matin kanssa ajelemassa pitkin kuusaata taas ja ettimäs hienoi autoi ja paikkoi. Tällä kertaa kameraki jopa mukana kaikkine tarvikkeineen vaikkei akkua taas sit meinannukkaan löytyä paljon. Miten vaikeeta voi olla yhen kameran lataaminen jos tietää lähtevänsä johonki??.... No, akku onneks riitti ja en oikein tiiä mihin niitä nyt laittais ku niitä ei paljoo oo, varmaan valokuvablogin juhannuskoosteeseen ja sitten tänne molempiin :)? 





Perjantaina muru oli ihana ja kävi hakee mun puolesta illaks tarvittavat jutut että saan nukkuu ja tuli viel Mikon kaa meillekki ku ei ollu kuulemma mitään tekemistä ja ettei mun tarvi ajaa yksin :D 
Ihana mies <3

Ajeltiin Maurille, pääsin ekaa kertaa niille ja totesin, että niil on joka paikka pihalla täys eläimii.
Eli mä pääsin selvästikki taivaaseen <3 Tapasin Maurin porukat, siskot ja veljet ja laitettiin Gileraa. 
Käytiin rannassa uimassa, saunomassa ja paistamassa lettuja ja siitä lähettii sitte Komolle näkee porukkaa :) Siellä useempii tuntei ja tuli käytyy uimassakii. Sieltä sit Veeran kautta takas Maurille vaikka mopo koittikii jättää vissiin 4 kert tielle ja poliisitki kävi puhalluttamassa Maurin. Selvittiin kuitenkiii lopulta perille asti ja meinasin nukahtaa tien sivuun, tallin sohvalle ja lopulta pääsin sänkyyn asti nukkumaan :D Ei toki vätystäny.... 




Launtaina syötiin Maurilla ja koitettiin jossain vaiheessa päästä lähtemään kirjokiveen näkemään mummia ja viettämään mun sukulaisten kans juhannusta :) 
Syötiin PALJON ja kaikkee IHAN SIKA HYVÄÄ, uitiin, saunottiin, juteltiin ja syötiin vähän lisää. 
Kaikki tykkäst mun miehekkeestä ihan sikana ja sanoivat että ihana tyyppi on :) Onhan se <3 



Seuraavana päivänä nukuttii pitkään ja lähettiin käymään nurmaalla :) Näytin Maurille vähä autoi ja heppoi ja siit tuli ponipoika :') Ihan paras juhannus ikinä! 


Mut tää mun elämä rupee menee jo sekavaks muuten. En oo enää yhtään perillä. Koulussa järkyttävää vittuiluu, mut ihan sama mulle jossei ees uskota kun sanon etten oo menny paskaa puhuu ja jollain on ongelma nii sit on ongelma :D Tää näyttää olevan taas tätä aikaa kun oikeet ystävät valikoituu ja jää vierelle kun muut katoaa. Vittumaista vaan ku tää tapahtuu mun elämässä aina tällein jaksottain, mut ompahan vähän jännitystä elämässä :D Kohta pääsee täältäkii heppahelvetistä pois ja oikeisiin töihin ja viettämään kesää. 

"Kotonakii" asiat jotenkii sekavat. En enää ymmärrä, yks pyytää anteeks ja haluu olla väleissä ja melkeinpä ku sisko menee ja ilmottaa että leipoo uuteen uskoon mut jos kehtaan mennä kattomaan mun poikaystävää leirille vierailupäivänä. Katotaa miten pahasti otan turpaan jos mä töistä pääsen silleen että pääsen muruu kattomaan :D Ei huhhuh, mikä paskamyrsky tulossa.

Onneks mul on parhaat ystävät silti mun vierellä <3 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti