2013-01-01

could this be the promise of a better life?

Täällä taas :) Viisimpänä käyny kirjottelemassa jouluna ja nytton taas kaikkee uutta ja kivaa :)

Maanantaista torstaihin istuskelin vaan kotona ja torstaina lähin käymään töissä :) Teinkii pitemmän päivän ku  töissä oli tullu jotain sekaannusta ja sain sit pari euroo enemmän palkkaaki :) 

Perjantaina olin jo kahentoista maissa kouvolassa näkemässä Jannia, käytiin ostoksilla ja subissa syömässä :) 
Ostoksista ei yllättäen oo kuvii, mutta ostin semmosen ihanan haalarin missä lukee isolla AWESOME, tummat härskinpinkit (oon oppinu uuden sanan xD) farkut ja löysin vielä ens kesälle halvalla pinkit haaremihousut :) Mitennii pinkki on mun väri? Haalari on sentää mustavihree :D 

Muistoi :33

Lauantaina meninkii Roopella Nina Kivimäen tunnille jonne Emma lähtikii kuvaamaa :) 
Videokoostetta tulee kunhan emma tekee mulle rawin niistä videoista. Ei oo kyllä mitään kaunista katseltavaa se, koska Roope oli ihan menossa kokoajan ja oli kyllä just semmonen päivä että yhteisymmärrys ois ollu enemmän ku toivottavaa :D Aina ei vaa oo hyvä päivä ja siitä on jatkettava eteenpäin! Sunnuntain toivuin vielä kotona tunnin jäljiltä :D

Tähän on vielä sanottava perään, että teen sit kaikista menneistä tunneista koosteet sitte vaikka samaan postaukseen jos vaan on kuvaajii ollu :) Tai koitan jotenkii ratkasta asian :D

Maanantaina se olikii lähtö Kialle ja Kialta lähettiin heti hyvissä ajoin tallille kattomaan Romua :) 
Kia piti mulle sillä vähän valmennuksen poikasta ja hyvinhän se lopulta meni ku miekii rupesin pääsemään jyvälle! :) Oli kyllä tosi kiva heppa ja yritän nyt jos sitä lähtis Kian kanssa kattomaan vaikka kerran kuussa tai edes jokatoinen kuukaus :) 


Laukka jouduttu ottamaan videosta joten siis laatu sen mukanen.

Illasta käytiin vielä tonilla, syötiin ja ammuttiin raketteja. Onnistuin vaan poistamaan kaikki UV kuvat ennen kun olin niitä tallentanut konelle joten eipä oo sit mitään raketti eikä mun ja kian söpöi kuvii :( 
Mutta Kialla oli kivaa ja tänäään tulinkii sitte Tonin kyydillä hesen kautta kotiin :) 

Löysin muuten vanhoja kuvia mun koneelta ja ajattelin että kun kerran muita kuvia ei oo nii laitanpa niitä :) 
Mulla kun ei oikein nyt muita ole tähän hätään joten nyt on varmaan sit hyväksyttävä mun lapsuuden ajan muistoja jonka jälkeen on hyvä alottaa puhtaalta pöydältä :)

Isi oli paras ja tulee aina olemaan ! R.I.P 

Ei varmaan tarvi miettiä mistä kiinnostus moottoriurheiluun johtuu ♥

Awww, meijän kesäautot ♥

Porche ja mun ainut oikea koti ikinä♥

Sanoinsinko että söpöö ja herkkää.... EIKU

Loppuun vielä laitteet joita TOIVOTTAVASTI olis tulossa mahollisimman lähiaikoina.... 
Kamera rupee olee alle mun tarpeiden vähitellen ja puhelinkii rupee olee kohta jo kuollut kun sekin on jo täyttänyt kyllä ostotarkoituksensa. Sen oli alunperin tarkotus olla hetkellinen ja jatkossa varapuhelin mutta se jäikin nyt ainooks puhelimeks koska suunnitelma kusi....

Kamera :


Tuommoin siis on harkinnan tulos. Ja kyllä, se on kallis ja siihen menee rahaa, mutta se on pitkäntähtäimen ostos. Putkeksi siis 18-135mm canon.
(Jos nyt ikipäivänä saan ees uutta kameraa...)

Puhelin:


Ah! Unelma ♥ Niinku aiemmin sanoin niin pinkki on mun väri :3

On siis sanottava tähän vielä, että mun se uudenpi kone oli ihan susi joten se on nyt kolmatta kertaa prismalla korjauksessa ja toivomukseksi siitä laitoin, että saan koko konekaupan purettua. Tulen siis tarvitsemaan puhelinta enemmän kuin konetta tällä hetkellä joten nyt jos kauppa purkaantuu niin ostan sillä rahalla ton puhelimen ja kameraan on MULLA rahat itselläni eli ei tarvitse luulla, että meijän porukat mulle ikinä tommosia juttuja maksais :D 

Mutta eipä tässä muuta, kouluun palaillaan ens maanantaina ja sit tapaillaa uusien heppojen ja toivottavasti siitä lähiaikoina noitten uusien laitteitten kanssa täällä :) 

2 kommenttia:

  1. mitä mitä mitä, nyt vasta huomasin että meitin lärvi on tääl :'DD haha kiva postaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hAHA :D Sun pitää selvästikkii seurailla tätä mun blogii vähä useemmin ;)

      Poista