2012-04-05

Could you just leave me alone?

Pieni kaunis pyyntö.... Voisitteko vaan antaa mun olla? Mä en kestä enää....

Huoh.... En vaan jaksa tätä menoo enää... Ei mulla sinänsä mitään tässä arjessa, mutta ongelmana kulkee arjen mukana kulkevat ihmiset... 

Viime torstaina taisinkii jo kertoo, että mulla ei henki kulkenu ja sehän tarkotti tietyst sitä että seuraavana oltiin mummin kans istumas kolme tuntii päivystykses... Joku ähmätti tähmätti kuunteli keuhkot ja väitti että siellä pihisee... No ei muuta ku avaava "astma"piippu mukaan ja kotiin...
Illalla perinteinen lenkki ja kaikki oli ok.

Perjantaina lähin koulust pari tuntii aikasemmin, koska noi lääkkeet väsyttää niin paljon etten meinannu pysyy millään hereillä. Nukuin jo Opon tunnin joten päätin, että nyt mä lähen kotii! 
Menin terkkarille, sain luvan lähtee ja lähin ajamaan skoballa kotiin. Jo poliisiaseman kohalla meinasin nukahtaa rattii... Onneks pysyin hereil ja selvisin kotii asti.
Iltapäivällä äiti heitti mut prismalle, sillä menin viikonlopuksi Valkealaan Nean synttäreille :)
Jotain positiivista viikon aikana... Käytiin saunassa, juteltiin ja syötiin :)
Nukahin olohuoneen lattialle josta Nea oli tökkiny mut ylös joskus myöhemmin illalla. Olin kadonnu johonki ku Nea oli tökkiny Nikoo ylös ja Olin kävelly suoraan Nean huoneesee ja vallannu sen sängyn. Aamulla heräsin sillee "Missähän vaihees mie oon tänne tullu?"

Lauantaina alettiin tekee kakkuu ja valmistelee synttäreit. Yhen aikaan alkoki jo synttärit ja oli ihana päästä puhuu ihmisten kaa aiheist mistä mun kans ei ikinä kotona kukaan puhuis! Tommi ja Paulaki tuli käymää ja oli ihana niitäki nähä pitkästä aikaa ♥

-Kakun 1 kerros : Mustikka-banaani piltti

- 2. kerro: persikka-omena piltti + ananas
 


 3. vaiheessa kermavaahto
 -Se oli NEAN idea! 
 -Valmis kakku :))

Illalla kuitenkin Nealla tuli niin huono olo että lähettiin kuusankoskelle päivystykseen Nean mennessä tosi heikoks. Neljän tunnin vuodeosastolla jumittamisen jälkeen päästiin pois sieltä ja Nea on kunnossa! 
♥Se on se tärkein ♥

Tulinkii jo sit lauantaina kotiin ja sunnuntaina lagailin kotona...

Maanantaina en jaksanu mennä kouluu... Olin niin väsyny, että nukuin ihan onnellisest suunnillee kymmenee asti ja kattelin kotona elokuvii. Kävin illal lenkillä ja kävin ajois nukkuu...

Tiistaina oli sit jo pakko lähtee kouluu... Bussilla kouluun ja koulusta taas päivystykseen.... Siellä sit taas istuttiin sen kolme tuntii... Lääkärille päästiin nii siellä oli sellanen mukava, suorasananen, SUOMALAINEN mieslääkäri. Sen mielipide oli, että nää ei oo astma oireita... No Pheff kokeita pitäis kuulemma alottaa...

Eilen sitte oliki aamulle varattu lääkäri aika yksityiselle. Siellä oli taas keuhkojen kuuntelu, limakalvojen tarkistus ja pari kysymyst. Lääkäri kysy että onko ollu mitää huolia tai stressiä niin ei meinannu keretä lausetta lopettaa ku olin jo että "EI OO!". Jep,Eihän mul....
No seuraavana tuli mun pelkäämä sana... "Menkää tonne labraan niin otetaan verikokeet " 
Minä + Neulat = kilpajuoksu ja taju pois! 
Puol tuntii itkin, huusin ja panikoin siinä ja lopult ne otti sydänfilmin eka. Sit sen jälkee selvisin hegissä verikokeista ja sain pillimehun ja mehiläislaastarin ;3
Loppupäivä meni koulus tosi väsyneesti....

Tänää sitte koulus norm paskaa ja tulin sit haukutukskii ihan täysin. Mul on menny voimat tähän kaikkee. 
Mä en jaksa enää tätä... Ei täl itkul oo vissii mitään rajaa ku  kaikki painaan niskaan niin paljon että tunnen sortuvani kaiken paskan alle...

Mut jos nyt sais ton kalenterin toteutuu nii vois saada ajatuksii muualle.

Huomeen Kouvolaa Maken kans ja sen jälkee kaitsun kaa eka valmennus :)
7.-8.4. Jasminille riihimäkeen heppailee 
13.4. Nost3&Protro Iitin ravilinnassa
14.4 Nost3&Protro, Kotka
16.4 Spirometria kokeet
17.4 Kontrolli aika
21.4 Nostalgia ravit ♥
30.4 VappuGospel ♥

Kyl tää kuukaus täst menee nopeest kuhan saa vaan asiat kulkemaan....

P.S Tää oli viideskymmenes postaus joten millä sitä juhlistettaisiin????

4 kommenttia:

  1. tuleeks se maiju pitää valkkaa? :)
    tee joku erikoispostaus? videopostaus? kuvapostaus?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu tulee :) No ihan hyvii ideoit :) Videopostaus vaa tuntuu että en osaa sellast hirveest tehä :D Mut toi kuva juttu vois olla hyvä nyt tällee loman aikana ku kerkee kuvaamaan :)

      Poista