2016-04-07

Once in a lifetime

Otsikko tuntuu kuvastavan mun postaus tahtia sekä tän hetkistä tilannetta.

Viimeksi kirjoitin Jallun lopetuspäätöksestä, siilin kotiutumisesta ja muutamasta uudesta tatuoinnista.
Tilanteet on taas muuttunut ja kasvanut. Rupeaa tuntumaan, että nyt mun elämä vihdoin rullaa niinkun oon aina halunnu. Voin rehellisesti sanoa, että oon onnellinen.

Tuli käytyä muutamia viikkoja sitten ottamassa taas uutta leimaa tohon käsivarteen ja innolla odottaen muutamaan viimistä projektia vielä kunnes saadaan käsi valmiiksi. Käsivarren viimeisimmät lisäykset on meijän äitin nimikirjaimilla koristeltu pöllö, siili, siilin jalanjäljet ja Eliaksen kunniaks tähti. Kuvaa alla uusista leimoista ja käteen on tulossa vielä kamerakuva ja sisähauikseen pitäisi keksiä jotain. Painottelen yhden kivan sulkakynä horoskooppi kuvan ja heppakuvan välillä. Sulkakynä mietityttää sen takia, että kaikilla on niitä. Erkko tekee siitä kyllä varmasti mun oman näkösen ja oon ihan rakastunu siihen kuvaan, mutta häiritsee silti... Heppakuvasta en oo osannu päättää millasta haluisin ettei täyttököynnös tee siitä sekavaa. Saa nähä mitä ideoita tuuli tuo tullessaan.


Tuulen tulleesaan tuomisesta kun alotin niin jatketaan samalla. Eli nyt alkaa valmistuminen harjusta lähestymään kovaa vauhtia ja heppa hommat lisääntyneet huimasti. Katilla käyn tosiaan edelleen aina sen mitä ehtii ja miten Katin kanssa sopii yhteen meijän aikataulut. Lisäksi töissä ollessani tuli yhden hevosenomistajan kanssa puhetta ja vaihdettiin yhteystietoja. Niimpä olen nyt aloittanut nuoren Irish Cobin koulutuksen vähitellen ratsuhommiin. Suurilla odotuksilla pääsen työstämään äärettömän ihanaa ja fiksua nuorta tammaa. Lisäksi on muotoutumassa muutakin heppahommaa Centered ridingin parissa. MUTTA olen nyt sitten päättänyt aloittaa uuden blogin ihan vaan virallisesti hevosaiheista ja tänne jatkan kuulumis tarinoita jatkossa muusta arjesta ja suppeampina mainintoina hevosasioista.

^ 1. palkinnon kantakirjatamma, Estelle

Emma on nyt muuttanut meille epävirallisesti "asumaan" ja liikkuu mun kanssa pitkin kyliä sitä mukaa kun käyn itse tekemässä hevosia. Emma oli meillä jo aikaisemmin reilun viikon ja Emman kanssa tulikin lähdettyä Tampereen hevosmessuille. Hevosmessuilta tuli tehtyä jos jonkinlaista ostosta niin ponille kun itsellekkin. Niistä voisin tehdä taas erillisen postauksen sitten myöhemmin.

Majoittauduin Emman isällä Emman kanssa hevosmessupäivät ja siitä lähdin jatkamaan matkaa Eijalle pitkästä aikaa. Asustelin muutamat päivät mouhijärjellä ja paijailin Pörriä + sen viikon ikäisiä vauvoja. Oli kyllä niin syötävän suloisia kissavauvoja, että olisin voinut napata ne taskuun ja tuodan kotiin! (Pörri tietysti käsilaukussa mukana) Eijan kanssa ajeltiin kylällä kattelemassa mitä kaikkea sinne on ehtiny tulemaan tän reilun kahden vuoden aikana mitä oon siellä viimeksi käynyt. Ihanaa nähdä pitkästä aikaa omia rakkaita, mutta pakko sanoa että oli se kiva tulla kotiinkin oman miehen ja elukoitten luokse takaisin. Emma tuli samassa kyydissä meille ja suorittaa täällä koulunsa loppuun joten nyt lisääntyy taas mun Katilla käyminenkin ja Estellekin pääsee taas reilummin töihin.


Töistä puheenollen MÄ SAIN TÖITÄ! Aloitan työskentelyn Go Onilla kunhan saan verokortin yms toimitettua firmaan ja saan työsopimuksen hyväksyttyä.

Olen vihdoin toteuttanut taas myös yhden pitkäaikaisen haaveeni ja aloittanut tankotanssin. 3/11 tunneista käyty, ruokavaliota muutettu ja kuntoilun aloitus kovasti edistymässä. Suolisto ongelmien oireet kadonneet joten uskallan alkaa tekemään taas kaikkea ihan täysillä.


Ja ettei tää vielä tähän loppuisi niin oon alottanut myös jätkien bändin epävirallisen manageroinnin. Olen siis nykyään bändin manageri & kuvaaja. Jätkille on nyt kehittynyt hienosti keikkaa joten tällä päästään vielä pitkälle. Alla linkki Bändin facebook sivuille ja uusimman biisin epäviralliseen musavideoon, jonka materiaali pitkälti mun käsialaa.  Suunnitelmat tässä jatkuvasti muuttuu, mutta katsotaan jos minutkin joskus mikin varteen päästetään.


Facebook: https://www.facebook.com/suljettuosasto/?fref=ts
Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=h0AVOaEIiAE

Hevoshommat lisääntyy, töitä tulee, koulu loppuu, uusia loistavia harrastuksia, ihania ihmisiä ympärillä ja parhaat lemmikit. Kaiken lisäksi uusia yhteistyö kumppaneita <3
Mitä muuta ihminen voi enään tarvita ollakseen onnellinen?

Uuden heppablogin osoite:
http://classicwayofhorses.blogspot.fi/

Julkaisen piakkoin ensimmäisen tekstin kunhan saan taas pään kasaan.
Mutta kiitos ja kumarrus juuri Sinulle joka jaksaa tämän lukea ja heikosta postaustahdista huolimatta seurata meininkiä! Koetan saada ton uuden blogin alkuun ja joskus pitäis vissiin nukkuakkin.

Väsynyt ja kiitollinen neito kiittää ja kuittaa!


ps. Käykää kurkkaamassa uusi kuvausblogini yhteistyökumppanin Emman blogi.
Emmalla on loistavia aihepostauksia välillä minunkin kuvilla väritettynä ja arvontaa tulossa!
http://emmakatarinahanski.blogspot.fi/

2 kommenttia:

  1. Ootko saanu jätkille paljon keikkaa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tällä hetkellä manageroin vielä epävirallisesti ja hoidan enemmän mm tota paitamyynti / - tilaus puolta + mainoskuva politiikkaa. Bändin jätkät miettii keikkapaikat keskenään mihin mennä, keikkoja on tarjoutunut järjestäjien puolesta ja mietitään niitä yhdessä. Varski on tähän asti hoitanut sähköpostitse keikkojen järjestämisen, mutta jatkossa joltain osin voidaan alkaa siirtää niitä mullekkin hoidettavaks :)

      Poista