2011-12-30

Thinking seriously

Rupesin miettimään ihan urakalla kaikkea mitä olen kokenut,mitä oon tehny ja kaikista eniten että kenestä oikeasti välitän. 

♥Ystävyys♥
Niinkuin kaikki sanovat se on sanana erittäin pieni. Mutta sen tarkoitus on oikeasti joillekkin ihmisille elämääkin suurempi.Monet ihmiset lopettavatkin elämänsä sen takia,koska heillä ei ole ystäviä jotka pitäisivät heitä pinnalla!
Ystävyyttä ei ole se, että pyöritään joka päivä kaupungissa ja sattuu olemaan toisen kanssa hauskaa. Oikeaa ystävyyttä on se kun tunnet toisen ja tiedät ettet oikeasti selviäisi ilman häntä. Oikea ystävyys ei katso aikaa,paikkaa,sukupuolta,ikää eikä muutenkaan mitään!. Se vaan tulee ja kouraseen itselleen tilaa sydämmeesi ja tulee tukemaan sinua sieltä ikuisesti. Olen erittäin onnellinen,että minulla on ollut ja on tälläkin hetkellä oikeita ystäviä jotka ovat oikeasti minulle kaikki kaikessa ♥ Olen omaa tyhmyyttäni joitain menettänyt,mutta onneksi suurin osa menetetyistä on ollut mahdollista saada takaisin. Loppujen lopuksi jotkut riidatkin ovat olleet turhia ja naurettavia ja tosi ystävyyteen kuuluu, että voidaan puhua toiselle suoraan. Jos jostain puhutaan suoraan ja toinen suuttuu eikä suostu sitä oikeasti sopimaan ja puhumaan halki,hän on mielestäni ilmiantanut itsensä ettei hänen tarkoituksensa ole olla oikea ystävä. Haluan olla monille ystävänä,tukena ja apuna aina kun siihen on tarvetta. Joskus tulee vaaan sellainen olo,että minulla on monien ihmisten huolet minun hartioillani,mutta kelle minä voin puhua?


Onneksi minulla on yksi yli kaikkien. Voin kertoa sinulle kaiken! Olen vasta nyt muutenkin ymmärtänyt mitä oikeasti olet koko ajan merkinnyt minulle. Ihastumalla muihin olen peitellyt itselleni todellisuutta,sitä kuinka paljon oikeasti olet koko ajan kuulunut elämääni siitä asti kun sinuun pääsin tutustumaan. Olet siitä hetkestä asti kun sinut ekaa kertaa tapasin,ollut ainoa jota olen koskaan rakastanut näin.Olen vaistoni varassa aina luottanut sinuun täydestä sydämestäni enkä koskaan ole joutunut pettymään. Olet auttanut minut niin monesta ojasta ylös ja niin useasti saanut tunteeni niin rajoilleen,että olen ollut sekoamispisteessä. Olet ollut ainoa kuka on ikinä osannut auttaa minua näin paljon. En olisi tässä tilanteessa enkä lähellekkään tällainen ihminen jos en olisi koskaan tavannut sinua.Olet ainut kenelle olen koskaan kertonut tiettyjä asioita,olet ainut kenelle koskaan kerron KAIKEN. Kun en puhu sinulle niin huomaan ajattelevani sinua koko ajan.Kun puhun sinulle huomaan kuinka kaikki muu katoaa ympäriltä. Kun soitat,äänesi kuuleminen on niin ihanaa että sekoan. Kun pääsen näkemään sinut,ymmärrän sen olleen ainoa toiveeni ikinä.Voisinpa pitää sinut luonani ja täysin omanani koko ajan. 


Olet ainoa aarteeni ♥
Olet kaikkeni♥
En olisi tässä ilman sinua♥


-Every heart has it's own shadow.Would you like to be mine?-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti