2013-01-20

I JUST LOVE PINK

Mistäköhän sitä osais taas alottaa.... :D

Alotetaan nyt siitä, että noi laite suunnitelmat on kyllä menny totaalisen uusiks.
Kyseinen puhelin siis myytiin jo nenäni edestä ja kamera suunnitelma onkii vähän muuttunu, toivon vaa että suunnitelmat vois mennä ihan putkee nytte ;) Kohteena olisi siis Canon 5D Mark II ja siihen sit jotain kivaa, mutta katotaan. En mee vielä ehkä sanomaa siitä sen enempää jossei nyt tää meekkää jonkuu takii putkee.

Loman jälkeen oon taas tunneilla käyny ja Roopella menny :) 
Tunnit menny nyt yleisesti kuvaten hyvin ja nyt olis sit Roopestakii pari kuvaa sekä Romusta jopa videokoostetta ! :) Roopesta tulee toivottavasti tän viikon lauantain jälkeen sitten kunnon videokoostetta kun menen aamulla jo kymmeneksi koulutunnille ja kahelta onkiii sitte viel yksityisestetunti :) ! Koitan saada kuvaajaa messiiin jos vaikka sais Nean meille yöks jos vaan porukoille käy nii sais sit molemmilt tunneilt videoo ! :)




Toissaviikolla sitte olinkii Nealla Pe-La ja leivottiin kakkua niitten mummolle, käytiin nuokkarilla ja mässättiin :D Oli kiva nähä viel pitkäst aikaa taas semmosii ihmisii keitä ei oikeesti nää paljo paskaakaa :)
Siitäpä ei sit hirveest ookkaa muuta kerrottavaa, kuvat kertoo lisää :D










On tullu vierailtuu isomummoilkii ja oli toisen isomummon 90v päivät riihimäessä :) !
Toisen isomummon luona menin mummin kanssa käymään muutenvaan ja sieltä sitte töihin.

viides päivä käytiin kattomas porukoitten ja Eliaksen kans hobitti. No tota.... LIIKAA ÖRKKEJÄ :DD
Oli se hienosti tehty ja miettii mikä määrä on menny aikaa ja rahaa ja ne tietyt kohtauksetkii mielettömän hienoja, mutta niitä peikkoja ja örkkejä ja mörkkejä ja munkkeja.... Tai siis ymmärrätte kai että sielt tuli mun mieles liikaa kaikkii mahollisii ölliäisii :D

Veljekset kuin ilvekset ;D

Muuta en nyt tarkalleen muista ja tiiä mitä täs tekis, mutta otsikko siis viittaa mun kampaaja käyntiin JoneXissa. Toteutin mun unelman eli siis värjäsin vihdoinkii hiukset PINKIKS <3
Muutos on suuri, mutta mä niin rakastan näit!





Koitan täs joku pvä saada Tiian muokkaamaa mulle tätä mun blogii uuteen uskoon ja heitelkääs mielipiteitä jos nyt rupeisin pitämään vielä tän lisäks semmost ihan valokuva blogii mihin aina ajoittain laittais aihepiireittäin kuvii ja tietty sit keikat yms :) ?

Ja tervetuloa anonyymit taas kertoo kuinka ruma oon, häpeen itteeni niin paljon että rikoin äsken kaikki peilit ku en haluu enää ikinä nähä itteeni..... :'( (Viikon vitsi xD Rajotatteko, en kestä ku on vatsalihakset ihan kipeet nauramisest :D)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti