2012-02-12

Boring weekend

On ollu kyl tosi ihana viikonloppu. En oo nimittäin tehny MITÄÄ! :D On ollu tosi kiva olla kotona ihan rauhassa ja istumas vaan koneella ;3 Ollu aiemmin nimittäin ihan liikaa kaikkee eikä oo kerenny hetkeekää rauhottuu mut nyt on tullu oltuu ihan rauhas ja nukuttuu paljon :)

Lauantaina mun oli tarkotus mennä tallille, mut matkahuolto on poistanu paikkuri vuoronsa mitkä pitäis kulkee viikonloppusin :( Istuin pysäkillä 45min ja kerkesin jäätyy niin totaalisesti, että ei auttanu ku lähtä takasin kotii. Huoneen siivoiluu ja koneella istumista... Iina tuli meille ja istuskeltii mun huonees ja katottii yes man. 
Eipä siinä sit muuta kerennykkää. Kirjottelin blogin ja kävin nukkuu ^.^

^Onhan toi ihan ok leffa mut ei oo niin hyvä ku oisin kuvitellu...


Sunnuntaina en tehny vieläkää pitkälti yhtään mitää :D Kuunnellu musiikkii ja istuskellu koneella xD 
Mut oon nyt onnistunu muokkaa mun tyylii lähemmäs siihen mitä oikeesti oon! Joten nyt ku rupee olee meno vähä erilaista nii tuli sit kuvattuuki pitkästä aikaa ^^ Tuli tosi hyvii kuvii mun mielest ja olin tosi tyytyväinen :) 
Pitäis kyllä muistaa kuvailla useemminki mut on ollu niin kylmä ettei oo vaan saanu aikaseks :(
Nyt jos vaikka paistais aurinkoki täs lähiaikoina nii on PAKKO lähtä ulos kuvaa!
Illalla oli viel joku ystävänpäivä ilotulitus ja tuli lähettyy sinne kuvaamaa ^^ Neki kuvat oli kyllä itselleni ihan täys ylläri, olin MIELETTÖMÄN tyytyväinen :) 

Mukana oli meijän tutut joista perheen isä on tullu ihan kuvaus hulluks. Eka ostettu Canon1100D. Sen se myi tyttärelleen lopulta saadakseen itelleen paremman kameran. Nyt on sit Canon450D ja monta eri putkee, kamera standi ja kaikkee mahollista viel tulossa :D Loppujen lopuks jouduin kyllä toteamaan, että ei se oo niistä helyistä kiinni vaan kuvaajasta ;)

Oon ihan YLI YLPEE itestäni nytte ku oon saanu olla tosi tyytyväinen mun kuvii♥ Oon saanu ihan huippu ihmisiltä kehuja mun kuvista ja haluisin niiiiiiiiiiiiiin paljon leijuu sillä ;). Pakko kai sit kertoo... Nost3 ja Protro pyys multa kuvia niitten keikalta ja kehu kuvia tosi hyviks ^^ Lopulta vielä kysyivät lupaa käyttää niitä! ÄÄÄÄÄÄ oon niiiiiiiiiiin ilonen. Toi on mulle niin iso kunnia! Ne jätkät on vaan huippuja!


Nyt on pakko sanoo, että tän postauksen itserakkaus haiskahtaa kyllä kilometrien päähän, mutta rakastan itteeni ihan liikaa nyt ku oon vihdoin saanu hankittuu ton eye linerin ja pääsen muokkaa tyylii siihen mitä mä oikeesti oon ♥



♥Ystävänpäivä ilotulitus:




Muita kuvii tält päivält:







^Ainut muokattu kuva!

Ens viikolla ois sit ystävänpäivä, tallipäivii, kokeita ja Sunnuntaina pitäis varmaa lähtä Suursuon laskiaisriehaa eli sieltä sit varmaa kuvii viikonpäästä ^^ Kattoo ny jos noi pari arkistojen kätköissä kasvanutta postaustakin pääsee valmiiks asti mikäli inpis amppari pistää ;) 

Öitä ja kaikkea hyvää! ♥:lla E.K






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti