2013-02-21

Weekend in crazy company

Heippodei, tää kirjottaminen on tällee kevyesti venyny taas :D
No eipä täs oo kyllä ees mitää kirjottamisen arvosta ollu, että ettepä te siinä oo mitään menettäny.

Taas on palailtu takas kouluun, mutta vois kyllä eka kertoo vähän mitä tohon viikonloppuun kuulu ;) 
 Eli siis perjantaina jouduinkii tulemaan bussilla haminaan, koska Sannalla oli autokoulu ja siitä sitte Sannan kanssa kotiin :) Luppoaika haminas ei kyllä tehny mun lompakolle hyvää...... Tuli osteltuu melkein kolmen kympin edestä kaikkee kivaa :D musta hame, musta paita, pinkki semmoin kiva t-paita, lököfarkut.....
Mut löysin todellisen rakkauden nimittäin älypuhelinsormikkaat!! On muuten niiiiiiiiin täydelliset eikä maksanu ku pari euroo! :) Mulla ku muutenki palelee tosi helposti sormia, mutta toinen tosiasia on että näprään paljon tota mun iPhonee joten se yhdistelmä ei vaan toimi :D Mut nyt se toimii, kiitos noitten rakkauspakkaus sormikkaitten :3


Lauantaina näinkin sitten Jannin kans :) Ja rahaa palaa taas..... Mulla on vaan kummallisesti kadonnu itekseen 20e johonkin ilman että oon sitä mihinkään käyttäny :"O Ainut mitä oon äitin rahojen jälkeen ostanu on noin vaatteet ja niihin meni noin 27e ja nyt sitte lauantaina ei ollu enään ku 5e tilillä :"( pitää äitin kaa selvittää minne mun rahat on menny.... Mutta siis takaisin lauantaihin. Kävin aamulla ratsastamassa ja mulla olikii yllättäen Roope. Roope oli koko tunnin ihan HIRVIÖPONIIII mutta josko sitä ens kerralla menis jollain muulla välillä. Tallilta lähtemisen jälkeen mentiin Jannin kanssa samalla bussilla kouvolaan ja lähettiin syömään ja kiertelemään kauppoja :) Oli ihan super mahtavaa ja ilta huipentu 21 tapaan pilata avioliitto! Leffa oli ihan paras ja juteltiin kaikkii vanhoi juttui ja naurettiin molemmat silmät valuen kaikelle xD
Tää on otettava taas uusiks! Nähtiin Markus ja Jonikii ja Janni ku lähti nii olinkii sit poikien kaa viel hetken keskustas :)









Sunnuntaina oliki sitte Eemilin synttärit ja nyt en kyllä muista, että kumman tytön nimpparit. Mutta joka tapauksessa meillä oli tietysti pöytä taas täynnä kaikkee hyvää  :"3







Maanantaina palailin takasin koulun arkeen ja oltiin Anniinan kans korvaamassa tallipoissaoloja ja mä kävin vielä siinä välillä korvaamassa ajotunnin :) rupeis ehkä toi wilmakii näyttämään vähän inhimillisemmält :D
Jalmarikii oli kylässä viikon loppupuolella ja millon mitäkii draamaa mutta millonpa ei... Nyt Jallu kuvien myötä nukkumaan nii jaksaa huomenna riehua ja rellestää pitkin kouvolaa nean kans ;D






2 kommenttia: