2012-04-10

LONG TIME AGO

Viime tekstistä on taas vierähtäny 5pvä :D

No mie kävin sillon perjantaina kouvolassa ja juttelin Maken kans :) Tuli paljo helpompi ja parempi olo! 
Oli ihan hiton hauskaa istuu Maken kans Coffaris ja bongailla naamoi ja kyrpii tiiliseinäst xD (älkää kysykö!)
No sit ku Make oli saanu mut piristettyy nii lähin ajaa kotiin :) 

Kotona saatiinki sitte ihan täys sota aikaseks porukoitten kans.... Täyttä huutoo ja itkuu siitä asti ku kotiin kerkes... Mulla palo vaan käämi ihan totaalisest tohon vitunmoisee huutoo ja rupesin huutaa takas.
No lopult Aki luovutti... Ja sen jälkee ollu taas tilanne ihan kunnos.
Äiti vei mut tallille ja matkan aikana kukaan ei puhunu mitään. 

 ^Joo... Meijän kani nukkuu kissan kiipeilypuussa...? :D

^Kyl meijän katissaki on jotain taiteellist silmää :D


Poni oli kuitenkin valmennukses ihan mahtava! Nyt sit huomenna toivottavast pääsee tekee niit samoi juttui mitä treenattii jo valmennukses :) Maiju kyseli ponin ja mun yhteis jutuist ja kauanko oon käyny yms ja kehu, että oon kyllä just oikeen kokonen sinne selkää :) Maiju tykkäs ponist ja kyseli kovast että ollaanko menos koulukisoihin ;D Kattoo ny mihin tää menee ;) Poni on kuitenki hienoin 4EVER joten sen puolest ei tarvi pelätä ettäkö se minut pettäis :) Sieltä kotiin ja päätin mennä iinalle yöks. En jaksanu katella porukoit kotona. 

^Vielä ehjänä ja tolta toi tulee kyllä vielä näyttämään kuhan saan vakuutuspaperit kuntoo ;)

Lauantaina ysin mais ylös ja kymmenen jälkee olin jo kotona :) Iinan äiti heitti mut kotiin koska tiet oli niin jäässä että se ei viittiny laittaa mua ajaa kotii. Menin sit iltapäiväl takasin Iinalle hakee skootterii ja käytiin Iinan piristykseks ajelees Nipalle jätskille :)
Mut sit ku lähettii siitä nii eiköhän kaks mun todella tykkäämää henkilöö tuu ja aja skoballaa meijän taakse...
Mun skootteri on viel aika luumu enkä oo saanu sitä viel kaatumisien jäljilt kuntoo 
(Mä en oo kaatunu ku kerran koska irtohiekka!) joten se on hirvees kunnos ja kulkee viel vähän laiskast ainaki kaks pääl... No seuraavana ohittivat mut ja iinan ja rupes huorittelee ja näyttää keskisormee... Mulla palo käämi ihan täysin ja en ees tajunnu mitä olin tekees... Oisin vaan voinu ajaa niitten kylkee ja suoraan yli. 
Mun kavereita ei satuteta ilman seurauksii ja jos muhun sattuu tarpeeks nii en enää vastaa tapahtumist...
 Onneks heräsin ku iina huus mulle ja onnistuttii ajaa kotiin asti... Mut arvet on syvät...


^Kerkesin PITKÄST aikaa leikkimään hetken kamerallaki ;3

Sunnuntaina alkoki sit tavan maraton ajo :D Aamulla lähdin puol yhelttoist ajamaan kuusankoskelta kouvolan kautta valkealaan hakemaan Neaa kirkosta :D Sen jälkeen ajettiin pienen matkan päähän käymään Tonilla :D
Seuraavana ajo apsi tankkauksen kautta hautalaan laittamaan ruokaa. Tehtiin vähän perunoita ja nakkeja ;)
Hautalan tie oli "kivas" kunnos mut selvittiin! :D Voikkaan tien kautta seuraavana selänpäähän :D
Selänpäässä kerettiin olee noin puoltuntii... :D
Nea halus seuraavana siwaan joten mehän lähettii vuohijärvelle hakee jotain evästä xD
Se reissu sit vähän veny :D Käytiin Kartanossa kahvilla, meijän mummilla syömässä ja vielä vuohijärvellä rannassa kuvaamassa :) Mä olin sit tien päällä 10.30 - 20.30 :D Mut oli kyl ihan huippu kivaa!!!





Kai nyt joskus saa lapsettaa?? :D 
-Ai ei vai? :(

Tosi virkeetä eiks yeah :D ?? 

Puhelu mummille ennen kartanolle menoo, SIWA ♥

^ Tyttö löys jäätä :_D

^Vuohijärvi osaa olla kauniimpi ku osasin oottaa :)

^Mä löysin roskii ja sain inspiksen.... :D

^Mitäs me vauhtihirmut ;)

^Siskokset ihan jäässä ♥

^Aika hyvin vauhdissa otetuks :D

^Pakko ostos koska pullo pisti silmään kaupassa :D
(on hyvää,suosittelen!)

Maanantaina ajettiin Nean kans aamusta valkelan hautausmaalle muistelemaan juttuja :) 
Sen jälkeen sitte Jokelan kautta kuusankoskelle ja oltiin meillä hetken aikaa ::)
 Leivottiin mutakakkuu ja katottii telkkarii :D Onnistuin samalla polttamaan rasvat meijän uuniin... Äiti tykkään kun mä kokkaan ♥
Oltiin sit sovittu Päwen kans, että nähään sitäkii ja olihan sitäki likkaa ihana nähä ;) ♥
Mentiin yhessä vielä raveihin illaks ja oli kyl oikeest tosi kivaa!!! ♥

 ^Äitilt vinkumaan uutta putkee...


^Kyllä musta vielä jotain tulee jos vaan jaksan yrittää ;) ♥


 ^Kaunokainen ♥


Tää taas kertoo ku Nean laittaa kameran taa :D 

 ^Kaunis salainen sukulaistyttöni ;) ♥


^Aurinko paistaa päin naamaa :D

Eli siis Riihimäen reissu peruuntu, koska äiti... Mutta selvisin viikonlopusta joka tapauksessa :D
Nyt sit yritän päästä Iittiin tai Kotkaan (mieluiten molempii) kattomaan Nost3tta ja Protroo ♥ 
En kyllä usko mutta ainahan voin yrittää.... Ja nyt sit viel muitakii suunnitelmii että katellaa ny ;)

Väsäsin tätä suunnillee 3-6h joten toivottavast joku ees lukee tän ja huomeen kympin aamu nii voisin käydä kohta nukkumaan :D

Su-Ma aikana ajetut kilometrit: 147km!


10 kommenttia:

  1. sussa häiritsee eniten se et vissii luulet olevas jotenkii erikoinen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voisitko vähän perustella?? Rupes jotenki kiinnostaa :)

      Poista
  2. mihis sä oot sen ruman lämpösen hukannu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli mun mielest maailman kaunein ikinä ja aika ei enään silloisten valmennusten takia vuokraamiseen riittänyt kun en kerennyt kotona olla paljon paskaakaa....

      Poista
  3. miksei ihmiset uskalla käyttää omaa nimeään?
    ja en näe, millätavalla tässä kukaan kokisi olevansa millääntavalla erikoinen, siis muulla tavalla että jokainen ihminen on uniikki, ainutlaatuinen ja omanlaisensa. jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä ja tykätä ja vihata juuri niistä/niitä asioita kun haluaa.

    ja miksi lämppärit olisivat rmia, samalla tavalla ne ovat hevosia kuin kaikki muutkin (:
    niillä on neljä jalkaa, pää , häntä ja harja niinkuin muillakin hevosilla......

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nimi taitaa puuttua yhtä lailla siultaki?
      toki ihmiset on erilaisia mut ei sitä erityisemmin tarvi korostaa. en ymmärrä mikä vimma ihmisillä on tekemällä tehdä itestään jotenki erikoisia. ja se jos mikä paistaa hienosti läpi näistäki teksteistä täällä.. luoja mitä draamaa.

      eihän tässä lämpösiä kukaan oo haukkunu? kyseinen yksilö vaan sattui olemaan melkosen ruma ilmestys. ja sattui nyt vaan olemaan lämpönen, ihan yhtä ruma se puolverisenäkin olisi ollut.

      Poista
    2. Mutta Anonyyminä kirjoittelu on eriasia kuin nimimerkin takana. Sie voit ihan ite mulle kertoa missä olen itsestäni jotenkin tehnyt numeron niin voin myöntää jos asia on näin?! Mä kerron täällä mun elämästä ja siitä miten mulla menee. Jos meillä on erilainen perhe-elämä, erilaiset tavat ja erilaisia tapahtumia niin MITÄ SITTEN?? Musta tuntuu, että jokainen saa elää omaa elämäänsä ja tehdä mitä haluaa.
      Jos olet tota mieltä niin tarviiko sun sitten lukea näitä?? Jos olet tota mieltä niin voit lopettaa lukemisen ihan millon vaan haluat, minä en ainakaan sua estä! ;)

      Ja sä et oo kyllä rumaa lämpöstä nähnytkään jos Panua menet haukkumaan. Tai kaikillahan on omat mielipiteensä, mutta sinänsä vuokrahevosieni ulkonäkö ei mielestäni kuulu muille. Mie siitä tykkäsin ja se oli tarpeeksi.

      Jos nyt vaan voisit tulla päin naamaa sanomaan jos on jotain asiaa.Tunnistelen vähän sellasia piirteitä kommenteistas että taidat oikeessa elämässä tuntea/tietää mut joten voit tulla suoraan mulle kertomaan että paljo sulla on oikein hiekkaa pillus vai mikä sulla oikein on ongelmana. Mun mielestä mun blogia on täysin turha tulla tollasella paskalla täyttämään jos ei pysty omin kasvoineen tulla kommentoimaan/puhumaa

      Poista
  4. "Mulla palo käämi ihan täysin ja en ees tajunnu mitä olin tekees... Oisin vaan voinu ajaa niitten kylkee ja suoraan yli.
    Mun kavereita ei satuteta ilman seurauksii ja jos muhun sattuu tarpeeks nii en enää vastaa tapahtumist...
    Onneks heräsin ku iina huus mulle ja onnistuttii ajaa kotiin asti... Mut arvet on syvät..."

    riittävän täyspäinen esimerkki siitä itsestään numeron tekemisestä? ja jos nyt ihan tarkkoja ollaan ja takerrutaan yksityiskohtiin niin ei täällä itseään ihan rajoitta toteuttaa saa - ihmisen yli ajamisestaki voi seurata kaikenlaista jännää vaikka kuinka olis just sillon tehny mieli nitistää ne. tottakai voisin olla lukematta mut mitä sitä turhaan lopettamaan mitään varsin viihdyttävää.

    (ja siis jollet havainnut kysyin vain lämpösen kohtaloa jonka jälkeen joku ilmeisesti bff4everrr tuli kiljumaan. vastaukseni oli osoitettu hänelle, itse olisit voinut jättää sen noteeraamatta täysin.)

    rumiaki lämpösiä olen valitettavasti tavannu. tosin enemmän niitä hyviä ja hienoja. nopeasti vertaamalla suurimpaan osaan tapaamistani kavereista mikälie vuokrahevosesi oli ulkoisesti kaikin puolin hyvin vaatimaton. kysymyksen pointti ei tosin ollut se. oli vaan ihan selkeyden vuoksi ettet vaan vahingossa sekota mihinkään muuhun lämpöseen.

    ja mitä eroa sillä on että tekaisenko äkkiä turhan nimimerkin ja tulen huutelemaan sillä vai huutelenko näin? ei mitään. voin tietysti luetella sulle kaikki käyttämäni nimimerkit mut eipä se taida asiaa auttaa.

    haha kyllä mä sut tiedän, loistava havainto. toisaalta mielenkiintosta et mistä sä sen päättelit. vanhaa näkemystä kun on ihan vaan mistälie vuokrahevosesta ja senaikaisista oi miten kypsistä kommenteista, päivitetyn mielipiteen susta ihmisenä muodostin ihan blogin perusteella. ja ei, en harrasta vaginan hiekottamista.

    VastaaPoista
  5. mistä toi huppari on?

    VastaaPoista