2012-09-01

Idiot.....

Taas viikonloppua viettämässä kotona!
 Varmaan turhin viikonloppu ikinä, oisin mieluummin jumittanu harjussa...
Eilen oli kuusaan puistojuhla jossa oli Stepa ja illan pää esiintyjänä JVG.
Sinne meninki sit aluks iteksee ja sit tuli Juulia ja Iitu mun kans eturivii loppuillaks :)
Näin paljon tuttujaki ja sain kaks söpöö pikkusta mun kans eturivin paikoille ! Oli aivan ihania ja reippaita tyttöjä! <3 Vaikken oo ikinä tykänny lapsista nii noi oli jotenki ihan huippuja :O

Stepa

 Stepa














Mut jos eilistä ei lasketa niin tää on maailman turhin viikonloppun ikinä... Ei oo töitä, ei oo A:ta, Ei oo mitään kalenteriin merkittyä menoa. On vaan järkyttävä ikävä, polkupyörä ja tietokone.... Mietin kyllä että kohta vois lähtä voikkaalle kattomaan kavereita vaikkei sitä yhtä ihanaa siellä olekkaan ja huomenna takasin harjuun.....

Ja semmonen juttu, kellään ei oo varaa tulla aukoo muitten valinnoista että voitko vaan pitää nokkas mun asioista nii ei tarvi rupee riehuu kenenkää. Kiitos! :)

Mä oon tyhmä
mä oon hullu
tiedän kyllä sen
Mutta ootkohan säkään täysillä
mä vähän epäilen
Mä elän niinkuin tahdon
sinä niinkuin tahdotaan
että kukas se idiootti oikein olikaan?


(P.S Tunnistat kyllä ittes koska stalkkaat mua kuitenki ;] )


(ajattelemattomista teksteistä anteeksi, eiköhän me kaikki joskus ammuta yli, mutta muutkin saa miettiä ennen ku tulee huutelee. Kaikki tekee virheitä mutta mä päätin ainaki omani korjata ja toivon että muutkin tekisi niin.) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti