2013-05-14

Goodbye to my love and shopping spree

Onhan tääl nyt taas ollu jonkii aikaa taukoo, mut ei mulloo ollu oikein mitään mistä kirjotella tai ainakaan mitään kuvia mistään.

Suurimmalta osalta kevereitten kaa tullu ajeltuu, oltu tallilla, lopetettuu ylimääränen säätö Makun kaa, oltuu keskustassa, tultu parhaaks ystäväks oman pienen neitini kanssa ja mitäpä muutakaan. Ollu tietty koulussa ja liikutellu Anttia ja menossa koklailemaan pientä Inepo ponia ennen kun alotan sen jälkeen vuokraamisen. Oon vaan tajunnu, että mulla on maailman parhaat ystävät ikinä ! <3 

 ^ Kulta pieni <3

^ Rankkaa koulunkäyntiä

Täplä muutti meiltä viime viikolla uuteen kotiin. Ikävä tietysti tulee, mutta varmaan parempi näin. Itse kuitenkin melkein koko ajan koulussa ja sit kun olisin "kotona" niin meen millon missäkii.... Nyt sil on koti missä se nyt sit toivottavasti pärjäis ja sil olis seuraa. Ikävä tulee mun pupusta, en osaa vieläkää ajatella, että se ei oo enään kotona. Itken melkein aina kun kävelen häkin entisen paikan ohi.



Meilt on muutenkin hajaantunu noi meijän eläimet. Pipsa on meijän äitille ainoo minkä se haluu meillä pitää. Se on äitin mussukka. Meijän Kanilla siis kokonaan uusi koti, Sylvester lähtee johonkin kun vaan keksitään joku paikka mihin se menee jossei se nyt mummille jää.... Mummi ei vaan millään osaa taas ymmärtää mitä sille sanotaan. Rocky on Vimpulalla hoidossa nyt ja sit jos lähetään reissuun ja Vilma ja niitten äiti vaan haluu nii koira voi meijän puolest olla niillä ihan millon vaan. Hyvin se niillä näytti ja on kuulunu viihtyvän ja siitä on todella tykätty :'3 Tässä välissä Rockykin kerenny kyllä jo kotiutumaan, mutta lähtee nyt uudestaan taas Vilman äitin pyynnöstä niille sinne seuraksi niin on koirallakiin vähän jotain seuraa ja siitä on seuraa :)


Oon nyt sit viime viikolla alottanut Iineksen vuokraamisen ja Niina on päättänyt itse yrittää liikuttaa Anttia tapaturmastaan huolimatta. Molemmat ponit on kyllä hienoja omilla erilaisilla tavoillaan! :)

Antti:






Iines:

^Anteeks könötys, kyl mä joskus viel opin.

Ollaan täs postaustauon aikana keretty käymään äitin kans Horzellakin hakemassa mulle uusii ridakamoi :)
Mukaan lähti kahdet housut: korkeavyötäröiset ja vaaleet farkkuratsarit
Kypärä: BR Zenithin Zwarowski
kolmet hanskat
KL laukku ja untuvaliivi
ja tietty noi ihanat synteettiset saappaat :)


Lisäksi oon nyt pohtinu, että mitä näille hiuksille seuraavaks tekis :D Nää ei oo enään oikein pinkit....
Josko blondi ja siihen päälle sit taas pinkki suoraväri jos se pinkki on sit se pysyvämpi tuotemerkki mulla?


Mut ehken enempää kuvii nyt tähän postaukseen tunge.... josko kirjottais tähän perään toisen niin ei olis niin järkyttävä homma koittaa lukee ja sais jotain selkooki mun tulevaisuuden suunnitelmista yms :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti