2012-10-31

♥Work♥

Kotona TAAS :D
 Ja joo, älkää ihmetelkö mitä mä teen taas keskiviikkona kotona :)
 se kyllä selviää vielä ;)

Viimisin kunnon postaus oliki lopetettu siihen kun oltiin tultu sunnuntaina messuilta ja olin onnistunu käyttämään kaikki rahani. Maanantai meni ihan täysin makoillessa ja nukkuessa päikkäreitä. Ei olis milllään jaksanu pysyä hereillä! :D Jasminillaki oli siedätys allergioide takia joten saatiin ihan luvan kanssa pysytellä koko päivä sisällä! Tiistaina lähettiiki aamulla kauppaan ja pappa soitti mulle, että tuleeko se  mua sillon jo hakemaan. Porukat tuli kipeeks joten ne ei tullukkaa hakemaa mua riksusta :/ Mun piti yksin käydä moikkaamassa isomummoa vanhainkodissa ja sen jälkeen menin vielä käymään papan ja merjan kanssa kahvilla :) Oli kyllä kiva nähä sukulaisia pitkästä aikaa vielä ku on niin paljon välimatkaaki :)!! 

Ollaan taidettu molemmat "vähän" muuttuu ja kasvaa :""D

Näiltä hetkiltä ei kuvia löydy joten älkää ihmetelkö,
 laitan sekaan vanhoja kuvia mitä muistelisin ettei täällä oo vielä nähty : D

Juttelin tiistai iltana Samin kans ja se pyys mua niille keskiviikkona :)!  
Sillä olis tullu tylsää yksin kotona eikä mullakaan muuttuneen aikataulun takia mitään suunnitelmia ollu :) 
Sain selkähieronnan ja juteltii kaikkee ihan sekavaa :D Äiti heitti mut sinne joskus kahelta ja viiden maissa tulin takasin kotiin :) Loppuilllan olin kotosalla ja kävin MUISTAAKSENI keskustassa :D
 (ei voi muistaa niinku viikkookaa taaksepäin xD)

^Meijän pikku leipuri ! :D

Torstaina olinkii sitte töissä ! :) Olin jo ajoissa paikalla ku äiti heitti mut töihin jo puol viiden aikoihin ja pääsinkin siinä toimistolla sitte laittamaan samalla ylös kaikki tulevatki työpäivät ja tapahtumat. 
Marssin sit portille ja meinasin jo kahen ekan tunnin aikana jäätyä sinne, koska huono vaatetus :D Selvisin onneks päivästä hengissä vaikka se tiukilla meinasin äijien takii ollakki xD Toinen haukkuu mua sähläks ja toinen kiusaa mua minkä kerkee :D Saan näitten takii jo koht traumoja siitä 0100100 laulusta, mä vaan vihaan sitä ihan liikaa ja sit toinen hoilaa sitä joka viidennen minuutin välein xD! 
Mutta jätkien kanssa on onneks aina hauskaa ja työpäivät humahtaa vaan ohi. Aina ku on edelliselt työ päivält selvinny kotiin niin oottelee jo seuraavaa :"3 

Torstaina oli alkuperäsenä suunnitelmana nähä Samia meillä, oltais leivottu jotain ja käydä E.S Riding Clubil korvaamassa koulussa pois jääneitä tunteja, mutta Annika muistutti että mulla olikii töitä enkä ollu ees merkinny että mun ois pitäny mennä töihin :D ! No piti muuttaa illan suunnitelmat, peruu tunti ja lähteeki töihin :D Onneks töissä on kivaa! 



Perjantaina Nea tuliki sitte meille yöks! :) Oltiin meillä ja kateltii elokuvaa. Käytiin vielä äitin kyydillä ostamassa mulle ravikypärä ja kiertämässä parolli läpi :)  
Päästiin nukkumaan tuol meijän aulan sohvalla ja kylhän me siihen mahuttiin hyvin jos ollaan mahuttu joskus munki sänkyy! :D Tällä kertaa kumpikaa ei heränny ees matolta tai mistää vastaavasta paikasta ;D

^Sister from another mother ♥

^Mie rakastan noita Whallstenin korvanlämmittimiä !

Nea ku lähti nii ei menny kauaakaan ku Tiia tuli meille :D Tiia oliki meillä sitte la-su yön ja mentiin samalla kyydillä harjuun ku äiti heitti meijät :) tuli kyl ihan uusii juttui taas koettuu tiian kans :D ! EKSYIN kuusankoskelle illalla ku yritettiin löytää sipille xD ! Ei se ollukkaa niin helppo matka. 
Illan kuuluisin lause on Tiian ja Antin puhelinkeskustelust ku eksyttiin:
- Kyl se vissii sinne leikkpuistoo os.... Ei, nyt se pyörii ympyrää.....
Löydettiin kuitenki lopult perille ku Antti tuli meitä Sannan kanssa vastaan ja Jani tuli samalla messii :D 
Tutustuin illan aikana ihan huippu ihanii ja mukavii tyyppeihin ja pääsin pitämään oikeesti hauskaa hyvässä seurassa ! :) Sipillä tuli kyllä nähtyä niin uusia sekä vanhoja tuttuja eikä kaikkia edes muista keitä siellä aina pyörähti :D Joskus yhentoista aikaan lähettiin kävelemään Sipiltä kotiin eikä kotimatkassakaa menny ku tunti :D 
^Tiia <3 

Sunnuntaina joskus yhentoista aikaan ylös ja valmistauduttii Emilian synttärikahveille.
Kerkes olemaa kyllä ihan kiitettävän monipuolinen päivä :D Kutsuthan oli tietty pakko alottaa pienellä tappelulla heti ku Elias vaan mummilta tuli kotiin ja sainpa sitte nyrkistä nenään xD Vieläki sattuu ja mun nenä on alkanu vähitellen sinertämään ja tummumaan toissapäiväisestä eteenpäin :D 
Kyl tää tästä xD ! Sit kuitenkin mahat täyteen hyvää ruokaa ja illalla nokka kohti harjua ! 


Normi koulupäiviä taas Ma-Ke ja nyt sitte tulinki jo tänää kotiin! :) Huomenna siis taas töitä raveissa ja oli tosi vajaat To ja Pe päivät nii ei tarvinu miettii kahtee kertaa, että lähenkö kotiin vai en :D 
Sain tänään jo korvaavat materiaalit matematiikkaan ja perjantain korvaus onnistuu ihan kopioimalla vaan muistiinpanot ! :) En malta oottaa huomista työpäivää! <3 

Tähän loppuun vielä muutamia kuvia mitä löysin :D !

Mä rupeen jo järkyttyy näist mun löydöksist tuolta ulkosenkovalevyn perukoilta.... :D

^Mun synttärikakku :"3 Itse tein!

^Ikähän ei ollut pelkkä numero, Eiku :D 





Harjun hurviin villieläimiin on hyvä lopettaa! :D
Ja arvostan jos joku oikeesti jaksaa lukea xD


2 kommenttia:

  1. missä sä oot töis?:) -ano

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon onnellisesti saanut paikan Kouvolan Raviradalta lipunmyynnistä :)!

      Poista