2012-09-19

Fuck this shit.....


Joo, voiko viikko mennä enää paskemmin..... Maanantaina ruvennu olee jo oikeesti henkisesti ihan loppu koska ei vaan pää pysy kasassa näitten kaikkien asioitten kans...

Alkuviikosta nyt sit tullu millon mitäki uutista:
 -Mun hyvän kaverin kavereista yks kuollu ja kaks teholla kolaroinnin jäljiltä. Jos heräävät teholta nii eivät enään kävele....

-Mulle kaks tosi rakasta on tuntunu nyt sit kääntäneen mulle selkänsä. Toinen ei edes puhu mulle ja sit selviää mutkan kautta että sitä ei enään KIINNOSTA puhua mulle eikä olla mun kans missään tekemisissä ja toinen vielä menee ja ilmottaa sen mulle lauseilla "Ymmärrät nyt sit vissii että vaikka kuinka soittaisit nii ei se sulle vastaa. Se suunnilleen pyys mua kertomaan tän sulle"

- Tuli kasattua tänään huomisen kokeen radan alkua yksin ja lopulta vielä porukan tullessa ihan mukavassa sateessa. Koeki jännittää oikeesti niin paljon että toivon vaan etten pyörry tällä kertaa sen kokeen jälkeen...

-Eka tt:n tunti alotettiin kevyesti puhumalla menehtyneen ihmisen kuolinsyiden rekisteröinnistä ja ruumiinavauksista joita pitää suorittaa. Sain vaan silmiini ne kauhu kuvat ku mun isää on leikelty jossain pöydällä.... Lopulta menin vielä kysymään äitiltäkin lisää asiasta ja lopulta kyl kaduin mut silti mä halusin tietää nii sain tietää....

- mun RO koe meni ihan päin persettä ja hevonen hyppi seinälle ettei ollu ulkojalkaa käytössä + saatiin kivat kiellot esteille. Enpä siis päässyt RO:ksi ja nyt sit odottelee paskanluonti ja harkkariohjaaja + neljäs vuosi opikselua jos mä nyt sit ohjuriks meinaan....

- Pitkin kouvolaa tullut nyt tietoon muistaakseni kolme eri mopokolaria, tuttuja/kavereita.

- Mun oikeet ystävät on satuttanu itteään ja pahasti. 

Itellä on vaan vitun paska olo kaikesta että en enää tiiä mitä tässä tekee. Ens viikonlopun jumitan kotona ja oon vaan kavereitten kans, yritän vaan unohtaa kaiken.


Niin kaunis on hiljaisuus
Ja kauniimpaa on kaipaus
Kun muistoissa hetken olla saa
Silmän isku on ikuisuus
Niin kaunis on hiljaisuus
Siellä jossain säilyy salaisuus
Sielu on surusta suunniltaan
Kun ei rakkainta nähdä saa

Kaija Koo - Niin Kaunis On Hiljaisuus

Yksinkertasesti vaan liian epäonnistunu ja väsyny olo. Tiiän että saan taas kuulla tästä mun sukulaisilta kuinka oon taas tehny kaiken väärin....

2 kommenttia:

  1. rakas jaksele <3 sul on miä ja vilma ainenki kelle voit puhuu kaikest, kyl siä rakas sen tiiät <3 tosi paljon voimii sulle ! ja kyl siä jaksat koska oot tähänki asti jaksanu ja me kolme tiietää milt tuntuu ku lähein kuolee... ja siks myö jaksetaaki koska tiietää milt toisist tuntuu <3 rakastan sinuu <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samoin sinä! <3 Ja tiedän tiedän, sitä en tuu unohtaa ja samoin te voitte puhuu mulle ihan mistä vaan!!! <3 Saa vaan nähä mihin asti tässä enään jaksaa.... :( Ja te ootte vilman kans molemmat niin vahvoja ja rakkaita että te pärjäätte mistä vaan!!! <3 NIIN MÄKI SUA <3

      Poista