2012-02-29

"Have a pleasant journey ♥"

Huhhuh, onpas tullu liidettyy paikasta toiseen. Mutta nyt se tais ainaki päiväks rauhottuu :(

Torstai meni Juulian kans Mielakas laskees :) On toi kyllä ihana nainen ja ihanin harrastus ♥ 
Ei vaan voi vastustaa!

Perjantaina oliki sitte yömäki :) Oli ihan huippu ihanaa päästä laskemaan koko yö ja sen jälkee viel upeen naisen luo yöks ^^ Tuli kyl menetettyy hermotki yhelle äijälle ja käytyy ensiavussa, mutta oli onneks paikalla huippu ihanii ihmisii ja hyvä meininki ;) 

Illlan/yön saldo:
-Ensiapu käynti
-Hermoromahdus
-Iloinen meininki
-Väsyny neiti
-Ihanii ja "ihanii" tekstareita ;)
-ja yks vallotettu sänky ;D
= ♥


Lauantai meniki sitte aika rauhalliseen tahtiin :) Aamulla nukuttiin noin yhteentoista ja siitä sit rauhassa liikkeelle yhen maissa :D Onnistuin saamaan huonon olon itselleni, mutta se kyllä johtu ruoka-allergiasta ja meni onneks nopeesti ohi :) Seuraavana vaan kotiin käymään ja pakkaamaan tavarat seuraavaa paikkaa varten :D Iinalle yöks ja olin siellä sit maanantai aamuun asti :D
Lauantai meni rennosti katellen telkkaa ja löhötessä :) 
Sunnuntaina tosi hidas käynnistys ja joskus ku saatiin iltapäivällä viideltä puettuakin niin eiköhän lähetty lenkille ! Juoksin nevantien päästä vesitornille ja sieltä takasin nevantielle :) Oli ihana päästä tuttuun ympäristöön liikkumaan :) 

Lopultakin koittaa kauan odotettu maanantai! Aamulla varttii vaille viis hereille, tavarat autoon ja matkaan :)
Lähettiin Iinan ja niitten vanhempien kanssa tallinnaa ^^ Laiva lähti kaheksalt ja perillä oltiin yhdentoista maissa :) Olin ihan huulipyöreenä koko reissun! Mun eka Viron reissu IKINÄ! Käytiin vanhassa kaupungissa ja sen jälkeen meijät päästettii valloilleen hotellissa olevaan ostoskeskukseen :) Illalla oltiin kyllä ihan valmiita nukkumaan! Mulle laitettii taas kynnet ja kylhän mä niistä tykkään ^^ 

Tiistaina ajoissa aamupalalle, hortoilua pitkin kaupunkia katellen vielä uusia ostoskeskuksia ja kaheltatoista huoneen luovutus :) Tavarat säilytykseen ja odottamaan, että päästään hotellin museo kierrokselle :) Oli ihan älyttömän mielenkiintonen kierros ja Viro on kyllä ihan ehdottomasti mielettömän hieno paikka!
Illalla laivaan ja oltiin kuusankoskella yhdentoista maissa :)

Kuvia:


















Keskiviikko meni sit siinä, että heräsin sohvalta ja muistin että en jaksanu laittaa itelleni lakanoita enään illalla kun tulin kotiin joten koin viisaammaks jäädä alakerran sohvalle :D Kinkkasin reissussa kipeytyneen jalan kanssa suihkuun ja äkkiä meikkaamaan. Kuusankoski-kouvola jonka jälkeen bussi kouvola-helsinki. Nokka oli kohti heurekaa ;) Oli ihana päivä pikkuveljen ja äitin kans! Ei olla pitkään aikaan tehty mitään yhdessä ja nyt oli jo korkea aika. Äiti ei yleensä tykkää tulla kuvatuks mutta nyt otin kuvia äitistä ihan ilman että siltä erityisemmin kyselin. Mua harmittaa suunnattomasti se kun iskästä ei ole hirveän paljoa kuvia mutta onneksi edes joitain. Äitistä ei kuitenkaan ole ollenkaan lähiVUOSILTA koska tykkää itse ikuistaa mua ja mun pikkuveljee joka paikassa ja jos siitä ottaa kuvan niin kameran päätyessä äitille, se kuva poistetaan.
Kuitenkin isän tapauksen jälkeen on jääny sellanen et mitä jos tää hetki oliski viiminen ja mitä muistoja mulle jäis. Tietty me tapellaa mut sitä suuremmal syyllä mä näit porukoit rakastan ♥







^ Tässä se mitä mä haluun muistaa ku tää kaikki loppuu ♥




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti