2013-06-17

Sneakpeak ;)

Tulinpa käymään täälläkii pitkäst aikaa tällee pikavisiitillä. 
Tulin vaa kertomaan mitä oon tehny ja tekemässä :D

Innokkaampana minuu ei oo varmaan koskaan nähty ku päästessäni viime keskiviikkona kotiin :') 
Matti lähti mun kaa keskiviikkona ajelee illalla ja olin kahen aikaan kotona seuraavana aamuna.
Torstaina oli alunperin suunnitelma, että olisin lähteny käymään valkealassa nuokkarilla, mutta näin ei sit tapahtunukkaan.... Ihana siskoseni nimittäin jätti kertomatta, ettei pääse milllään nuokkarille..... Kiva herätä herätyskelloon ysin aikaan, että kerkeää meikkaamaan ja laittamaan hiuksia ja sit ku oot jo ajoissa valmis nii sulle ilmotetaa että eipäs mennäkkää... :D No ei siin, pyöriskelin mopon kaa pitkin kouvolaa, motonetis ja löysin Tumen motonetin pihalta oottamasta mua kun se oli tunnistanu gileran! (Mistähän johtuu.... :D) Lähettiin Tumen kaa käymään mäkkärissä syömässä nii ei tarvinu yksinään mennä ja siitä sitte Jonexiin kampaajalle.Kampaajalla ei oikeestaan tehty mitään ihmeempiä muuta ku leikattiin vähän pois ja laitettiin sävyte :) 


Kampaajan jälkeen soittelinki sit Maurille, että kerkeisin lähtemään mutta aina niitä miehiä saa ootella, että se kerkee kouvolaan ja tulee kuusaalle mua vastaan nii mennää samaa matkaa. No Voikkaan välipysähyksen kautta lopulta selänpäähän ja pakko sanoo, että kyllä, oli minulla kivaa :'3
Illalla olin kotona joskus,joskus, joskus...... EN MUISTA :D Ihan sma.

Aamun suunnitelmana oli nukkua pitkään ja pohtia sen jälkeen monelta meinasin liikkua ja mihin. No... Heräsin ekan kerran PUOL YHEKSÄN ja mietippä siinä sitten mitä teet: Mauri oli töissä, kukaan muu ei ollu hereillä ja oli tarkotus mennä Nealle yöks. Soitto Nöpölle ja se oli raviradalla talkoo väkenä ja siinä sit oottelin että Mauri pääsee töistä joten päätin käydä vähän ajelees moikkaamas Neaa ja tulevalla kesätyöpaikallakii pyörähtämässä. Sen jälkeen päikkärit ja joskus iltapäivällä Maurin herätys ja kohti selänpäätä yllättäen. Oltiin jossain välis viel Nealla ja jäin sit Nealle yöks Maurin lähtiessä ajelee kavereitten kaa :) Seuraavana päivänä töihin ja ja ja blaa blaa. Illalla sitte suostuttelin Muikkuseni kouvolaan mun ja Vilman kaa istumaan Alluun. Lopulta löysin itteni vaan Oskun ja Maurin kaa kolmestaan Allusta :D Miko tuli Oton kaa takas Allulle ja ilmotti, että on menos joku tenkapoo mopomiitti ja kaikki on mopoparkil. No sinne siis! Olin ihan sika kivaa ja onneks parin viikon päästä onki sit ihan sovittu ja suunniteltu Miitti eli sinne siis :') 


Onneks mul on paras mieheke joka laittaa ens viikonloppuna mun popit ja mahdollisesti ledit kuntoon
+ Tankkas mulle mopon :'3  
Viikonloppuna pääsee onneks muwun viereen nukkumaan ja viettelee juhannusta parhaasssa seurassa <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti